----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2 mm vuorokaudessa, jos kasvaa kunnolla. Jos hormoneissa on vikaa, niin sitten hitaammin.

Yölento :)

Päivät olen laskenut inssien mukaan.....mutta todellisuudessa, kun olen katsonut kalenteria, niin menkat ovat olleet myöhässä noin viikon!

Ei ihan super suurta venymistä ole tapahtunut:wideyed:
Viikko voi olla ratkaiseva sillä hetkellä, kun ivf ei ehdi alkaa ennen synttäriä. Siis jos nyt ei ala menkat ajoissa ja yritätte vielä inssillä ja taas ei ala ajoissa niin vieläkö ehtii?

Suski75 :) Totta! Näin se oli tässäkin työssä, mutta kaikki muuttui jonkun vuoden kuluttua, koska työnantajwt ovat ahneita....

Onneksi ehdin tässä saamaan tuon ekan lapsosen, koska muissa aiemmissa työpaikoissa ei tosiaan olisi onnistunut!
Missään ei hyväksytty Äitiyslomia:banghead:

Ois hauska, jos jos ehdin jäämää tästä pois, ennen pahinta skenaariota!

Ainakin rinnat alkoivat eilen aristaa ja olo on outo.....ei menkkoja..... luulen Klinikan mokanneen tämän luomukierron, koska heidän mielestä luomusti ei raskaudu enää 45++++ (en siis ottanut Letroja).

Tietäiskö joku kertoa, että montako päivää folli kasvaa 10mm --> 20mm kokoon ja irtoaa?:rolleyes: :gen053:gen053:gen053:gen053
Aiemmissa työpaikoissa olisi tehty väkisin abortti?

Työnantajalta ei kysytä sopiiko äitiys- tai isyysloma.

Minäkin mietin, että miten se on mahdollista, äitiyslomaan kun ei mitään hyväksymisiä tarvita, vaan ne ovat ilmoitusluontoisia asioita.

Viikko voi olla ratkaiseva sillä hetkellä, kun ivf ei ehdi alkaa ennen synttäriä. Siis jos nyt ei ala menkat ajoissa ja yritätte vielä inssillä ja taas ei ala ajoissa niin vieläkö ehtii?

Yölento :).Tänään on kp26....mun menkat alkaa yleensä kp29/30....

Viielä ei ole myöhässä ollenkaan, vaan jos Klinikka on kämmännyt asian, niin tänään mulla ois vasta noin dpo9....

Testi siis ei näytä vielä välttämättä mitään.

Kiitos, että olet huolehtivainen asiasta:Heartblue:gen053

Last edited by a moderator:

Yölento ;) Ei vaan työsuhde loppuu, työntekijästä johtuvista syistä/ tai sitten taloudellisista syistä.

2 mm vuorokaudessa, jos kasvaa kunnolla. Jos hormoneissa on vikaa, niin sitten hitaammin.

Suski75 :)
Suurkiitos!!:smiley-angelic003

Tuon mukaan mulla tänään ois vasta dpo 8.....

Ja siittiöthän toivottavasti elää viikon.... Meillä inssistä siis 5päivää....kai elää:joyful::rolleyes:

Yölento :wink Ei vaan työsuhde loppuu, työntekijästä johtuvista syistä/ tai sitten taloudellisista syistä.
Sen työnantaja häviää oikeudessa, ja siitä saa mukavat rahat sopivasti hoitovapaalle.

Miksi teille tulee tauko hoitoihin nyt jokatapauksessa? Kovasti tsemppiä sinne!!:gen014:gen014:gen014

Mun pitää saada ferritiinit kuntoon, ja aikaa parisuhteelle. Hormonidouppausta ei myöskään voi tehdä ihan non-stop koko vuotta, kroppa kaipaa välillä lepoa. Jos nyt ei saada terveitä alkioita pakkaseen, seuraava kierros joko toukokuussa tai vasta elokuussa. Väliajalla voi tankata mm. Donafertya. :)

Se oliskin miellyttävä ylläri. Tähän asti pää on pysynyt suht hyvin kasassa, mutta kotimatkalla iski pitkästä aikaa se tästä-ei-tule-mitään-en-ikinä-saa-lasta -olo. Ovitrelle saattaa vaikuttaa asiaan.

Onneksi metrossa kukaan ei katso toisia, sen verran tuli räpyteltyä ja nieleskeltyä...:confused:

Sen työnantaja häviää oikeudessa, ja siitä saa mukavat rahat sopivasti hoitovapaalle.
Työhistoriaan ei tule edes lovea kun vanhempainvapaan jälkeen jää hoitovapaalle. On siis aivan eri asia olla kolme vuotta työttömänä kuin sama aika perhevapaalla.

Suski75 :).Ei ihan jaksa taistella turhista, osittainen hoitovapaa loppuu ihan tasan 3kk kuluttua ja palaan 8t.työpäivään....

Jotain hetkellistä helpotusta saa kuitenkin....

Siis jos nyt ei ala menkat ajoissa ja yritätte vielä inssillä ja taas ei ala ajoissa niin vieläkö ehtii?

En tiedä....koska Klinikkakin sekoilee päivissä....:wideyed:

Rinnat tuli eilen kipeiksi ja yöllä oli jotenkin tosi huono-olo....Huonovointiselta olo tuntuu nyt näin illallla melkein yrjöttää.....päivällä olo oli normaali töissä:wideyed:

Johtuuko KSM66 tuotteesta, vaiko raskaudesta?:wacky:

Tää saattaa olla nyt vähän mysteeri ja ylläri:joyful:

Työhistoriaan ei tule edes lovea kun vanhempainvapaan jälkeen jää hoitovapaalle. On siis aivan eri asia olla kolme vuotta työttömänä kuin sama aika perhevapaalla.

Yölento :) olen nyt osittaisella perhevapaalla vuoden alusta, siis vain 4.5kk ajan...!

Palasin takaisin töihin, kun lapsi oli 1.5v.

Ei ole rakoja työhistoriassa :)

Yölento :) olen nyt osittaisella perhevapaalla vuoden alusta, siis vain 4.5kk ajan...!

Palasin takaisin töihin, kun lapsi oli 1.5v.

Ei ole rakoja työhistoriassa :)
Viittasin tällä siihen tilanteeseen, jossa joku asiaton työnantaja irtisanoisi työntekijän raskauden vuoksi ja luonnollisestikin häviäisi jutun oikeudessa ja maksaisi korvauksia. Työntekijällä ei olisi kiire löytää nopeasti seuraavaa työpaikkaa, koska korvaukset tekemättömästä työstä tulisivat ilman muuta eikä silti Työhistoriaan jäisi aukkoja.

Viittasin tällä siihen tilanteeseen, jossa joku asiaton työnantaja irtisanoisi työntekijän raskauden vuoksi ja luonnollisestikin häviäisi jutun oikeudessa ja maksaisi korvauksia. Työntekijällä ei olisi kiire löytää nopeasti seuraavaa työpaikkaa, koska korvaukset tekemättömästä työstä tulisivat ilman muuta eikä silti Työhistoriaan jäisi aukkoja.

Yölento :) Hei, juu... taidan kanssa sekoilla! Jospa johtuu mahdolliseata raskaudesta!:laughing021

Suski75 :) Niin, tuossa kannattaisi vaan vetää oikeuteen! Samaa mieltä!

Sekoilin, koska näin ei ole mulle käynyt, vaan Äitiyslomilla on uhattu, ettei voi jäädä, tai työ ei kestä sitä....

Näissä työsuhteissa en ole ollut edes vielä ollut jäämässäkään Äitiyslomalle....

Uhattu on silti.

Se oliskin miellyttävä ylläri. Tähän asti pää on pysynyt suht hyvin kasassa, mutta kotimatkalla iski pitkästä aikaa se tästä-ei-tule-mitään-en-ikinä-saa-lasta -olo. Ovitrelle saattaa vaikuttaa asiaan.

Onneksi metrossa kukaan ei katso toisia, sen verran tuli räpyteltyä ja nieleskeltyä...:confused:

Motto78 :) Kovia paikkoja, pää nyt pystyssä...uskoo, uskoo!:cheers:cheers:cheers

Itkin minäkin klinikalla viimeksi, kun kassalla sätittiin siitä, että piti viedä lasku mukana kotiin.... Mitään ei mahtanut ja itkin vielä ulkona:sad001

Voimia ja tsemppiä jatkossa!! Meidän on vaan kestettävä:hug013

Takaisin