----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikko voi olla ratkaiseva sillä hetkellä, kun ivf ei ehdi alkaa ennen synttäriä. Siis jos nyt ei ala menkat ajoissa ja yritätte vielä inssillä ja taas ei ala ajoissa niin vieläkö ehtii?

Yölento :) Tosi tiukille menee...
eipä oikein uskalla tuota kalenteria katsoa
:scared001

Itseasiassa voi olla kiinni noin 2-5pv.:n haarukasta, etten myöhästy
:schoked025
Sen jälkeen; never in Finland, in my life.

Last edited by a moderator:
:greet025
Heissan ja huhh.....iikkk!!!!:scared001

Täällä tuli raskaus testiin vahva roskishaamu:joyful: Oonko nyt sittenkin raskaana?

Nyt alkaa olla SUPER jämnääää....
Tuleeko tästä plussa, vai jääkö kemialliseksi...

Dpo9
(Itse todettu)

Suski75 :) Mulla kypsä on ollut yleensä kooltaan noin 20mm... jos se on kasvanut ylikypsäksi yli 26mm, niin oletus on ollut, että laatu ei ole hyvä. Näin on käynyt yhden kerran. Inssi toki tehtiin silloinkin, koska sanoivat, että eivät pysty ultralla varmistamaan munasolun laatua.

Käsitin, että noin 20mm on kypsä ja ihan parhaan kokoinen :)

Nythän mulla ovulaatio ehti jo tapahtua, joten irronneen follin kokoa ei pystytty enää näkemään.
Minulla yleensä tökättiin Pregnyl siinä kohtaa kun follikkeli oli 20 mm. Lääkärin mukaan Pregnylin olisi tosiaan voinut pistää aikaisemminkin, koska munasolu on valmis jo 16-17 mm kokoisenakin, mutta lääkäri toiveikkaana odotteli, josko ovulaatio tapahtuisi itsestään -- mutta ei tapahtunut, joten Pregnyl tökättiin aina tuossa kohtaa, koska enempää ei uskaltanut odottaa.

Hippunen77 :) Oletko yhä testaamassa, ei ole kuulunut sieltä mitään?:rolleyes:

Tdemppiä ja uskoa, sekä valoa ja toivoa!!:cheers

Uus kierto alkaa näillä näppäimillä, kiitos kysymästä. Lääkkeellinen pakastealkionsiirto siis seuraavaksi.

Meillä pakkasessa 4 kolmepäiväistä, 3 neljäpäiväistä ja 1 viisipäiväinen. En tiedä miksi on noin pakastettu, paitsi että viikonloppu tuli ainakin häiritsemään loppupäässä.

Tsemppiä Tähti!

Uus kierto alkaa näillä näppäimillä, kiitos kysymästä. Lääkkeellinen pakastealkionsiirto siis seuraavaksi.

Meillä pakkasessa 4 kolmepäiväistä, 3 neljäpäiväistä ja 1 viisipäiväinen. En tiedä miksi on noin pakastettu, paitsi että viikonloppu tuli ainakin häiritsemään loppupäässä.

Tsemppiä Tähti!

Hippunen77 :) Toivotaan sinne parasta tsemppiä:Heartpink :cheers
Onnea, uskoa, valoa:Heartbigred

Kiitos toivotuksista, aamun testi näyttää lisää....

Tähti, miltä näyttää aamun testi?

Tsemppiä keräilyyn Motolle ja siirtoon Hippuselle sekä kaikille omiin vaiheisiin! :blob7

Täällä vaihteeksi parempia uutisia - normikierrossa tyylipuhdas kahden päivän megaovis ja nyt dpo 1. Mitähän tästäkin vielä seuraa.. :rolleyes:

Kai otit tähti testin ja sen roskapussin mukaan töihin? Ei jaksettais odottaa tulosta iltaan asti:shy:..

Ilmeisesti jatkoviljelyn tulokset ovat tulleet, mutta lääkäri ei vielä ole kerinnyt antibioottia määräämään.

Viikkoja vasta 11, vielä yli viikko NT-ultraan, joten mitään ei vielä tunnu. Lisäjännitystä NT-ultraan.
Jännitämme tätäkin:nailbiting:! Onko mikä vointi nyt? Abt puree?

Jännitämme tätäkin:nailbiting:! Onko mikä vointi nyt? Abt puree?
Näyttää ainakin siltä, ettei hiivaa ole tullut (huh helpotus), ja ovat ne antibiootitkin tainneet purra, koska pissasta hävisi paha haju heti seuraavana päivänä antibiootin aloituksesta. Satunnaisia mahakipuja on edelleen ja vessassakin pitää ravata, mutta ne ovat sitten varmaan raskausoireita...

Nyt olen terveyskeskuksessa hakemassa saikkua raskauspahoinvoinnin takia, tänään oksensin taas koko aamupäivän. :yuck:

Kai otit tähti testin ja sen roskapussin mukaan töihin? Ei jaksettais odottaa tulosta iltaan asti:shy:..

:greet025
En ottanut mukaan, mutta lähteissä kiireen keskellä näkyi "jotain".....:p

Menkkoja ei ole...

Dpo10

Näyttää ainakin siltä, ettei hiivaa ole tullut (huh helpotus), ja ovat ne antibiootitkin tainneet purra, koska pissasta hävisi paha haju heti seuraavana päivänä antibiootin aloituksesta. Satunnaisia mahakipuja on edelleen ja vessassakin pitää ravata, mutta ne ovat sitten varmaan raskausoireita...

Nyt olen terveyskeskuksessa hakemassa saikkua raskauspahoinvoinnin takia, tänään oksensin taas koko aamupäivän. :yuck:
Mahtavaa että abt vaikuttais purevan!
Pyydä tarkistaa virtsa samalla kun oot arvauskeskuksessa?

Ja "onnittelut" pahoinvoinnista :facepalm:, onhan se kuitenkin aika varma merkki siitä että raskaus etenee:shy:, pidetään peukkuja sulle ja pikkuihmiselle!

Tähti, miltä näyttää aamun testi?

Tsemppiä keräilyyn Motolle ja siirtoon Hippuselle sekä kaikille omiin vaiheisiin! :blob7

Täällä vaihteeksi parempia uutisia - normikierrossa tyylipuhdas kahden päivän megaovis ja nyt dpo 1. Mitähän tästäkin vielä seuraa.. :rolleyes:

Pernilla :) Onnea sinulle miljoonasti tähän kiertoon!:cheers:cheers:cheers

Pääsen katselemaan roskistestiä vasta illalla....eilinen roskistesti näytti lupaavalta, tästä en tiedä:cat:

Josko eilinen olikin kiinnittymisyritys:scratch

Kai tuon saa pian tietää. Menkkaoloja ei ole ollenkaan.......:dontknow
Ainoastaan rinnat kipeät.

Pääsen katselemaan roskistestiä vasta illalla....eilinen roskistesti näytti lupaavalta, tästä en tiedä:cat:

Onko sulla klinikan kanssa mitään tekemistä tässä kierrossa enää? Mä ehkä soittelisin niille ja kyselisin, jotain? Sori, vähän tyhmänä näiden klinikka-asioiden kanssa. Valistakaa muakin?

Pakko taas huudella väliin että oon niin fiiliksissä tästä ryhmästä; kun pääsee jännittelemään viiteryhmän roskishaamuja/myötäelämään pahoinvoinneissa, on helpompi olla nakkaamatta omaa kirvestä kaivoon. :joyful:

Kiitos, Tähti! Jotain tässä täytyy ollla tekeillä, kun ovistesti näytti päivää kirkuvanpunaisia viivoja kp 11-13... Lyhennetyllä työpäivällä taitaa jo olla vaikutusta.

Jännään tällä minäkin, mitä roskiksesta löytyy - eikä siis enää pelkästään roskiksesta :hello2

Pakko taas huudella väliin että oon niin fiiliksissä tästä ryhmästä; kun pääsee jännittelemään viiteryhmän roskishaamuja/myötäelämään pahoinvoinneissa, on helpompi olla nakkaamatta omaa kirvestä kaivoon. :joyful:
Ihan totta, Motto! :)

Ilman tätä foorumia olisin varmaan jo luovuttanut - iänkin puolesta.

Onko sulla klinikan kanssa mitään tekemistä tässä kierrossa enää? Mä ehkä soittelisin niille ja kyselisin, jotain? Sori, vähän tyhmänä näiden klinikka-asioiden kanssa. Valistakaa muakin?

Lambi :) Ei tässä kierrossa. Jos on plussa, niin sitten. Muutoin odotellaan menkkoja ja uutta kiertoa!

Ihan totta, Motto! :)

Ilman tätä foorumia olisin varmaan jo luovuttanut - iänkin puolesta.

Pernilla :wink Saako tämän ottaa kohteliaisuutena:p

Itsekin koen foorumin "henkireikänä:Heartblue"

Vaikka jutut menee laidasta laitaan, NIIN SILTI!!:wav

Takaisin