----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sisukkaasti vien lasta päivittäin leikkimään muiden lasten luo, mutta lapsi on seurallinen pääosin aikuisten kanssa. Lapset pitävät liikaa meteliä ja tulevat liian lähelle.

Yölento :) Älä ole huolissasi. Meilläkään lapsi ei pidä metelistä, mutta saattaa johtua siitä, ettei kotona sitä kuule, kun ei ole sisaruksia.

Meillä lapsi kyllä on seurallinen ihan kaikkien kanssa iästä riippumatta, aikuiset mukaanlukien, mutta karttaa kovin äänekkäitä ihmisiä.

Itse en pidä melusta, enkä kovasta höpötyksestä/äänestä. Ei myöskään isä, mutta ollaankin introvertteja molemmat. Lapsesta en tiedä....voi olla myös introvertti, mutta osaa silti esiintyä :)
Esiintyy vain hetken, ei sen enempää.

Yölento :)

Ovat sitten hyvinkin samanlaisia :)

Meillä myös imuroi ja siivoaa. Kesällä oli puutarhahommissa lähes joka päivä. Nyt talvella on tehnyt lumitöitä ja menisi tekemään niitä lisää, vaikka lumet onkin jo lapioitu :)
Me tehdään myös naapurien lumityöt kun omat on tehty. Otan oman lapion lumeeksi mukaan, ettei syytetä lapsityövoimasta. Sitten kun koko taloyhtiön lumityöt on tehty, niin poika alkaa siirtää lumipenkkoja kauemmaksi, että seuraavalla kerralla mahtuu lumet paremmin. Eilen yksi naapuri törmäsi puskurilla penkkaan, kun oli kääntämässä autoa. Lapsi lähti heti lapio kourassa leventämään ajoväylää.

Yölento :) Älä ole huolissasi. Meilläkään lapsi ei pidä metelistä, mutta saattaa johtua siitä, ettei kotona sitä kuule, kun ei ole sisaruksia.

Meillä lapsi kyllä on seurallinen ihan kaikkien kanssa iästä riippumatta, aikuiset mukaanlukien, mutta karttaa kovin äänekkäitä ihmisiä.

Itse en pidä melusta, enkä kovasta höpötyksestä/äänestä. Ei myöskään isä, mutta ollaankin introvertteja molemmat. Lapsesta en tiedä....voi olla myös introvertti, mutta osaa silti esiintyä :)
Esiintyy vain hetken, ei sen enempää.
En minä huolissani ole. Inhoan itsekin meteliä ja käytän usein vastamelukuulokkeita, kotona ei koskaan ole taustamelua, radio tai tv turhaan päällä, jos sitä ei katsota. Enkä ole lapsena ollut seurallinen, eikä keskimmäinen lapseni ole vieläkään. Esikoinen on varmaan vaihdokas, kun on niin sosiaalinen ollut aina

Me tehdään myös naapurien lumityöt kun omat on tehty. Otan oman lapion lumeeksi mukaan, ettei syytetä lapsityövoimasta. Sitten kun koko taloyhtiön lumityöt on tehty, niin poika alkaa siirtää lumipenkkoja kauemmaksi, että seuraavalla kerralla mahtuu lumet paremmin. Eilen yksi naapuri törmäsi puskurilla penkkaan, kun oli kääntämässä autoa. Lapsi lähti heti lapio kourassa leventämään ajoväylää.

Yölento :) Aika sama, kunnei taloyhtiössä ole koskaan ostettu palvelua lumitöistä. Asuttu kohta 20-vuotta samassa ja naapurit samat. Asiasta puhuttu, muttei muut asukkaat suostu.

Jonkun on ne tehtävä, kun kaikki eivät hoida omaa osuutta.

Meilläkin pihaa ihan kiitettävästi ja itse on laajennettu omaa takapihaa, mutta se ei nyt kuulukaan naapureille.

Tähti, meillä kyllä käy myös traktori, mutta onhan se hitaampi kuin me :)

Meillä ei käy..... tää on vähän sitä, vaikka asutaan ns. hienosto/arvokkaalla alueella:smiley-angelic006

Muistuttaa vanhusten hoitolaitoksia, Esperi care ja Attendo.

Lähinnä yhtiön puheenjohtaja on täysumpio. On olevinaan niin hieno, mutta työtön ollut jo vuosia. Päättää silti muidenkin puolesta, koska on niin röyhkeä luonne. Ihan lapsellisista asioista tinkii:smiley-angelic006

Vain pienessä taloyhtiössä mahdollista.

Itse sen tiedät... ei ainakaan vaikuta siltä:p

Liian kova työtressi ei ole nyt hyväksikään, kun on mahdollisesti raskaana:joyful:

Mä en koskaan imuroi, se on miesten hommaa. Toki, jos on äkillinen tarve käyttää imuria, mutta muutoin en imuroi:stop:

Osaan ymmärtää naisia, jotka imuroivat, mutta en ymmärrä niitä naisia, jotka imuroivat vain siksi, koska mies käskee....

Joskus on naisia, joita ei yhtään kunnioiteta ja mies saa sotkea ja rellestää miten huvittaa:dead:

Viidellä kissalla nyt karvanlähtö pahimmillaan. Tosin tuntuu irtoavan myös tasasesti ympäri vuoden. Yhtä niistä voi imuroida suoraan. Kätevää.

Vastavirran akka :) Minkälaisia kissoja teillä on?:rolleyes:

Ihan näyttelyissä käytätte niitä?

No poraako siellä kohdussa kukaan?

Vastavirran akka :) super hyvä kysymys:confused005

Vielä ei tunnu mitään, dpo 3....

Miten siellä?:rolleyes:

Jotenkin vaikuttaa siltä, etten jaksa ajatella asiaa enää ihan niin tarkkaan. Tulee, jos tulee ja onhan ainakin yksi.

IVF asia on myös auki.....mutta eipä meillä tuota aikaakaan enää kovin rutkasti ole:confused005

Ihan tavan mirrejä. Yksi on neva masquerade. Eli Siperiankissa. Ei käydä näytillä.

Hienoja ovat! :) Olen myös kissaihminen.

Koirista tykkään toki, mutta vain kissan voisin ottaa :)

Kissoja oli lapsuuden kodissa, niitä Angora-kissoja, pitäkarvaisia...

Takaisin