----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ota noista kuvia kun tuskin mitään näkyisi kuvassa. Samaa luokkaa kun se pc.
Siksi teinkin ovistestin koska nuo niin haaleita.
Ajattelin et jos ovistesti ei ole selvä plussa niin tiedän missä mennään.
Kaiken järjen mukaan ovistesti ei plussaa anna ilman raskautta.
Jos en olisi sitä ekaa pc haamua saanut niin en ihmettelisi.

Mulla normaalisti nousee hormonit tosi hitaasti.
Joten ihan normi tilanne. Ja jos sattuu et ovis esim. pari päivää myöhemmin niin sekin selittää.
Ainut on se eka pchaamu joka tuli jo aikoja sitten.
Itse mietin et olisiko näyttänyt kiinnittymisen. Sitäkin lukenut et jollain on näyttänyt kiinnittymisen. Ja sitten ei moneen päivään mitään. Ja sitten alkanut viiva taas näkymään.

Yölento tuo ei siis haise etikalle ?Tuota voisi sit ehkä kokeilla. Tuoksuuko se "puhdas" kuitenkin? Moni hajusteeton pesuaine haisee mun nenään pilaantuneelle maidolle. Esim erisan ja lv. Eihän ole sitä sivuhajua?

Pilaantuneen maidon haju voi tulla likaisesta pesukoneestakin, pesukone pitää aika ajoin puhdistaa. Pesuainelokeroon sitruunahappoa ja kuumin pesuohjelma pyörimään.

Etikka haisee etikalta koneesta nostaessa, mutta haihtuu todella nopeasti. Minä kuivaan vaatteet olkkarissa tai kylppärissä, eivätkä ne haise etikalta kuin vähän aikaa pyykin ripustamisen jälkeen.

Ihan normaali ruokakaupan X-tra etikka käy, maksaakin noin euron per litra.

Suski no sitten ei kyllä käy mulle. Näin alkoholisti isän omaavana veikkaan että yhdistän etikan hajun viinaan ja johonkin säilykekurkkuleipään jota veti kankkusessa. Mä. Kelpuutan vaan hyvän hajun kotiini. Nyt siivoan kiillon kamoilla. Ovat edes suomalaisia ja se omenan kukka on ihana.

Ai että on virkistävää lukea näitä siivousvinkkejä! Mä oon ihan käsi siivoamisessa, aina sieltä missä aita on matalin.. ennenmuinoin meillä ukko jynssäs kotia, muttei enää aikoihin ole ehtinyt, niinkun en minäkään :p.. Mä pesen sen pari pyykkikonetta ja tiskikoneellista joka päivä, loput öh, jää:bag:. Kyllä mä toki sellaset räikeimmät, niinkun noi veriset saappaanjäljet, pyhkäsen.
Onneksi isommat osaa jo osallistua - on niillä ainakin mahdollisuus loistaa:rolleyes:...
Näistä inspiroituneena lykkään nyt kuitenkin etikkaa tyhjään koneeseen:grin, kiitos!!!

Minähän olen vainukoira ja haistan kaiken, mikä haistettavissa on. Pesuaineena Erisan, ei haise, ei edes ilman huuhteluainetta tai pyykkietikkaa. Varmasti pesukoneella ja pesuohjelmalla on osuutta asiaan. Meillä on kuivaava pesukone ja pyykit tulevat sieltä kuivina ja hajuttomina.

Minähän olen vainukoira ja haistan kaiken, mikä haistettavissa on. Pesuaineena Erisan, ei haise, ei edes ilman huuhteluainetta tai pyykkietikkaa. Varmasti pesukoneella ja pesuohjelmalla on osuutta asiaan. Meillä on kuivaava pesukone ja pyykit tulevat sieltä kuivina ja hajuttomina.
Haistatko myös missä lapset on olleet? (eikös sulla ollut isompiakin?) kätevä tollanen nenä!
Meillä asuu kyllä ammattikoira jolla ne "pahimmat hajut" sais kiinni, mutta ne perus kenen luona ollut yötä es vois myös olla kätevä todeta...

Mä haistan erisan ihmisistä saman miltä itse tavara haisee. Ehkä eltaantunut muovi? :confused: tai sit kyseessä paskanen kone. Tosin aika monella sitten noin. Tai eivät putsaa nukkasihtiä kuivausrummusta ja se tartuttaa pahan hajun.

Lambi musta siivoaminen on niin ärsyttävää että mulla on lähes kaikki markkinoilla myytävä siivous tarvike kaapissa. Samoin haistan kaikki puhdistusaineet kaupassa jo ja kelpuutan aika harvat. En saa jostain syystä mitään kiksejä siististä kodista mutta jos tuoksuu hyvälle siitä saan.

Haistan myös kaikki hiuksenhoitokamat ja kosmetiikan.

Nyt ostin eko shampoota joka ei haise millekään purkissa. Mutta hiuksiin jää joku ihme muovin haju eli menee roskiin..

Poltan myös tuoksukynttilää mutta en voi mitään markettikamaa polttaa. Tulee pää kipeäksi myös tuoksuttomista haveista.

Toki jos kone kuivaa, niin sitten etikkakin haihtuu jo koneen sisällä, eli silloin ei sekään haisisi.

Jännä että osa eko tavarasta haisee niin pahalle. Esim idun sarja on hyvä tuoksuinen eli on myös mahdollista saada sitä kivaa tuoksua ilman myrkkyjä.

Haistatko myös missä lapset on olleet? (eikös sulla ollut isompiakin?) kätevä tollanen nenä!
Meillä asuu kyllä ammattikoira jolla ne "pahimmat hajut" sais kiinni, mutta ne perus kenen luona ollut yötä es vois myös olla kätevä todeta...
Haistan todellakin! Oli tosi kätevää silloin kun lapset olivat teinejä. Yrittivät joskus piilotella hajuja tahallaan mutta äidin nenä ei petä.

Jos Erisan-pesun jälkeen pyykki haisee niin vika on koneessa tai vaste on pilalla. On toki vaatteita joista ei pesemälläkään tule enää puhtaita. Vanhuuttaan osa kankaista alkaa haista, esimerkiksi sellaiset joissa on lycraa joukossa.

Meillä ei ole yhtään hajustetta koko kämpässä, koska en niitä siedä, lattiat pesen mäntysuovalla, koska kukkaistuoksut tuovat monesti migreenin.

:greet025 Heissan!
Inssi tehty:happy093
Priimasiittiöt sisässä:sign19:sign19:sign17

Tämä luomu ovulaatio ( kp 11), olikin super nopea, sillä munasolu olikin jo yöllä irronnut, eikä enää ultrassa näkynyt.

Kroppahan toimii, kuin Sveitsin kello nimenomaan täysin ilman letroja:joyful:
Letroilla kierto venyy jokusen päivän.

Nyt jäädään odottavalle kannalle varpaatkin ristissä.

Tähti
Dpo 0

Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:wav

Mäntysuopa taas mulle ihan kauhistustuoksu! Mattoja joskus pessyt sillä ja meni sit suoraan pesulaan että se hajun sai pois. Samaan kategoriaan menee tolu ja kloriitti. Tulee heti kipeä olo. Kuumeinen. Näin me ollaan erilaisia!

Lambi musta siivoaminen on niin ärsyttävää että mulla on lähes kaikki markkinoilla myytävä siivous tarvike kaapissa. Samoin haistan kaikki puhdistusaineet kaupassa jo ja kelpuutan aika harvat. En saa jostain syystä mitään kiksejä siististä kodista mutta jos tuoksuu hyvälle siitä saan.

Haistan myös kaikki hiuksenhoitokamat ja kosmetiikan.

Nyt ostin eko shampoota joka ei haise millekään purkissa. Mutta hiuksiin jää joku ihme muovin haju eli menee roskiin..

Poltan myös tuoksukynttilää mutta en voi mitään markettikamaa polttaa. Tulee pää kipeäksi myös tuoksuttomista haveista.
Hyvänen aika, tuoksukynttilät :wtf: En pysty edes kävellä kaupassa sellaisten ohi, ikeassa on pakko, kun sieltä ei muuten pääse ohi. Joudunkin aina suoraa kävellä vessaan oksulle, on muuten viheliäinen vaiva. Yksin en pysty käydä ikeassa koska muuten laatta lentäisi jo maksaessa. Onneksi mies on tottunut tähän ja tietää mihin säntään.
Sama reaktio tulee kaupoissa kumisaappaiden lähellä, autotarvikemyymälässä ja aika monessa muussa. Kiusallinen vaiva mutta kaikkeen tottuu.
Kosmetiikkapöllähdys Sokos /stockman/emotion jne kaupoissa on myös järkyttävä. Hyvällä tuurilla pääsee ohi hengittämättä kun muistaa ennakoida.

Otetaan vastaan hajuja sietävä nenä. Edes tämä nuha ei pelasta. Jos joku haisee, niin oksennus tai migreeni on vaihtoehdot

Takaisin