Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muoks. Ensimmäinen oli neljän päivän päästä alkionsiirrosta, eli 10 päivää hedelmöittymisestä.Mitkä olikaan Suski päivät noissa testeissä?
Huimennako inssi?Hei kaikki!
No hui.....täällä Leffaviivat ovistestissä, luomuna kp11.
Herranen aika!
Inssi aikaistettava ja perun työmatkan.
Leffaviivat on siis totta
Kp11
Huimennako inssi?
Maailmankirjat on sekaisin!! Tähti ei aseta työtä ykköseksi ! ( huomaa huumori, vinkki niille jotka epäilevät että täällä riidellään )
Liittyy ainoastaan lh hormoniin ovisplussan viivat.
Ovistestiin oon saanut aina räikyvät plussat mutta raskaustestiin en.
Jollain tavalla masentavaa, että sivustaseuraajien takia pitää ihan erikseen kertoa, että nyt on kyseessä huumori.Maailmankirjat on sekaisin!! Tähti ei aseta työtä ykköseksi ! ( huomaa huumori, vinkki niille jotka epäilevät että täällä riidellään )
Jollain tavalla masentavaa, että sivustaseuraajien takia pitää ihan erikseen kertoa, että nyt on kyseessä huumori.
Ihan kuin alkaisi jo hiljalleen sarvet kasvaa päähän, nenä yhä loistaa .......öööÖÖ
Mitäs...pitäiskö tähän jotakin sanoo
Yölento, kiitos tsempistä! Tuskin kukaan on poro, et sinäkään
Ihan kuin alkaisi jo hiljalleen sarvet kasvaa päähän, nenä yhä loistaa ..
Kuvia haamuista?Nyt oon saanut sofin testiin haamuja. No päätin kokeilla ovistestiä koska sekin reakoi samaan hormoniin.
Ikinä en ole saanut ovisplussaa kuin oviksen aikaan. Loppukierrosta testi mulla ihan nega.
Toivottavasti tämä puhuisi raskauden puolesta.
Huomiselle varasin verikoe ajan. En haluaisi mennä turhaan.
Mikä kokemus teillä muilla on ovistestistä raskauden aikana?
Kuvia haamuista?