----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Hei kaikki!

No hui.....täällä Leffaviivat ovistestissä, luomuna kp11.

Herranen aika!:wideyed: :joyful:

Inssi aikaistettava ja perun työmatkan.

Leffaviivat on siis totta:p

Kp11
Huimennako inssi?

Maailmankirjat on sekaisin!! Tähti ei aseta työtä ykköseksi ! ( huomaa huumori, vinkki niille jotka epäilevät että täällä riidellään )

Huimennako inssi?

Maailmankirjat on sekaisin!! Tähti ei aseta työtä ykköseksi ! ( huomaa huumori, vinkki niille jotka epäilevät että täällä riidellään )

Yölento :) En aseta ja toivotaan :smiley-angelic003

Huomenna oltava inssi.

Superplussa tuli täysin puun takaa....

Ykköseksi menee:smiley-angelic003

:greet025
Kysymys: voisko hyvänlaatuisesta munasolusta tulla super vahva plussa/Leffaviiva?:rolleyes:

Muistaakseni näyttää samalta, kuin tuo testi esikoisen kohdalla....

Lähinnä se, ettei tavalliset ovisplussat ole vielä johtaneet raskauteen...

Liittyy ainoastaan lh hormoniin ovisplussan viivat.

Ovistestiin oon saanut aina räikyvät plussat mutta raskaustestiin en.

Liittyy ainoastaan lh hormoniin ovisplussan viivat.

Ovistestiin oon saanut aina räikyvät plussat mutta raskaustestiin en.

Wheelchair Mama :) Mulla ovisplussat aina testissä, samoin hyvä folli 18-25mm ultrassa Klinikalla.

Jotain eroa tässä on tällä kertaa, koska on ovis Leffaviiva:joyful::eek:

Kiitos toivotuksista!:Heartpink Ja plussaa sinnekkin:hello2

Jollain tavalla masentavaa, että sivustaseuraajien takia pitää ihan erikseen kertoa, että nyt on kyseessä huumori. :wacky:

Jollain tavalla masentavaa, että sivustaseuraajien takia pitää ihan erikseen kertoa, että nyt on kyseessä huumori. :wacky:

.....öööÖÖ:scratch

Mitäs...pitäiskö tähän jotakin sanoo:confused005

Yölento, kiitos tsempistä!:joyful: Tuskin kukaan on poro, et sinäkään:laughing002

Hämmästyttävää, mutta aikaisempi olo siitä että mahdollisuudet on kehnot on vaihtunut toiveikkuuteen. La-su yönä olin raskaudesta ihan varma. En osaa selittää tarkemmin, tulee vaan semmoinen tunne.
Tänään dpo7, testi negatiivinen. Kohtu tuntuu turvonneelta, munasarjoissa nippailee välillä ja imetys sattuu nänneihin.
Flo ennustaa menkkoja tälle viikolle, mutta ennusteet ei ole kovin tarkkoja kun kierron pituus ei ole tasaantunut edellisen synnytyksen jälkeen.
Jännää!

Nyt oon saanut sofin testiin haamuja. No päätin kokeilla ovistestiä koska sekin reakoi samaan hormoniin.
Ikinä en ole saanut ovisplussaa kuin oviksen aikaan. Loppukierrosta testi mulla ihan nega.
Toivottavasti tämä puhuisi raskauden puolesta.
Huomiselle varasin verikoe ajan. En haluaisi mennä turhaan.

Mikä kokemus teillä muilla on ovistestistä raskauden aikana?

Liitteet

• 1548666811827.jpg
    1548666811827.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 183
Oi miten jännää WM! Peukut täältä!

Mulla on taas kolmannen maailman ongelmia... Inhoan ja oikeasti alkaa päätä särkeä eteeriset öljytuoksut joissa patchulia, ylangylangia, rosmariinia tai vastaavaa. Laventeli on aivan kauhistus myös kukkana. En halua myöskään tuoksua minulle (eteerisissä on jotenkin tosi tunkkaiselle) myös vanilja on kamala tuoksu. Sitruuna taas ei kuulu pyykkiin. Miten ihmeessä siis ostan pyykkietikan?

Ja jos laitan pyykin kuivamaan olohuoneeseen etikalla pesun jälkeen niin haiseeko koko asunto kunnes kuivavat?

Muokattu viimeksi:
Wow Wm!!! Ehdottomasti sinne verikokeeseen huomenna, pidämme kaikki peukut pystyssä!

Nyt oon saanut sofin testiin haamuja. No päätin kokeilla ovistestiä koska sekin reakoi samaan hormoniin.
Ikinä en ole saanut ovisplussaa kuin oviksen aikaan. Loppukierrosta testi mulla ihan nega.
Toivottavasti tämä puhuisi raskauden puolesta.
Huomiselle varasin verikoe ajan. En haluaisi mennä turhaan.

Mikä kokemus teillä muilla on ovistestistä raskauden aikana?
Kuvia haamuista?

Takaisin