Yölento: ok. Tuota en osannut ajatella. Kuulosti vain hyvin erikoiselta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näin kävi minullekin, eli ensin oli hailuroiden hailura, seuraavana päivänä puhdas nega, sitten vahvempi hailura, mutta edelleen hailura, jonka sitten varmistin digitestillä plussaksi.Ei mä oon illasta jo kotona tänään.
Onko muuten mahdollista jos yhtenä päivänä saa haamun ja toisena ei niin silti olisi raskaana?
Ei liity muhun vaan yhdeltä palstalta luin että näin olisi ollut ja silti raskaana.
Miksi se yhtenä päivänä ei näy?
Hcg:tä alkaa erittymään pikku hiljaa kiinnittymisprosessin seurauksena, siinä ei ymmärtääkseni pitäisi olla mitään piikkejä.Siksi ihmettelen eilistä haamua.
Voiko kiinnittyminen näkyä testissä?
En minä sitä ensimmäistä haamua mihinkään laittanut, voin toki laittaa.Suski: se sun postaama liuskatesti oli musta tosi vahva :) se minkä postasit digitestin kanssa.
Mulle sellainen on jo selvä plussa :)
Mutta nähtävästi siis tuota tapahtuu haamu negatiivinen haamu muillakin.
Itse luin yhdeltä palstalta siitä.
Mehän ilman muuta haluamme nähdä !En minä sitä ensimmäistä haamua mihinkään laittanut, voin toki laittaa.
Mites, onko muut turvautuneet punaviiniin tässä kehon huijausyrityksessä? Pistelin nyt macaa kitusiin.. Öh, ehkäpä naurismuhennos olisi ajanut saman.
Vähän vaan - tehosi, vai annostus ? Viini vai juures? kuulostaa että tehosi aika paljon .. Poppaskonstejahan nämä vaan on, mutta nyt vedän täysillä ne mahdolliset mahdollisuudet.Lambi :) Ei taida auttaa, vaikka esikon kohdalla tehos. Ja ihan vähän vaan.
.