----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mietin sitä vielä, jos mulla tuntui dpo9 repäisykipua ja olisi ollut kiinnittyminen silloin, niin milloin pitäisi näkyä testisdä, olettaen aiemmista raskauksista, että mulla hormoni nousee aika hitaasti..? Nyt siis kolmas päivä tuosta. No, toiveajattelua, mutta inhimillistä :rolleyes:

Ei mä oon illasta jo kotona tänään.

Onko muuten mahdollista jos yhtenä päivänä saa haamun ja toisena ei niin silti olisi raskaana?
Ei liity muhun vaan yhdeltä palstalta luin että näin olisi ollut ja silti raskaana.
Miksi se yhtenä päivänä ei näy?
Näin kävi minullekin, eli ensin oli hailuroiden hailura, seuraavana päivänä puhdas nega, sitten vahvempi hailura, mutta edelleen hailura, jonka sitten varmistin digitestillä plussaksi.
Arvelen minäkin, että välissä vain oli laimeampi pissa lyhyemmällä rakkoajalla.

Siksi ihmettelen eilistä haamua.
Voiko kiinnittyminen näkyä testissä?
Hcg:tä alkaa erittymään pikku hiljaa kiinnittymisprosessin seurauksena, siinä ei ymmärtääkseni pitäisi olla mitään piikkejä.

Mulla vaikutti ihan alussa viivojen vahvuuteen testien laadun ja virtsan vaihtelevuuden yhteisvaikutus - vasta kun laittoi kaikki liuskat aikajärjestykseen niin vahvistuva trendi näkyi kunnolla. Vierekkäisten testien välillä viivojen vahvuudessa saattoi olla eroa kumpaan suuntaan tahansa, mutta jos vertasi vaikka testiä 1 ja 4 tai 2 ja 5, niin uudempi oli aina vahvempi. Kerran dippasin yhtä aikaa kaksi eri erän liuskaa samalta valmistajalta, ja niidenkin välillä oli pieni ero. (Testasin kummallakin kerralla vähintään kerran päivässä dpo 10 -> :p )

Taas terkkuja Dextrasta, tänään alkaa Pergoveriksen pistäminen ja letrot jää pois. Orgalutran-pistokset mukaan jarruksi sunnuntaista alkaen.

Tällä hetkellä oikealla kasvaa 10mm folli, vasemmalla kolme pientä. Oikea munasarja on sen verran ujo, ettei mahdollisia pienempiä tyyppejä saatu näkyviin.

Seurantaultra keskiviikkona; jos kypsyviä folleja on tarpeeksi, punktio heti helmikuun alussa. Aika menee just nyt kovin nopeasti :wideyed:

Suski: se sun postaama liuskatesti oli musta tosi vahva :-) se minkä postasit digitestin kanssa.
Mulle sellainen on jo selvä plussa :-)

Mutta nähtävästi siis tuota tapahtuu haamu negatiivinen haamu muillakin.
Itse luin yhdeltä palstalta siitä.

Suski: se sun postaama liuskatesti oli musta tosi vahva :) se minkä postasit digitestin kanssa.
Mulle sellainen on jo selvä plussa :)

Mutta nähtävästi siis tuota tapahtuu haamu negatiivinen haamu muillakin.
Itse luin yhdeltä palstalta siitä.
En minä sitä ensimmäistä haamua mihinkään laittanut, voin toki laittaa.

Mites, onko muut turvautuneet punaviiniin tässä kehon huijausyrityksessä? Pistelin nyt macaa kitusiin.. Öh, ehkäpä naurismuhennos olisi ajanut saman:p.

Lambi :) Ei taida auttaa, vaikka esikon kohdalla tehos. Ja ihan vähän vaan.

Tiedä sitten miten paljon huijaamaan sillä pystyy:laughing002 Mutta onnistuipa sillä kertaa kuitenkin. Tilastollinen onnistumis-% oli 1%

Super suurta vaikutusta ei silti taida olla:laughing001

Toisen yritystä takana 1v. ja 1kk.... ja tilasto taitaa olla enää 0.1%....viittä vajaa 46v.

Last edited by a moderator:
Lambi :) Ei taida auttaa, vaikka esikon kohdalla tehos. Ja ihan vähän vaan.
.
Vähän vaan - tehosi, vai annostus :troll:? Viini vai juures? :p kuulostaa että tehosi aika paljon :happy:.. Poppaskonstejahan nämä vaan on, mutta nyt vedän täysillä ne mahdolliset mahdollisuudet:woot:.
Harkitsen kyllä siirtymistä macasta viiniin.. :wtf: kummallisen moni poppanen vaan maistuu pahalle, näen yhteyden - pahaa= pakko olla hyväksi :pompus:

Nega. Eri testi mutta pitäisi silti näkyä.
Turha haamu taas kerran.
Jännä kun niitä tulee aina vain uudestaan.
Nyt testinä kotitestin Sofi onestep liuskat.

Mutta miksi tuo pc näytti haamun jos vasta plussa tulisi myöhään?
Sitä mä itsekin ihmettelin miksi saan mitään näkyviin dpo 11.

Takaisin