Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hassu asenne. Tukitoimi voi olla esimerkiksi mahdollisuus kuunnella teksti, jos lukeminen ei suju, mahdollisuus kirjoittaa koneella, jos kynällä ei onnistu, mahdollisuus saada lisäaikaa tai rauhallinen paikka tehdä kokeita, mahdollisuus vetäytyä lepäämään kesken päivän, mahdollisuus liikkua silloinkin kun olisi aika istua, enemmän huomiota opettajalta, erilaisia läksyjä, avustaja, välipala tarvittaessa, vaihtoehtoisia kommunikaatiomenetelmiä. Ja vaikka mitä muuta.
Se vain on ikävää, että tuki on usein kiven alla. Ja niinkin, että vanhemmat vastustavat, vaikka tuelle on tarve. Toisaalta monet vanhemmat joutuvat taistelemaan saadakseen lapselle tukea joka hänelle kuuluu.
Nyt on tainnut tähti ottaa illan punaviiniannoksen.. Meni yli hilseen
Mites, onko muut turvautuneet punaviiniin tässä kehon huijausyrityksessä? Pistelin nyt macaa kitusiin.. Öh, ehkäpä naurismuhennos olisi ajanut saman.
Tähti, taas samiksia. Täälläkin olen kuumeessa tosin eri tauti kuin lapsella. Nenä on niin punainen että pääsisin petteriksi Petterin paikalle.Lambi :) En.....nyt oon kuumeessa, kohta 39c....
Tarttui sitten lapsesta
Tähti, taas samiksia. Täälläkin olen kuumeessa tosin eri tauti kuin lapsella. Nenä on niin punainen että pääsisin petteriksi Petterin paikalle.
Jos sinäkin olet poroHaiska Ollaan kai naimisissa
Jos sinäkin olet poro
Voi se 3-4 -vuotias pompottaa useammankin lapsen perheessä... :arghh: Meillä sattuu olemaan yksi erittäin temperamenttinen ja voimakastahtoinen sellainen. Sananvaltaa kyllä onneksi on, mutta osaa kyllä hyödyntää tarvittaessa tilanteita.
Mulla on yhdenlainen piinailu kans meneillään: ensimmäisen IVFn punktio alkuviikosta!
Jännittää tietty hulluna, kuinka kaamee kokemus on, ja erityisesti tietty se, saadaanko jotain siirrettävää. Ja jos saadaan, niin mitä sitten...
Huuh, kuinkahan sitä pysyy tolkuissansa...
Tähti, kuulostaa tosiaan siltä, että teillä on varsin taitava neuvottelija 2-vuotiaaksi :)Usein huomaan, että saipa lapsi taas tahtonsa läpi, kun osasi hyödyntää tilanteet!:angelic:
Jos lapsi sanoisi käskevästi, tuskin saisi kovinkaan usein tahtoansa läpi. On tuo niin ihana ja ihanan taitava