----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on tainnut tähti ottaa illan punaviiniannoksen:think005.. Meni yli hilseen:greet025

Mites, onko muut turvautuneet punaviiniin tässä kehon huijausyrityksessä? Pistelin nyt macaa kitusiin.. Öh, ehkäpä naurismuhennos olisi ajanut saman:p.

Lambi mulla on macaa, mutta en saa sitä alas. Olis pitänyt ostaa pillereitä...

Mulla on välillä se Donaferty ja sit se Vogelin Hormone Balance jossa on siveydenpuuta.

Pinkku olis nam mutta mun reuma ei tykkää juomisesta. Ehkä lasi vkl..

Hassu asenne. Tukitoimi voi olla esimerkiksi mahdollisuus kuunnella teksti, jos lukeminen ei suju, mahdollisuus kirjoittaa koneella, jos kynällä ei onnistu, mahdollisuus saada lisäaikaa tai rauhallinen paikka tehdä kokeita, mahdollisuus vetäytyä lepäämään kesken päivän, mahdollisuus liikkua silloinkin kun olisi aika istua, enemmän huomiota opettajalta, erilaisia läksyjä, avustaja, välipala tarvittaessa, vaihtoehtoisia kommunikaatiomenetelmiä. Ja vaikka mitä muuta.

Se vain on ikävää, että tuki on usein kiven alla. Ja niinkin, että vanhemmat vastustavat, vaikka tuelle on tarve. Toisaalta monet vanhemmat joutuvat taistelemaan saadakseen lapselle tukea joka hänelle kuuluu.

Yölento :) Apu on hyvä....teidän pitää vaihtaa sana tuki - sanaan apu:joyful:

Nyt on tainnut tähti ottaa illan punaviiniannoksen:think005.. Meni yli hilseen:greet025

Mites, onko muut turvautuneet punaviiniin tässä kehon huijausyrityksessä? Pistelin nyt macaa kitusiin.. Öh, ehkäpä naurismuhennos olisi ajanut saman:p.

Lambi :) En.....nyt oon kuumeessa, kohta 39c....:sad010

Tarttui sitten lapsesta

Aahhh.. Meillä tyttärien kanssa välillä tapana ottaa hemmottelupäivä. Nyt suunnitelmissa kahden viikon päästä tunnin hieronnat, Kapperiin pizzalle ja sit hotelliin yöksi. Hotellien aamupalat on mun lemppareita. Viimeksi aivan huippu Hki Radissonissa. Hyvä gluteeniton tarjonta myös! Ja ne sängyt...

Viimeksi mentiin hotelliin leffaan ja Pizza Hut joka oli kyllä ihan kamala. Muistin lapsuudesta aivan toisin...

Tähti, taas samiksia. Täälläkin olen kuumeessa tosin eri tauti kuin lapsella. Nenä on niin punainen että pääsisin petteriksi Petterin paikalle.

Hauska:laughing002 Ollaan kai naimisissa:gen053

Last edited by a moderator:
Yölento :) Toivottavasti paranet pian:Heartblue

Mulla pahin on jäätävä kurkkukipu, sekä päässä humisee. Koko kroppaa särkee ja viiltelee. Influenssan oireet.

Porokeittoa on tuossa ja poro on varsin kallista, mutta oikein maukasta:smiley-angelic003
Saisipa lisää - ruokahalu on silti tallella - NAM!:joyful:

Voi se 3-4 -vuotias pompottaa useammankin lapsen perheessä... :arghh: Meillä sattuu olemaan yksi erittäin temperamenttinen ja voimakastahtoinen sellainen. Sananvaltaa kyllä onneksi on, mutta osaa kyllä hyödyntää tarvittaessa tilanteita.

Pernilla :) Jo ennen 3-v. ikää osaavat nämä temput!:laughing002

Meillä osataan vaatia jo vaikkas mitä ja ellei onnistu, tulee päälle hienovaraiset tekoitkut.

Ei koskaan mitään raivareita, vaan sydäntä hellyyttäviä tekoja ja sanoja:happy119 Sanamuoto lapsella ei ole "minä haluan tätä", vaan se menee "tehtäiskös me Äiti yhdessä näin?"

Ei myöskään "anna mulle jäätelöä!", vaan "haluaako Äiti jäätelöä, itsekin voisin vähän ottaa"....

Meillä on suostuttelun mestari ja tosiaan vasta 2-vuotias! :wacky:

Usein huomaan, että saipa lapsi taas tahtonsa läpi, kun osasi hyödyntää tilanteet!:angelic:

Jos lapsi sanoisi käskevästi, tuskin saisi kovinkaan usein tahtoansa läpi. On tuo niin ihana:Heartpink ja ihanan taitava:Heartblue

Mulla on yhdenlainen piinailu kans meneillään: ensimmäisen IVFn punktio alkuviikosta!
Jännittää tietty hulluna, kuinka kaamee kokemus on, ja erityisesti tietty se, saadaanko jotain siirrettävää. Ja jos saadaan, niin mitä sitten...
Huuh, kuinkahan sitä pysyy tolkuissansa...

Hippunen77 :) Toivotaan parasta! :cheers

Tulehan kertomaan kuulumisia sitten...täällä ollaan kiinnostuneita ja jännätään mukana:blob3:blob3:blob3:blob3

Dpo12, Apteekin ultra nega :( No, tulossa kostea viikonloppu laivareissun muodossa, eipä tarvi keksiä syitä miksi ei juo...

Usein huomaan, että saipa lapsi taas tahtonsa läpi, kun osasi hyödyntää tilanteet!:angelic:

Jos lapsi sanoisi käskevästi, tuskin saisi kovinkaan usein tahtoansa läpi. On tuo niin ihana:Heartpink ja ihanan taitava:Heartblue
Tähti, kuulostaa tosiaan siltä, että teillä on varsin taitava neuvottelija 2-vuotiaaksi :)

Meillä 3-vuotiaalla on luonteensa puolesta varsin haasteellinen uhmaikä. Alkoi suhteellisen myöhään ja sopivasti samoihin aikoihin, kun niinikään temperamenttisen esikoisen uhmaikä oli loppusuoralla. :hungover:

Ei mä oon illasta jo kotona tänään.

Onko muuten mahdollista jos yhtenä päivänä saa haamun ja toisena ei niin silti olisi raskaana?
Ei liity muhun vaan yhdeltä palstalta luin että näin olisi ollut ja silti raskaana.
Miksi se yhtenä päivänä ei näy?

Eli tällä sit taas kolmannesta testipäivästä jälleen viivat näkyvissä.
Kun itse olen ymmärtänyt et viivan pitäisi aina vahvistua.

Takaisin