Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ilman niitä tutkimuksia on mahdotonta sanoa, onko kaikki kohdallaan vai ei. Klinikalla saatetaan olla myös sitä mieltä, että teillä ei enää aika riitä, joten siksi ei kannateta tutkimuksia.Suski75 :) Paras olsi turkimukset.
Meillä ei otettu, vaikla kyselin niiden perään.... syytä en tiedä.
Vieläkään ei oteta mitään turkimuksia, mikäli jatketaan insseillä loppuun saakka...46v.
Ilmeisesti kaikki on kohdillaan iästä huolimatta. Perustutkimukset saatiin ja siinä kaikki.
Tähti, jos asia kiinnostaa niin yksityiseltä AMH:n saa muistaakseni 60-80 eurolla ilman lähetettä. :)
Tähti, tuossa ajassa ei kyllä ehdi IVF alkiodiagnostiikalla. Se juna meni jo.
Klinikalla saatetaan olla myös sitä mieltä, että teillä ei enää aika riitä, joten siksi ei kannateta tutkimuksia.
Meillä siirryttiin yhden inssin jälkeen suoraan ivf:ään, koska AMH oli 0,5 ja aikaa siis ei olle hukattavaksi. Silloin kaikki muut hormonit ja asiaan liittyvät arvot oli hyvät.
Ja nyt diagnostiikan kautta ivf:ään jos soluja vain saadaan tarpeeksi, vaikka välissä on kaksi luomutärppiä.
Muistuipa vielä mieleen, että toista hoitoa aloitellessa 41-vuotiaana AMH oli vielä yli 2 eli normaali. Siitä se vain jossain vaiheessa nopeasti tipahti!
Samaa mieltä noista piinaviikoista, positiivisesta raskaustestistä ne vasta alkavat.
Ja en pääse NIPTiin, se on tarjolla vasta jos seulonnoissa löytyy jotakin. Siis samalla tavalla kuin kaikille muillekin.
Todellakin riippuu paikkakunnasta. Meilläpäin mitään ylimääräistä ei ollut tarjolla 45-vuotiaalle, vain samat kuin kaikille muillekin.Riippuu sit paikkakunnasta. Täällä nipt saa 40v täyttäneet.
Riippuu sit paikkakunnasta. Täällä nipt saa 40v täyttäneet.
Eipä minullekaan kukaan koskaan ehdottanut AMH:n mittausta. Tämä aihepiiri on kiinnostanut minua sattuneesta syystä nelikymppisestä lähtien ja sen vuoksi olen omasta aloitteesta pyytänyt lähetteen labraan AMH ja FSH -mittauksia varten. Uteliaisuudesta olen halunnut tietää, missä mennään.Pernilla :) Menin ihan ekan kerran lääkäriin karvaa vaille 42v... vielä siis olin 41v.
Ei ollut kysettäkään, että olisi otettu AMH:ta.
Saa nähdä tuleeko toista, mutta eipä ole tutkittu, vaikka aloitin 44v. iässä.
Todellakin riippuu paikkakunnasta. Meilläpäin mitään ylimääräistä ei ollut tarjolla 45-vuotiaalle, vain samat kuin kaikille muillekin.
Kyllä ehtii hoidon pyöräyttää lyhyemmässäkin ajassa, jos haluaa. Hoidon voi aloittaa lennosta kierron ensimmäisinä päivinä. Jos normaaleita alkioita löytyy, ne voidaan siirtää vielä myöhemminkin, jos hoito on aloitettu ennen 46-vuotissyntymäpäivää.Tähti, tuossa ajassa ei kyllä ehdi IVF alkiodiagnostiikalla. Se juna meni jo.
Kyllä ehtii hoidon pyöräyttää lyhyemmässäkin ajassa, jos haluaa. Hoidon voi aloittaa lennosta kierron ensimmäisinä päivinä. Jos normaaleita alkioita löytyy, ne voidaan siirtää vielä myöhemminkin, jos hoito on aloitettu ennen 46-vuotissyntymäpäivää.
Jos normaaleita alkioita löytyy, ne voidaan siirtää vielä myöhemminkin, jos hoito on aloitettu ennen 46-vuotissyntymäpäivää.
Enpä tiedä voiko niitä myrkyiksi edes sanoa - kyseessähän on kuitenkin hormonit, joita ihminen tuottaa luonnostaan. Lähinnä ne annostusmäärät ja niistä aiheutuvat harvinaiset komplikaatiot. Tässä iässä yleensä annostusmäärät ovat suuremmat.Pernilla :) Oi joi....oot ihanan superpositiivinen!!
Kiitos siitä
Täytyykin alkaa keskustella miehen kanssa tästä, mutta itse en tiedä lähdenkö siihen..(myrkyt jne).
Jospa inssillä tulis toinenkin lottovoitto!!
Enpä tiedä voiko niitä myrkyiksi edes sanoa - kyseessähän on kuitenkin hormonit, joita ihminen tuottaa luonnostaan. Lähinnä ne annostusmäärät ja niistä aiheutuvat harvinaiset komplikaatiot. Tässä iässä yleensä annostusmäärät ovat suuremmat.