----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Röntgenissä aivoverenvuoto oli pienentynyt viime yön aikana, sitä nyt kuvataan vähintäänkin joka päivä. Lääkäreiltä tulee enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

Ilmeisesti universumilla pitää olla tasapaino, ja meillä oli liikaa onnea, koska nyt sitten isäni kaatui sydänongelmien takia, löi päänsä ja sai aivoverenvuodon. Minä en pääse häntä edes sairaalaan katsomaan, koska flunssani on pahentunut ja minulla on kuumetta. Tai ehkä pitää kuitenkin mennä, jos ei enää selviä sieltä takaisin kotiin.

Huoli on varmasti suuri. Toivottavasti pääset käymään sairaalassa vaikka suunenä-suojan kanssa ja toivottavasti isä toipuu. Hyvä että vuoto on pienentynyt ja seuraavat tarkkaan. Voimia ja toivotaan että kaikki kääntyy hyväksi!

Suski, asuuko isäsi samalla seudulla kuin sinä? Onko teitä muita sisaruksia? Toivottavasti pääset kuitenkin katsomaan ja isäsi toipuu.

Suski, pahoittelut! Tosi ikävää, ja harmi, että olet kipeänä itsekin :(
Toivotaan, että isäsi toipuu. Mun isälle oli käydä köpelösti parisenkymmentä vuotta sitten (tippui portaat), mutta saivat Töölössä pelastattua. Silloin oli kyllä niin paha tilanne, että riensimme matkojen päästä hetimiten paikalle, jos olis jäänyt siihen se elämä.
Meidän äiti pääsee ehkä viime viikonloppuisen aivoinfarktin jälkeen pienelle kotilomalle 26.12.iltaan asti, huomenna selviää. Lähdemme sinne päin ajelemaan 25. päivä, ja käydään samalla reissulla muissakin paikoissa, toista mummua katsomassa. Täällä vain kohtalaiset seuraukset, ei hengenvaaraa tällä kertaa.

Kiitoksia tuesta. :Heartred Kyllä minä sinne siinä tapauksessa lähden välittömästi, jos hengenlähtö on lähellä. Nyt siis isä vaikuttaa aika hyvältä, mutta tosiaan kun lääkäreillä ei ole tietoa, mikä kaatumisen aiheutti, eivät uskalla päästää pois sairaalasta.

Tänään tein vielä uuden raskaustestin, ajatellen, että jos tämä olisi mennyt kesken, niin parempi tietää heti niin voi alkaa vetämään kaksin käsin lääkkeitä tähän flunssaani. Mutta hyvin näyttää viiva vahvistuneen:
IMG_20181223_000120-992x744.jpg

Suski hyvin on vahvistunut, mahtavaa.
Paranemisia kovasti isällesi ja Katjushan äidille. Mun isä sai aivoinfarktin yli 20v sitten, luojan kiitos selvisi. Sydäninfarkti vei veljeni 4v sitten. En oikein ole selvinnyt siitä vieläkään. Joulut vietettiin aina porukassa ja sittemmin tunne yksi on joukosta poissa on mukana. Armottomia ja karuja nämä kansantaudit...

Suskin isälle kovasti toipumisia!

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Oon niin loppu, etten oo jaksanut kirjoittaa mitään.

Kun pääsin sairaalasta, ystävällinen hoitaja hymyili, että ”Noniin, pääset nyt sitten kotiin tekemään jouluvalmisteluja”. Katsoin häntä hetken, enkä sanonut yhtään mitään. Hyväähän hän tietysti vaan tarkoitti, mutta olisiko hän sanonut samalla tavalla, jos olisin juuri menettänyt lapsen? Tiedän, ettei voi verrata, mutta näin lapsettomalle, ja vielä tämän ikäiselle, jolle jokainen raskaus on suurella todennäköisyydellä se viimeinen, kyse on periaatteessa samasta asiasta. Vaikka onkin ”vain” tavanomainen keskenmeno varhaisilla viikoilla. Meidän toinen enkelivauva.

Katjusha, mahtavaa että teidän äiti pääsee joulun viettoon omiensa pariin :Heartred Hienoa ettei ole hengenvaaraa.. Nuo infarktit osaa kyllä olla julmia!

Muskalle iso halaus! Rakkaiden ihmisten menettäminen on aina raastavaa..

Hippunen, otan osaa suruusi.. Kyllä minulle meidän enkelivauva oli ihan jo oikeasti olemassa ja surutyöhön meni oma aikansa. Ei se suru vieläkään ole poissa mutta aika on tehnyt sen että se on helpompi kantaa.. Hetki kerrallaan eteenpäin..

Hippunen, osanottoni. Kyllä se keskenmeno on valtava suru eikä sitä poista kokonaan edes uusi raskaus. Minulla oli kaksi keskenmenoa ennen tätä kolmatta onnistunutta raskautta. Itse ajattelin että meidän vauva yritti tulla luoksemme jo aiemmin, mutta sopiva olomuoto (=terve munasolu) antoi odotuttaa itseään. En siis koe että olisin joutunut menettämään kaksi enkelivauvaa vaan että tämä on se vauva jota jouduimme odottamaan monta vuotta. Minua ei haittaa, onko ajatus oikeasti tosi vai ei vaan lohduttaa ettei menetys ollut lopullinen.

En tiedä osasinko selittää yhtään ymmärrettävästi. Pikaista fyysistä toipumista sinulle, hippunen ja voimia suruusi. Toivottavasti plussaat vielä pysyvästi.

Varsinaisesti tulin toivottamaan kaikille hyvää joulua!

Hippunen, osanottoni myös. Toi on niiiiiin syvältä. Mutta tiedän myös että ajan kanssa helpottaa. Mulla takana 5 keskenmenoa joista 4 perättäisiä ennen neidän ivf-hoitoja. Kun niillä onnistuttiin saamaan vauva niin jotenkin mulla on nyt tullut ajatus niistä keskenmenoista, että ilman keskenmenoja meillä ei olis just tätä meidän ihanaa ja rakasta poikavauvaa, just häntä. Ja se ajatus jotenki tuli päähän kun pappi oli meillä käymässä ennen ristiäisiä ja juteltiin miten vaikee taival meillä on ollut. Siinä jutellessa mulla yhtäkkiä loksahti, että tosiaan ilman niitä keskenmenoa meillä ei olis juuri tätä meidän rakasta. <3
Mä toivon että toivut ja vielä onnistutte. Mun tarina voi antaa toivottavasti toivoa koska meillä ei ikinä löytynyt syytä, ja silti me lopulta onnistuttiin, vaikkakin hoidoilla. Toivottavasti tekin! <3

:greet025 Joulun ihmetyspaketit!
Tuliko jokin mieleenpainuva...ehkä hämmästeltävä lahja?

Ja jos, niin mitä ja keneltä?

Otan tämän esille, kun anoppi antoi pienet punaiset villasukat, joista toisessa on pitsireunus...
meillä on siis poika ja toisekseen sukat on aivan super liian pienet kaksivuotiaalle!
:greet015

Mies sanoi, että vahingossa väärin paketoitu, mutta perhepiirissä ei ole ihan pieniä tyttöjä muilla sukulaisilla.

Samassa paketissa oli täysin normikokoinen ja sopiva poikien pitkähiainen paita:santa

Nuo sukat....:scratch hieman erikoinen lahjavalinta:confused2

Mieheltä lahjaksi vauvamusiikki-cd..:rolleyes:Vaivihkaa piilotettu lahjapapereiden joukkoon.

Dpo 11 ja testit unohtui eilen kiireessä pakata mukaan joulunviettoon.. Illalla pääsen taas jatkamaan testailuja. Eilen aamulla lähtiessä testattu nega.

:greet025 Motto, jokos siellä näkyy plussaa?

Ihanan konkreettinen mielenilmaus anopilta!:happy:, tietääkö hän yrityksestä?

Meillä oli mahtavan mukavaa, vaikka kaikki anopit saman pöydän ääressä. 4v oli joulupukkina:joyful:, hän kaatoi säkkinsä, vetäs pillimehun naamariin ja katosi sanomatta sanaakaan:grin, paras pukki ikinä!

Mulla on nyt ovistestejä:woot:, tässä pari päivää testannut, eikä vielä mitään, ei kyllä limojakaan. Tuntuu että on kierto jotenkin normalisoitumassa? Ehkä se imetys väänsi ovistakin jotenkin liian aikaseen..

kp10, optimistista..
Hyvä mieli, ukkokin on kovin ihana, aktiivisesti eläytyy rooliinsa tässä projektissa:p

Takaisin