----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähän ikään mennessä varmaan itse kukin on huomannut, että muoti tulee ja menee, oma tyyli pysyy.

Itse sen taitaa kai parhaiten tietää. Ujokin voi olla voimakas.

Minä en ujostele. Olen myös ennemmin sivussa, kun suunapäänä.
Tarvittaessa vedän palavereja, kunhan vaan tiedän mistä puhun.
En muuten seuraa muotia minäkään.

Vastavirran akka :) Ollaan sitten lähes täysin erilaisia, vaikka samanlaiseksi ajattelit:laughing002

Ompa tullut paljon viestejä, lukenut olen lähes kaikki! Meillä lapsen korvatulehdus on pitänyt otteessaan - tänään tuubitettiin molemmat korvat ja pyydän joululahjaksi yöunia! Eiköhän tämä ala ainakin hetkeksi helpottamaan..

Hippuselle paljon voimia toipumiseen! Oon tosi pahoillani.. Iso halaus! :Heartred

WM, kiitos kun lähetit linkin! Tosi hyvä kirjoitus. Kyllähän se näin on että itse tietää ja tuntee sydämessä mikä on tärkeää, mitä omalta elämältä haluaa ja tuntee omat voimavarat. Ei muuta kuin tuulta purjeisiin ja omia unelmia kohti! Muiden mielipiteitä riittää aina oli vammoja tai ei.

Mikä tilanne muilla kuumeilijoilla? Oliko Pernillalla tulossa aamuksi tiirailtavaa? Entä muilla?
Kiitos kysymästä, M-M, aikaiset on vielä päivät eli testailu alkanee vasta viikonloppuna.

Toivottavasti taudit helpottavat ja ehdit vähän lepäämään joulun päivinä. Unen tarpeesta kannattaa pitää huolta. Rauhaisaa ja leppoisaa joulua!

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tähän ikään mennessä varmaan itse kukin on huomannut, että muoti tulee ja menee, oma tyyli pysyy.
Muoti muuttuu turhankin nopeasti. Kun palasin pitkältä vanhempainvapaalta kaikki ennen ensimmäistä äitiyslomaa hankitut vaatteet tuntuivat tyylittömiltä ja vanhanaikaisilta - housumuoti oli muuttunut leveälahkeisista kapealahkeisiin ja vanhat paitapuserot näyttivät ankeilta. Oli pakko uusia melkein kaikki toimistovaatteet! :confused: Mitä luonnonvarojen tuhlausta.

Suskille hurjasti onnea matkaan! :Heartred

Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta. :sad001
Voimia ja jaksamista Hippunen! :Heartred

Lääkkeelliset tyhjennykset eivät ole minullakaan onnistuneet. Ensimmäinen km hieman alle nelikymppisenä päättyi lopulta kohtutulehdukseen ja kahteen kaavintaan. Seuraavankin km yhteydessä kaavinta. Sairaalassa kuitenkin vakuuteltiin, että vielä onnistuu. Niin kävikin lopulta.

Muoti muuttuu turhankin nopeasti. Kun palasin pitkältä vanhempainvapaalta kaikki ennen ensimmäistä äitiyslomaa hankitut vaatteet tuntuivat tyylittömiltä ja vanhanaikaisilta - housumuoti oli muuttunut leveälahkeisista kapealahkeisiin ja vanhat paitapuserot näyttivät ankeilta. Oli pakko uusia melkein kaikki toimistovaatteet! :confused: Mitä luonnonvarojen tuhlausta.
Minä en nyt vielä ole palannut töihin, mutta olen kokeillut suosikkityötakkiani eikä sen muodikkuudessa ole mitään valittamista, mutta jotenkin hassusti se on ehkä kutistunut vatsasta ja hihoista tai sitten minusta on tullut tosi voimakas, kun hauis ei mahdu takin sisään.

Mua hieman huvittaa, että lempityöhousut on jo lähes vuoden olleet kapeat mustat äitiyshousut, vaikkei lapsia vielä olekaan.

Hormonihoidoista oli jo ennen raskauksia tullut pari lisäkiloa, ja eteenpäin kallistunut kohtu yhdistettynä raskausturvotukseen tarkoitti sitä, ettei kaikki omat slimmit pöksyt ahdisti jo rv 7. Edelleenkin nää mammahousut on parhaat ikinä, lounaalla voi syödä niin että napa rouskuu ja mikään ei kiristä. :grin

Pernilla :) Mulla kävi niin hassusti, että kaivoin 25-v. vanhat nuoruuden vaatteet kaapista käyttöön. Täysin käyttämättömiä. Ne joita en silloin halunnut käyttää,....mutta nyt on, kuin uusia upeita löytöjä:laughing002!!!

On kuin super uusia ja niitä ei nykyään löydä mistään kaupasta. Uutta muotia!:grin:laughing002

Aivan pakko hehkuttaa - me nukuttiin eka täys yö viime yönä! Tämä ihme tapahtunut viimeksi elokuussa :happy:
:smiley-bounce016

M-M :)
Ihanaa...näinkin pienistä asioista voi olla onnellinen pikkulapsien kanssa:Heartblue
Samaa haaveillessa.

Hyvää Joulunaikaa!:Heartbigred

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta. :sad001

Hippunen :) Pääsetkö pian pois sairaalasta? Toivotaan jaksamista ja uskoa tulevaan:Heartpink

Hyvää Joulunaikaa:Heartpink

Hyvää joulua, Tähti! :angel5 (Mä yritän vieläkin saada aivoni tajuamaan, että oletkin brunetti. :hilarious:)

Kiitos linkistä Wheelchair Mama, olet rohkea ja valoisa ihminen! Mitä muuten pidät Hämeenkyröstä asuinpaikkana? Ollaan mietitty kovasti, pitäisikö ostaa asunto sieltä sitten, kun hoito- ja opintovapaat ovat ohi.

Hippunen77 Mikä on vointi? :Heartred

Hyviä joulunpyhiä kaikille tasapuolisesti, jos en ehdi viestittelemään enempiä. Yritän kyllä. :)

Ah, se on joulu kohta. Näin vuonna 2018 eli vaihtoehto-Internetin aikaan tämäkin on vähän erilainen juhla kuin lapsena.

Jouluna tietysti syödään. Tai ainakin yritetään. Graavilohta ei voi syödä koska Itämeri ja likaiset laineet. Edellä mainittu olisi todella kova punk-bändin nimi, mutta valitettavasti nyt ei tarkoiteta sitä. Lohi kelpaa kyllä, jos se on luomua ja itse haettu Tenosta alle puoli tuntia sitten. Lipeäkala? Ehkä. Paitsi ei sittenkään, koska lipeän kemiallinen nimi, natriumhydroksidi on kolme ravintokirjaa lukeneelle, mutta tarpeeksi kovaääniselle ja seksikkäitä Instagram-kuvia julkaisevalle ravintovaikuttajalle hieman liian vaikea sana lausua.

Lanttulaatikko on taas no go neljännen asteen paleogurun päiväkäskyn takia ja porkkanalaatikkokin omaa liian korkean glykeemisen indeksin ihan muuten vain. Bataatti, parsa ja avokado toki kelpaavat niin laatikkona kuin kaappina. Rosolli on ok koska siinä on tällä hetkellä superfoodin statusta nauttivaa punajuurta. Mutta ai niin, siinä on myös perunaa. Eli ei.

Sitten on tietysti kinkku. Toki sekään ei kelpaa kaikille, vaan pitää olla marsupilami jonka afrikan setä pyssyllä metsästi. Kinkun ystävät… anteeksi, ei kinkulla voi olla ystäviä koska kinkku on masentunut, kuten vuonna 2016 kuuluukin olla. Kinkulla on SSRI-lääkitys, ADHD ja ihan vähän nyt muuten vain vaikeaa, joulukin ja kaikkea. Annetaan sen olla eikä puhuta sille, ehkä se menee pois. Se on sitä paitsi viljapossua ja kaikkihan tietää että viljat aiheuttavat masennusta ja kaikenlaista harmia.

Siellä se kinkku menee. Ehkä se eroaa vielä jostain povipommista tai osallistuu kykykisaan. Keksitään sitten siitä jotain juttuja!

Jos kinkku ei toimi, niin aina voi toki lähteä murekelinjalle ja vähän yhdistellä. Maalaispatee, kaupunkilaispatee, postimiespatee, mitänäitänyton. Sienisalaatti on sentään helppo tehdä, kun vain ostaa ylikalliita instant leijonanharja-kristallivoima-siitakejauheita, vähän vatkaa vettä ja pari kauhallista proteiinijauhetta sekaan niin jouluruoka on pelastettu. Päälle vähän jauhotonta, munatonta, gluteenitonta, sokeritonta, hillotonta ja olematonta torttua ja mielikuvituspipareita.

Huoh.

No, sitten tulee pukki. Joka on tietty vähintään hipsteri. Ja myöhässä koska Joposta tippuivat ketjut matkalla. Pukkia - joka on oikeasti joku hummereiden sukupuolitutkimuksen opiskelija - vituttaa kun hallituksen koulutusleikkausten takia sekin joutui töihin, vaikka olisi mieluummin opiskellut vielä kahdeksannen vuoden kandidaatin tutkintoaan.

Pukki kantaa lahjasäkin sisälle. Lahjasäkin, jonka sisällä on keinotekoisen kulutushysterian takia enemmän lahjoja kuin amis-BMW:n vikalistassa on kohtia. Vierailu jää lyhyeksi, ei vähiten sen takia että vapaan kasvatuksen tuotos, Pikachu-Eveliina lyö ylikalliilla Star Wars –miekalla pukkia niskaan, vaan sen takia että pukille ei ollut tarjota chai lattea ja Norsunluurannikolta importtina tuotua hipsteriviiliä.

Ihan sama. Tähän väliin tuotetaan neljäsataakuusitoista kiloa lahjapaperiroskaa ja vedetään huuleen juuri ja juuri virallisten ravitsemussuositusten salaiset reunaehdot täyttävät kolme rasiallista Juhlapöydän konvehteja, koska se on tämän maan rakastetuin (halvin ja helpoin) suklaarasia. Tämän jälkeen vilkutetaan kämpän valoja, keitetään kahvia etänä ja suristetaan jotain naapurihuoneesta vain koska kaikkiin niihin löytyy applikaatio.

Illalla lauletaan joululauluja. Tai mitä niistä on jäljellä kun ne on rustattu täysin uusiksi poliittisesti korrektiin muotoon. Arkihuolesi kaikki heitä. Ei kelpaa, koska Virossa halvalla mitatut kortisolitasot nousevat nykyään myös viikonloppuisin. On hanget korkeat nietokset. Ei ole. EU kielsi ne turvallisuusriskinä. Vähän tuunattuna taitavat vielä mennä Heinillä grass-fed luomuhärkien kaukalon ja Kultainen defliiniyksisarvinen (ent. Enkeli) taivaan. Feministit kielsivät Kulkuset ja Kun joulupukki suukon sai aiheutti pienen skandaalin koska siinä oletetaan että äiti on nainen eikä esimerkiksi helikopteri ja isä/joulupukki mies eikä orava tai karjalainen himmeli.

Tässä kohtaa interaktiivinen kalorilaskuri, aktiivisuusranneke, torttuvahti ja vyötärön inaktiivisuus-jiggidy-jig-mittari kertovat sinulle itsestään selviä asioita: söit liikaa ja makasit koko päivän. Läski. Onneksi uusi vuosi on pian joten voit jo heti huomenna liittyä kuntoklubille ihan koko tammikuuksi. Suosittelen crossfit-salia niin tulee vegaanius kaupan päälle!

Uskoma-avokado-tonta.

Toisaalta, antaa olla. Taidan vuorata vain tuon lähimäen kookosöljyllä ja laskea suoraan avantoon.

Yllä mainittu saaga oli uudelleen kierrätetty päivitys kahden vuoden takaa, mutta huomasin että vain vuosilukua vaihtamalla sisältö pätee tähänkin vuoteen.

Oli miten oli, hyvää joulua! Tulen takaisin ensi vuonna.

Ehkä.

#jouluhuumoria

Tämä on Fabossa seuraamani sivun Terveysmyrsky kirjoitus.

Tämän lainauksen myötä teille ihanille oikeasti lämmintä joulua perheiden ja tärkeiden ihmisten kanssa. Olkoon vuosi 2019 viimeistäänkin hedelmällinen meille kaikille!

Ja erikoisterkut Mariq! Tuli perille ja kiitos vielä!

Ilmeisesti universumilla pitää olla tasapaino, ja meillä oli liikaa onnea, koska nyt sitten isäni kaatui sydänongelmien takia, löi päänsä ja sai aivoverenvuodon. Minä en pääse häntä edes sairaalaan katsomaan, koska flunssani on pahentunut ja minulla on kuumetta. Tai ehkä pitää kuitenkin mennä, jos ei enää selviä sieltä takaisin kotiin.

Ilmeisesti universumilla pitää olla tasapaino, ja meillä oli liikaa onnea, koska nyt sitten isäni kaatui sydänongelmien takia, löi päänsä ja sai aivoverenvuodon. Minä en pääse häntä edes sairaalaan katsomaan, koska flunssani on pahentunut ja minulla on kuumetta. Tai ehkä pitää kuitenkin mennä, jos ei enää selviä sieltä takaisin kotiin.

Voi ei...! Oon todella pahoillani.

Toivottavasti pääset katsomaan isääsi mahdollisimman pian. Osasivatko vielä sairaalasta antaa ennustetta?

Takaisin