Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse sen taitaa kai parhaiten tietää. Ujokin voi olla voimakas.
Minä en ujostele. Olen myös ennemmin sivussa, kun suunapäänä.
Tarvittaessa vedän palavereja, kunhan vaan tiedän mistä puhun.
En muuten seuraa muotia minäkään.
Kiitos kysymästä, M-M, aikaiset on vielä päivät eli testailu alkanee vasta viikonloppuna.Ompa tullut paljon viestejä, lukenut olen lähes kaikki! Meillä lapsen korvatulehdus on pitänyt otteessaan - tänään tuubitettiin molemmat korvat ja pyydän joululahjaksi yöunia! Eiköhän tämä ala ainakin hetkeksi helpottamaan..
Hippuselle paljon voimia toipumiseen! Oon tosi pahoillani.. Iso halaus!
WM, kiitos kun lähetit linkin! Tosi hyvä kirjoitus. Kyllähän se näin on että itse tietää ja tuntee sydämessä mikä on tärkeää, mitä omalta elämältä haluaa ja tuntee omat voimavarat. Ei muuta kuin tuulta purjeisiin ja omia unelmia kohti! Muiden mielipiteitä riittää aina oli vammoja tai ei.
Mikä tilanne muilla kuumeilijoilla? Oliko Pernillalla tulossa aamuksi tiirailtavaa? Entä muilla?
Muoti muuttuu turhankin nopeasti. Kun palasin pitkältä vanhempainvapaalta kaikki ennen ensimmäistä äitiyslomaa hankitut vaatteet tuntuivat tyylittömiltä ja vanhanaikaisilta - housumuoti oli muuttunut leveälahkeisista kapealahkeisiin ja vanhat paitapuserot näyttivät ankeilta. Oli pakko uusia melkein kaikki toimistovaatteet! Mitä luonnonvarojen tuhlausta.Tähän ikään mennessä varmaan itse kukin on huomannut, että muoti tulee ja menee, oma tyyli pysyy.
Voimia ja jaksamista Hippunen!Suskille hurjasti onnea matkaan!
Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta.
Minä en nyt vielä ole palannut töihin, mutta olen kokeillut suosikkityötakkiani eikä sen muodikkuudessa ole mitään valittamista, mutta jotenkin hassusti se on ehkä kutistunut vatsasta ja hihoista tai sitten minusta on tullut tosi voimakas, kun hauis ei mahdu takin sisään.Muoti muuttuu turhankin nopeasti. Kun palasin pitkältä vanhempainvapaalta kaikki ennen ensimmäistä äitiyslomaa hankitut vaatteet tuntuivat tyylittömiltä ja vanhanaikaisilta - housumuoti oli muuttunut leveälahkeisista kapealahkeisiin ja vanhat paitapuserot näyttivät ankeilta. Oli pakko uusia melkein kaikki toimistovaatteet! Mitä luonnonvarojen tuhlausta.
Muoti muuttuu turhankin nopeasti. Kun palasin pitkältä vanhempainvapaalta kaikki ennen ensimmäistä äitiyslomaa hankitut vaatteet tuntuivat tyylittömiltä ja vanhanaikaisilta - housumuoti oli muuttunut leveälahkeisista kapealahkeisiin ja vanhat paitapuserot näyttivät ankeilta. Oli pakko uusia melkein kaikki toimistovaatteet! Mitä luonnonvarojen tuhlausta.
Aivan pakko hehkuttaa - me nukuttiin eka täys yö viime yönä! Tämä ihme tapahtunut viimeksi elokuussa
Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta.
Ilmeisesti universumilla pitää olla tasapaino, ja meillä oli liikaa onnea, koska nyt sitten isäni kaatui sydänongelmien takia, löi päänsä ja sai aivoverenvuodon. Minä en pääse häntä edes sairaalaan katsomaan, koska flunssani on pahentunut ja minulla on kuumetta. Tai ehkä pitää kuitenkin mennä, jos ei enää selviä sieltä takaisin kotiin.