Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten kukaan voisi evätä toiselta oikeutta äitiyteen tai isyyteen vamman perusteella.
Mitä ajatuksia vammainen äiti tai isä teissä herättää?
Onko teistä kaikilla oikeus lapseen?
Olen viime aikoina saanut kuulla ihan ammattihenkilökunnalta kommenttia et kannattaako mun tilanteessa enää lapsia toivoa lisää. Itse en ole koskaan pitänyt vammaisuutta äitiyden esteenä.
Ja mun kohdalla puhutaan liikuntarajoitteesta. Ei kehitysvammasta.
Kommentit joita olen kuullut miljoona kertaa on että onneksi sait lapset ennen pyörätuolia.
En tiedä lukeeko teistä kukaan kaksplussaa. Siinä oli meistä tehty juttu nyt syksyllä.
https://www.kaksplus.fi/perhe/minun...ssa-en-voi-koskaan-olla-yksin-lasteni-kanssa/
Tää on niin totta.Mieluummin vempulat vekarat kuin ei ollenkaan.
Kukapa meistä täydellinen on, sellaista se vaan on, että monenlaista elämää annettu elettäväksi. Outoa olisi, että ulkopuoliset saavat sanella, miten saa elää ja mitä saa elämältä toivoa... Huoh.
Se on jännää miten tulee muodostettua teistä kuva päässään, vaikka ei yhtään tiedä miltä näytätte.
Tänne mahtuu vielä loppuvuoden plussia ja niitä toivotaan.
Mutta vielä niitä mahtuu ensivuodellekin.
Lupaavaa naiset lupaavaa.
Tsemppiä jokaiselle.
Mahtuu mahtuu.
Osittain meni.
155.5cm 50kg tumma olen.
En tykkää vängätä, mutta ilmaisen mielipiteeni vahvasti.
En pidä itse bling blingistä, muttei haittaa jos muut pitävät.
Luen paljon myös muuta, kun juoruja.
Haasteista pidän kyllä.
Sinä olet vaalea ja tukka on olkapäille. Ehkä vähän kiharaakin. Siniset silmät.
Tykkäät paljon vängätä. Olet ujo. Käytät värikkäitä vaatteita. Haluat tasavertaisuutta ja oikeudenmukaisuutta.
No osuiko mikään?
Kappas, niin se mielikuva vääristää. Pitkätukkia ollaan molemmat sitten.