----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmoittautuu :nailbiting: Testailut alkaa viikonloppuna.

Oireet alkavat olla asianmukaiset - vai lieneekö tullut syötyä liikaa joulusuklaata? :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Nii-in, kuka plussaa seuraavaksi?
Mulla on ihan hirvee ilmapallo-olo, että ihan vaikea olla. En tiiä, oonko voinut ilmaa niin paljon nieleskellä, että oon itseni tällaiseksi saanut. Kun ilma on ihan mahalaukussa, suolistoa ei kivistä.
Joo-o, minun mahdollisuuteni raskauteen lienevät ketjun heikoimmat. Millos se oli, ovistesti oli jonkinlainen, nega kuitenkin. Kai se täytyy joku raskaustestikin varmuuden vuoksi tehdä, tuskin tuloksena mitään yllätystä tulee kuitenkaan.
Katjusha kp 35?

Tammikuun puolen välin nurkilla on varhaisultra, lähes kuukauden päästä siis. Tuntuu ihan ikuisuudelta.
Kai jatkat testailua ihan sen vuoksi että aika kuluu paremmin? Tarkoitan viikkonäytöllisiä testejä sopivin väliajoin :)

En tiedä viikkonäytöllisistä, ne kun ovat aika tyyriitä, mutta ajattelin nyt ainakin noita Pregcheck-liuskoja hankkia. Näkyy niissäkin sitten tummenemista.

Toisaalta raskaushormonimäärät voivat lisääntyä vaikka sikiö kuolisikin, joten en uskalla mihinkään tummenemiseenkaan luottaa merkkinä siitä että kaikki olisi hyvin.

Onnittelut Suski! Ihan mahtavaa. Plussia on tähän ketjuun jo kaivattukin! Peukut nyt pystyssä että kaikki menee hyvin!

Äkkiä se tammikuu tulee, vaikka varmasti meillä muilla se aika kuluu nopeammin kuin Suskilla :Heartred

Mä lähdin ja varasin ajan Synlabiin laktoosi- ja keliakia-intoleranssikokeisiin, mahavaivat ovat olleet päällä perjantai-illasta asti. Saapa nähdä, mitä se sanoo. Äidilläni on molemmat intoleranssit ja pitää ihan maidottomalla vetää välillä.

Aamun raskaustesti ole tietenkin negatiivinen.

Suskille hurjasti onnea matkaan! :Heartred

Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta. :sad001

Kovasti sua hippunen miettinytkin:Heartred
Onko sulla ollut jo montakin tyhjennystä aiemmin:sad001?

Mä kärvistelen sairaalassa, lääkkeellinen tyhjennys ei tunnu onnistuvan tällä kertaa. Olo on tyhjä ja turta. :sad001
Tyhjä ja turta on niin oikea kuvaus. Tuossa tilanteessa todellakin haluaisi kaiken menevän mahdollisimman sujuvasti... Mulla on molemmat lääkkeelliset menneet puihin, ja yli vuorokauden kärvistelyn jälkeen jouduin kummassakin lopulta kaavintaan. Se oli siinä tilanteessa helpotus.

Toivottavasti pääset pian kotiin toipumaan :Heartred

Onnea Suski tuhannesti!! :love7

Hippunen, olen pahoillani :sad001

Täällä tulee yritys päätökseensä, en vaan jaksa enää hakata päätä seinään 1% mahdollisuudella. Tää kierto meni otollisesta ovulaatiosta huolimatta reisille. Ilman seksiä on paha raskautua, enkä jaksa ottaa siitä paineita joka hiton kuukausi. Ehkäisyä en ota, mutta helppoahan tuo tuntuu olevan ehkäisy laskemalla vaan kalenteria. Teille kaikille plussatuulia Suskin vanavedessä! Varmasti seurailen ainakin taustalla. Mä nautin nyt noista mun ihanista omatoimisista teineistä ja siitä, että olen päässyt eroon vaippa-/syöttämis-/valvomis- ym. rumbasta. :grin

Mitä ajatuksia vammainen äiti tai isä teissä herättää?
Onko teistä kaikilla oikeus lapseen?

Olen viime aikoina saanut kuulla ihan ammattihenkilökunnalta kommenttia et kannattaako mun tilanteessa enää lapsia toivoa lisää. Itse en ole koskaan pitänyt vammaisuutta äitiyden esteenä.
Ja mun kohdalla puhutaan liikuntarajoitteesta. Ei kehitysvammasta.
Kommentit joita olen kuullut miljoona kertaa on että onneksi sait lapset ennen pyörätuolia.
En tiedä lukeeko teistä kukaan kaksplussaa. Siinä oli meistä tehty juttu nyt syksyllä.

https://www.kaksplus.fi/perhe/minun...ssa-en-voi-koskaan-olla-yksin-lasteni-kanssa/

Takaisin