Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä monessa kunnassa on myös yövuoroja.
Ja käy yöllä kunnan partio, mutta vain tarvittaessa.
Kaikesta on maksettava itse jotain. Nuorimmaisen isomummulla kävi säännöllisesti yöpartio sen jälkeen kun tyttärensä oli laittanut hänet nukkumaan. Kunnan kotipalvelusta oli kyse. Lisäksi mahdollisen turvarannekkeen käynnit.Tiedätkö?
En usko.
Vastavirran akkakin sanoi, että viimeinen käynti oli klo 21.
Näin kunta toimii ja on ihan virallinen taho.
Sen jälkeen/ulkopuolella kaikki apu on itse maksettava.
Eikä dpo 20 ja risat ole normaali.
Eri mieltä sorry.
Mielipiteitä saa olla.
Mutta siis pystyy sopimaan sen viisi käyntiä, jos yksi niistä on sairaanhoitaja. Ja jos kerran jollakulla on ollut viisi käyntiä niin turha sitä täällä on inttää. Meillä yhdellä naapurin rouvalla on kotipalveluun auto lähes koko päivän parkissa talon edessä. Kävelyttää mammaa ulkona ja ilmeisesti pitää seuraa, myös viikonloppuisin. Varmasti kyllä ihan täysin yksityinen palvelu, kun viipyy aina pitkään.
Tiedätkö, etteivät kunnankaan palvelut ole ilmaisia?
Nyt minulla ei ole asiaan lisättävää saat jatkaa itse.
Se on ihan ittestä kiinni ken vääntää ! (poooppariiiit)Aina saa vääntää..äää.ääää
.
Kaikesta on maksettava itse jotain. Nuorimmaisen isomummulla kävi säännöllisesti yöpartio sen jälkeen kun tyttärensä oli laittanut hänet nukkumaan. Kunnan kotipalvelusta oli kyse. Lisäksi mahdollisen turvarannekkeen käynnit.
Se mikä tässä ryhmässä on kivaa on se, että vaikka välillä väännetään, ei se ole maailmanloppu, eikä kukaan ota sitä itseensä.
Towanda :) Alan ihmisenä sano jotain....
Resurssipula on selvä, mutta kunnasta 5krt/vrk ?
Tähän tarvitaan se yksityinen hoitopalvelu, joka tekee sen viidennen käynnin, eli yökäynti.
Tuo on maksullista...ei kunnan palvelua
Laitoshoito maksoi enemmän kun sai tuloja kuussa. Siinä summa kaikille sama. Ainakin Attendossa.
Eli vaarista tuli ulosotonasiakas jotta sai asua laitoksessa.
Ja kunnan palvelut ovat yhtälailla maksullisia. Ellei jossain kunnissa vielä myönnetä maksuvapautusta pienituloiselle toimeentulotukiasiakkaalle.