Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun aiemmin olet kirjoittanut, että sinulla on aina kellontarkka kierto, niin sen vuoksi pidän tuota kolmen päivän viivästymistä venyneenä kiertona.Yölento :) Venynyt kierto on about viikon myöhässä olevat menkat.
Kun aiemmin olet kirjoittanut, että sinulla on aina kellontarkka kierto, niin sen vuoksi pidän tuota kolmen päivän viivästymistä venyneenä kiertona.
Minulla oli joskus kokeilussa nuorena e-pillerit, joilla kierto todellakin oli kellontarkka, menkat alkoivat aina neljännen viikon torstaina klo 7. Luontaisesti minulla on epäsäännöllinen kierto ollut aina, 7-96.
Päivääkään en ole katunut, että autoin äitiäni vaikka raskasta olikin. Ja jos olisin tiennyt ajan vähyyden hoitoon mennessä olisin hoitanut loppuun asti. Minä en saanut penniäkään tukia. Tein vapaaehtoisesti. Tai me teimme vuoroissa.
Se on oikeasti väärin, että apua ei saa kun sitä pyytää. En ruvennut salaamaankaan, vaikka se sitten varmaan viivästytti apua.
Äidillä meni fysiikka tavallaan ja psyyke. Kamala tauti.
Sulla on kyllä pitkä tuo luteaalivaihe. Ei tuo nyt kuulosta normaalilta.
Kierronpäivillä ei ole väliä jos oviksen ajankohta vaihtelee.
Ainoastaan luteaalivaiheella. Eli montako päivää on ovulaation ja menkkojen välissä.
Monella luteaalivaihe on 14vrk mutta voi olla 10-16 vrk välillä mitä vain. Mulla on yleensä 16vrk. Joskus harvoin 14vrk.
Jos menee yli 16vrk niin ei ole yleensä ollut ovis silloin kun luulee tai sitten on jotain koittanut tapahtua.
Sekä vielä voi olla ovuloimaton kierto.
Meillä kävi 5 kertaa/vrk kotisairaanhoito ovat sen viisi minuuttia kerrallaan. Yöllä hälytyspartio. Ambulanssi ja varmaan olis paloautonkin tilannut, jos olis ymmärtänyt. Lääkäriin vaati päästä hyvin usein.
Pelot olivat hirveitä hänellä. Tällaisen ihmisen paikka ei mielestäni ole kotona.
Rahaa hänen hoitoonsa meni mielestäni enemmän näin, kun olisi aiemmin päässyt tehostettuun.
Mulla on ollut kystia.
Kierto ei ole venynyt yhtään.
Näemmä olemme tässäkin erilaisia.
Ei välttämättä ole. Voi venyä vain vähän.
Niitä kiertoja on myös nuorilla, mutta etenkin meillä iäkkäillä.
Jos ovis aiemmin, menkat pitäisi tulla aiemmin.