Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huonostihan tässä taas kävi.
Kkm ja sairaalaan tyhjennykseen. Nyt ois ollu 8+0. Suru on suuri, periksi ei silti anneta. Jatketaan IVF:ään heti kun mahdollista.
Parempaa onnea teille muille!
En tiedä, millä logiikalla yksityinen olisi parempi. Yksityisen yrityksen tavoite on tuottaa voittoa, kunnallisen hoitolaitoksen tavoite on tuottaa palvelua.
Minä kyllä tulkitsisin tuon kierron venymiseksi, 32 on isompi kuin 29Kp 1
Kierto ei venynyt, vaikka oviksesta menikin rutkasti aikaa dpo20-21.
Ovis oli testin mukaan aikaisin.
Kokonaiskierron pituus Kp32/29.
Mun isäni vanhemmat piti maatilaa ja toivoivat isästä jatkajaa jossain mielessä -isä auttoikin aina tarpeen mukaan, mutta ei heillä pariskuntana ollut haluja siihen elämään, vaikka isä kaikkia haaveita pyörittelikin siihen aikaan. Isovanhemmat ostivat pienen rivarin kylältä kun vielä fysiikka oli kunnossa-n 70 vuotiaina, lopettivat siis maatilan toiminnan samaan aikaan. Asuivat alkuun kesäisin myös vanhalla tilalla, ehkä jotain jatkamistoivetta ylläpitivät. Minä ja mun mies oltiin siihen aikaan parikymppisiä ja ilmaisin isälle että oltais jotenkin paikasta oltu kiinnostuneita, tosi kaunis järvenrantatontti pikkiriikkisessä kylässä, 60km kaupungista. Mutta isä sisaruksineen oli liian kiinni vanhassa kotitilassa, heille ajatus talon purkamisesta oli liian raaka - tai näin sen tulkitsin. Heillä kaikilla myös mökki samaisella järvellä, eikä ajatus heidän sekaantumisesta houkuttanut.. suunnattiin siis mielenkiinto toisaalle, mikä hieman yhä kaihertaa mieltä. Tilan pellot nyt kyllä mun ja isäni hoidossa, mutta keskus ei.
Onko täällä kellään kokemusta, että pitäisi jatkaa maatilaa?