Olen ehkä vähän outo, kun en jaksa jaarittelua. Mulla on yksi kamu, joka voi puhua vaikka tunnin tuolista. Se on tuoli.
Vastavirran akka :) Tuoliksi tämän jo alkanut todeta, mutta on järkevä jäädä tästä äitiyslomalle, eikä ihku uudesta työpaikasta, kun on koeajat alussa ja etenkin riski alkaa raskautumaan siinä.
Mulla enää ikään 46v. tuon koeajan vertainen aika yrittää, joten helpointa se on entisessä paikassa ja toisekseen, harva meidän alan yritys palkkaa pikkulapsien äitejä, saati raskaanaolevaa.
Vaihtoehdot on vähissä.
Jos vaihdan työpaikkaa, vaihdan taas kerran alaa, koska tämä on myös jo niin nähty! Ainoa hyvä puoli alalla on isot katteet, joten rahaa riittää.
Oma palkka tosin on suht. hyväkin normipalkka, mutta tuleepa ajallaan, kun niitäkin paikkoja on nähty, ettei tule ja joskus on jäänyt ihan saamatta. Vastuuta työssä on paljon, eikä sitä pysty rahalla mittaamaan.
Seuraava, jota suunnittelen on jokin oma juttu, koska jatkuva vaihtaminenkaan ei onnea tuo.... :)
Ihmettelen myös, että osittaista hoitovapaata ei ole kerrottu henkilöstölle, vaikka se alkaa 2vk. kuluttua. Taas loistava esimerkki siitä, että tj pimittää tietoja itsellään, vaikka asia tulee koskemaan ihan kaikkia työpaikalla...argh!
Juoruta osaa ja asioista, joilla ei ole merkitystä ja työpaikalla pitää omia suosikkeja, joka om tosi ärsyttävää myös.