Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lambi, onko teidän kanat luomukanoja?
Onko paljonko on eroa tavallisen munan ja luomun välillä?
Katos kauhea salmonella ja ruttoriski testaamattomissa munissa. Kun ne vielä vapaasti viipottaa missä tykkää, niin riskeeraahan siinä saada kaikki taudit villilinnuilta. No, onneksi kuitenkin oman perheen saa laittaa näille riskeille alttiiksi!Voi sääntösuomi sentään. Vai on munien jakaminenkin kiellettyä. No johan on.
Se oli lähin paikka, jossa tehdään alkiodiagnostiikkaa. Jos punktio olisi tehty lähellä meitä, olisi alkiot pitänyt pakastaa tuon 200 km matkan ajaksi, sulattaa biopsiaa varten ja sitten pakastaa biopsian jälkeen uudestaan odottelemaan tuloksia. Nyt kun itse matkailin kauemmaksi punktioon, säästyivät alkiot yhdeltä turhalta pakastamiselta ja sulattamiselta.Eikö ollut lähempänä vai muut syyt? Tämä taitaa olla se minunkin tie. Suuntaansa 280km
Jos mahdollista, kannattaa kysellä hoitoja muiltakin klinikoilla. Palveluiden tarjonnassa yli 43-vuotiaille on eroja eri klinikoilla. Sen huomasin minäkin viime vuonna.En saa jostain syystä apuja, vaikka tutkittaisiin. En oikeasti ymmärrä en. Ehkä tämä sihteeri mikä lie ei nyt ollut kartalla.
Minä ymmärsin, että tutkia voidaan, muttei hoitaa. Käsittämätöntä.
No sellaiselle klinikalle sitten kyllä kukaan halua mennä!Jos tämä sihteeri on alipalkattu ja ylityöllistetty. Ajatteli karsia asiakkaita. Sama palkka vähemmän töitä.
Vastavirran akka :) Niin kivaa siellä on, ettei mies varmasti ottaisi mua mukaan ja tuskin sinne edes pääsisin pilaamaan suoritusta
Näyte pitää olla täydellinen ja pidätys 4pv. ajan.