----45+++++ kuumeiset

Lambi :) Millä tavoin yrität analysoida?:laughing002

Mulla liman määrä vaihtelee, mutta ehkä se on vähentynyt iän myötä...nuorena limaa lirahteli useana päivänä. Nykyään kuiva kausi alkaa heti oviksesta.
Mulla on aika selkeesti sitä ihan kirkasta tosi venyvää limaa muutaman päivän, oletettuun ovisaikaan. Sitten se muuttuu muutaman päivän himmailun jälkeen enempi epämääräiseksi paksummaksi katkeevammaksi limaksi jota tuleekin enempi vähempi menkkoihin asti. Kuivaa on lähinnä muutamia päiviä menkkojen loppuvaiheessa. Spermalima-analyysiäkin harrastan:facepalm:, sperma haisee suolaisemmalle:p ja on myös paksumpaa kun pelkkä ovislima. Meillon keskeytetty ollut "toimiva ehkäisy" sen 20+ vuotta, hirveen usein ei siis spermasekoitelimaa ole tullut katteltua, täytyy siis nyt tutustua.:grin On mulla harrasteet.

Aika syvältä noi klinikoiden toiminnat- luulis että ne kaikkensa tekis asiakkaiden eteen! Vai onko niillä varaa valita?
 
Meillä miehellä on kovempi vauvakuume niin menee kiltisti. Mä olen harannut hoitoja vastaan mutta kai ne pystyy selviytymään.

Peppipupu :) Menee kiltisti?! Miehillähän on siellä vain kivaa....:laughing002

Meillä naisilla taas ei -välttämättä....se on haarat leväälleen, jotta joku pääsee ronkkimaan:dead:
Usein joku mies - asiantuntija:laughing014
 
Voi taivas. Meillä sanoi, että minun pitäisi mennä sinne mukaan, jos hän sinne joutuu. Pitää kannustaa siis, että siellä on kivaa.

Vastavirran akka :) Niin kivaa siellä on, ettei mies varmasti ottaisi mua mukaan ja tuskin sinne edes pääsisin pilaamaan suoritusta:laughing002
Näyte pitää olla täydellinen ja pidätys 4pv. ajan.
 
Meillä taitaa mies vielä uskoa tähän jyystämistaktiikkaan. Itse haluaisin koettaa edes ovulaation induktiota, mutta eipä ne taida sitä mulle antaa ilman noita simppatestejä. Biologinen kelloni kirkuu, mutta hänen ei.

Vastavirran akka :) Mitä? Miksi estäisi:woot:

Jyystämällä jyystetään peltoa, ei Naista!:laughing002
 
Sisuunnuin ja soitin klinikalle. Hassua tekstiä täti siellä lateli. Ei aloiteta iän puolesta muka ivf hoitoja, eikä mitään induktioita, kun ovis tulee. Menen sinne tammikuussa tsekkaamaan reservini ja kartoittamaan mahdollisuuksia. Sanoi, ettei miestä tarvitse nyt tutkia, kun yhteisiä lapsia on. Mutta sitten tarvitsee tutkia, jos mennään ivf vaikka iän puolesta niitä ei aloiteta. No jopas nyt on. Samalla klinikalla kamuni kävi juuri ivf saman ikäisenä ja täällä palstalla on hoidettu vanhempiakin. No otan sen polyypinpoiston jälkitarkastuksena ja oman tilanteen selvittelynä.

Vastavirran akka :) Mikä ikäsi tarkalleen onkaan? Teidän tarvitsee kuitenkin tehdä perustutkimukset ja ehkä jotain muuta, mutta jos olet alle 46v. ,niin pitäisi onnistua!!:wideyed:

Rahalla pitäisi yksityisellä onnistua IVF.

Joskus kai voidaan ehdottaa asiakkaalle, ettei kannata, jos tutkimustulokset näyttää siltä ja ikä tulee vastaan. Sama inssin kanssa.
 
Minusta he eivät tiedä mitään, mutta jotenkin tahtovat kuitenkin rahastaa silti. Sellainen tunne tuosta nyt jäi. On se nyt hauskaa, jos pitää tämän asian takia matkustamaan alkaa. Tai sitten ovat niin toiveikkaita, etten hoitoja tarvitse. Heh heh.

Yksityiset rahastaa, se on selvä!! Pitää olla pidempi hoitosuhde, jotta asiakas pääsee niskanpäälle.

Mutta se on muutenkin mahdollista, ja voi myös vaihtaa klinikalta toiselle. Tehdyt tutkimustulokset ovat silti päteviä, vaikka vaihtaisi.
 
Ja kun tarkemmin asiaa miettii, niin miksi minua siellä pitäisi tutkia, kun ei sieltä apuakaan sitten saa. Samahan tuo on jatkaa jyystöä ilman tietojakin.

Vastavirran akka :)
Et saa apuja ilman, että sinut ja miehesi on klinikan toimesta tutkittu.
(Ja mikäli ikäsi on reilusti alle 46v.)

.
 
Pliis paljastakaa klinikkanne. Kamalaa ja huonoa palvelua! Mekin vaihdettiin felicitakselta nyt Ovumiaan. Ei toiminut kemiat.
Ensimmäinen ivf tehtiin minulle Felicitaksella. Soluja saatiin hädin tuskin sen verran, että löytyi se yksi oikea, mutta onnistui se kuitenkin.

Seuraavat hoidot tehtiin Dextralla. Palvelu oli mielestäni ok. Kun täytin 43 v., tunsin asiakkaana oloni jo vähän oudoksi. Tarjosivat ivf-mahdollisuutta vielä noin vuosi sitten (44 v), mutta korostivat onnistumisen todennäköisyyden olevan hyvin pieni ja että päätös on kuitenkin asiakkaan.
 
Ensimmäinen ivf tehtiin minulle Felicitaksella. Soluja saatiin hädin tuskin sen verran, että löytyi se yksi oikea, mutta onnistui se kuitenkin.

Seuraavat hoidot tehtiin Dextralla. Palvelu oli mielestäni ok. Kun täytin 43 v., tunsin asiakkaana oloni jo vähän oudoksi. Tarjosivat ivf-mahdollisuutta vielä noin vuosi sitten (44 v), mutta korostivat onnistumisen todennäköisyyden olevan hyvin pieni ja että päätös on kuitenkin asiakkaan.

Pernilla :) Kumpi klinikka oli parempi? :rolleyes:
 
Takaisin
Top