Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä olen vaaka, mutta en tunnista itseäni juurikaan noista kuvauksista. En ole päättämätön enkä diplomaattinen, päinvastoin.
Eikös vaaka jahkaile erilaisten vaihtoehtojen välillä? Olen kyllä oikeudenmukainen, mutta en yleensä osaa tuoda asioita rakentavasti esille. Työelämässä olen myös jyräävä ja joidenkin mielestä pelottava.Yölento :) Oot selvästi Vaaka
Tänne on kuvastunut päättäväisyys viimeisenpäälle!!
Olet myös diplomaattinen minusta!
Rapu
Eikös vaaka jahkaile erilaisten vaihtoehtojen välillä? Olen kyllä oikeudenmukainen, mutta en yleensä osaa tuoda asioita rakentavasti esille. Työelämässä olen myös jyräävä ja joidenkin mielestä pelottava.
Meillä esikoinen on leijona, kuopus härkä, ukkeli vaaka ja minä kauris (nouseva neitsyt). Aikamoista! :)
Meillä pojat on kaksoset ja kalat isäntä on vesimies. Kyllä tälläkin kokoonpanolla räiskyy.
Ehkä vielä laitat firman pystyyn. Itse olen vanhemmiten oppinut karsimaan elämästäni negatiivisia asioita. Ja pakko ei ole, kun kuolla.
Tiimityössä on liikaa naruja. Voivat mennä sekaisin.
Oi joi. Koeta jaksaa. Nykypäivän työelämä on kovaa. Ihmisistä revitään irti kaikki, eikä sekään riitä. Ikä sulla ole mahdollisuus jäädä kotiin hoitovapaalle kokonaan, vai etkö halua? Ihme sanoja nyt. Eikö.