----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No joo. Mitäs sitä vielä kotona notkumaan, kun ensi vuonna päästään äitiyslomalle. Eikös niin?

Vastavirran akka :) Se tässä tavoitteena ja IVF keskustelu käy kuumana miehen kanssa. Huomenna aloitan kuitenkin letrot, sillä eihän kannata jättää mitään kiertoa väliin:laughing002
Vähistä, kun on, mistä voi nipistää:gen045

Tunteista oon huono puhumaan. Muuten hölöttelen kyllä.
Ja arvostan erilaisuutta. Tämä tullut iän myötä. Nuorena piti olla niin samanlaisia kavereita.

Muska77 :) Arvasin sut skorppariksi tai toinen olisi ollut kauris :)

Juu - sulle seksi on tärkeä, näin olet sen antanut ymmärtää. Ehkä joka merkki ei ole ihan yhtä himokas:laughing002 Mutta oletpa hyvin hedelmällinenkin:p

Esimieheni on skorppari ja hänestä välittyy Äidillisyys läpi, vaikka onkin mies. Hän arvostaa Äitiyttä ja Äitejä ja puhuu kauniisti pienistä lapsista.

Toinen mies työkollega, joka on Härkä, hän myös arvostaa Äitiyttä ja lapsia, hänessä on myös vähän samaa "Mother Earth" mentaliteettia.

Oma mies joka on kaksonen, hän pitää lapsista, mutta se on enemmän mentaalista ajatuksenvaihtoa, puhetta ja keskustelua, sekä leikkejä ja toimintaa. Äidillisyyttä hänessä ei ole yhtään.

Last edited by a moderator:
Mä olen Neitsyt, nousevalta merkiltä skorpioni. Olen aika räiskyvä, enkä siedä virheitä itseltäni - tosin iän myötä kriittisyys on onneksi helpottanut. En jaksa selitellä muille tekemisiäni tai sanomisiani, ehkä siksi viihdyn parhaiten eläinten seurassa, niille kun kelpaan juuri tällaisena. En suutu helposti, mutta kun suutun, niin en säästele sanojani. Jos joku (mies) on tehnyt tosi pahasti, niin kosto elää. Muuten kyllä lepyn tosi nopeasti, enkä jää muistelemaan vanhoja. Paperilla kuulostan ihan kamalalta ihmiseltä, mutta suurimman osan ajasta olen oikeasti hyvällä tuulella ja tykkään auttaa muita. Mies on härkä, tasapainotamme hyvin toisiamme. Poika on temperamenttinen skorpioni, meillä tulee yhdessä vielä hubaa ja mies parka saa vetäytyä jonnekin kaappiin piiloon. :blob7:blob6:blob3

Towanda :) Ootte tahtokolmikko!!:p

Muut jää rannalle ruikuttaan:joyful:

Mä oon vaaka :)
Ja ihan tyypillinen sellainen.
Nouseva merkkikin näytti et olisin vaaka.

Kaikki tietämäni Vaa'at ovat koiraihmisiä...viimeiseen saakkaa! Joskus koira on lasta tärkeämpi. He kouluttavat niistä koirista hyviä tehtävään, kuin tehtävään :)

Haluavat olla muutenkin pomon asemassa, oli sitten koti tai työ :)

Erilaisuus on rikkaus. Tunteista puhumisen olen itse oppinut vanhemmiten. Ennen ne vaan näkyi ja kuului.

Erilaisuus on todella rikkaus. Omalla kohdalla se on todella tärkeä asia, vaikka ei liene tulevan suoraan horoskoopista! Arvostan kaikkea erilaisuutta ja yksilällisyyttä ylitse kaiken!

Se piirre on ollut jo syntymästä saakka ja itselle olisi järkkyä yrittää matkia muita!

Asia on hioutunut ja korostunut iän myötä. Vesimiehen voimakas vaikutus horoskoopissani saattaa tehdä tuon vivahteen ajatteluun ja olemukseen :)

Sienten keräämisen jätän minäkin muille, sillä tällä hetkellä ei ole tiedossa apajia ja sienituntemus on muutenkin rajoittunut.

Käytännön pakosta minusta on aikojen kuluessa kehittynyt kommunikoiva ja smalltalkkaava introvertti.

Puoliso muuttuu melkoiseksi extrovertiksi viimeistään kumottuaan pari lasillista :happy:

Horoskooppini on vedenelävä.

Kaksi kirkkaanpunaista viivaa eilen ovistestiin ja tilaisuus hyödynnetty :grin Eläköön nuoruus!

Muokattu viimeksi:
Hyvä Pernilla! Peukut tärpille!!!

Erilaisuus on todella rikkaus. Omalla kohdalla se on todella tärkeä asia, vaikka ei liene tulevan suoraan horoskoopista! Arvostan kaikkea erilaisuutta ja yksilällisyyttä ylitse kaiken!

Se piirre on ollut jo syntymästä saakka ja itselle olisi järkkyä yrittää matkia muita!
Samaa mieltä!
Itse huomaan viihtyväni aitojen ihmisten seurassa, kaikki feikkiys ja esitys on suorastaan luotaantyöntävää. Omat ystävät on hyvin erilaisia kun itse, mutta kaikki aidosti omanlaisiaan. Eläinkaupoilla törmää usein mitä mielenkiintoisimpiin kummajaisiin, jotka on monesti varsinaisia päivän piristäjiä. Aitous on aina kaunista.

Täällä ukko on kala, räiskyy ja puhuu, ottaa kaikki hankaluudet pöydälle kun mä liukuisin takavasemmalle..
Lapset on jousimies, kauris, vesimies, kalat, kaksonen ja leijona:shy: - meillon monenmoista taitajaa talossa:p. Leijonalapsi on luonteeltaan hyvin samanlainen kun itse.

Mä ja esikoinen (poika) ollaan vesimiehiä. Molemmat itsenäisiä tarkkailijoita, ei tykätä olla keskipisteenä. Herkkiä ja nopeasti tulistuvia, mutta lepytään nopeasti. Älykkäitä ( :grin ), mutta meiltä puuttuu tietty kunnianhimo. Mullakin olis pää riittänyt vaikka mihin, mutta päädyin paskaa mättämään o_O Poika on sosiaalisempi kuin mä, mä olen enemmän erakko. Tarvin paljon omaa tilaa, mutta vain silloin ku ite haluan. Tykkään nimittäin myös kyhjätä kainalossa.

Kuopus (tyttö) on vaaka. En tiedä mitä siitä sanotaan, mutta ainakaan tasapainoinen hän ei ole :wacky: Tempperamenttinen ollut aina tulistuu ja leppyy nollasta sataan sekunneissa. Tosi tunteellinen ja hoivaava, myös jyräävä. Koulussa toimii verso-oppilaana ja haluaa muutenkin olla esillä, missä eroaa musta ja pojasta täysin.

Parisuhteissa olen ollut skorpionin ja nyt neitsyen kanssa. Päin persettähän ne on menny :grin

Mulla on tylsä kp6 menossa. Lapset kipeenä mutta tämän ketjun viestejä kiva lueskella, kivasti piristänyt päivää vaikka en oo ehtiny paljoa kirjoitella.

Eilen illalla lueskelin DHEA-hormoonista. Onko kenelläkään tämä käytössä? Lääkäriltä saa reseptillä ilmeisesti. Onko tästä kenelläkään kokemusta/tietoa enempää?

Tsemppiä kaikille!

Eilen illalla lueskelin DHEA-hormoonista. Onko kenelläkään tämä käytössä? Lääkäriltä saa reseptillä ilmeisesti. Onko tästä kenelläkään kokemusta/tietoa enempää?

Tsemppiä kaikille!

DHEA kiinnostaisi täälläkin! Kertokaa, jos joku tiedätte siitä:rolleyes:

Aiheesta luin viimeksi kolme vuotta sitten ennen esikoista, mutta sitten asia jäi, kun tulin raskaaksi. No, muistelen jotain, että vaikuttaisi "nuorentavasti" munasolujen laatuun.... eli aihe kiinnostaa taas!:joyful:

Tänään kp3 ja letrot aloitettu seuraavaa inssiä varten! :)

Takaisin