Towanda
Asioista perillä oleva
Niin se aika meitä armollisesti muovaa. Et kuulosta kamalalta vaan mukavalta. Teillä luvassa mukavat ajat.
Kiitos, olipa mukavasti sanottu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin se aika meitä armollisesti muovaa. Et kuulosta kamalalta vaan mukavalta. Teillä luvassa mukavat ajat.
Kuulostaa siltä, että muisteltavaa riittää. Mummu sitten lapsenlapsille kertoo elämän tosiasioita. Hei eikös ne tyhjät tölkit kolise eniten. Vaikeneminen on usein viisasta.
No joo. Mitäs sitä vielä kotona notkumaan, kun ensi vuonna päästään äitiyslomalle. Eikös niin?
Tunteista oon huono puhumaan. Muuten hölöttelen kyllä.
Ja arvostan erilaisuutta. Tämä tullut iän myötä. Nuorena piti olla niin samanlaisia kavereita.
Mä olen Neitsyt, nousevalta merkiltä skorpioni. Olen aika räiskyvä, enkä siedä virheitä itseltäni - tosin iän myötä kriittisyys on onneksi helpottanut. En jaksa selitellä muille tekemisiäni tai sanomisiani, ehkä siksi viihdyn parhaiten eläinten seurassa, niille kun kelpaan juuri tällaisena. En suutu helposti, mutta kun suutun, niin en säästele sanojani. Jos joku (mies) on tehnyt tosi pahasti, niin kosto elää. Muuten kyllä lepyn tosi nopeasti, enkä jää muistelemaan vanhoja. Paperilla kuulostan ihan kamalalta ihmiseltä, mutta suurimman osan ajasta olen oikeasti hyvällä tuulella ja tykkään auttaa muita. Mies on härkä, tasapainotamme hyvin toisiamme. Poika on temperamenttinen skorpioni, meillä tulee yhdessä vielä hubaa ja mies parka saa vetäytyä jonnekin kaappiin piiloon.
Mä oon vaaka :)
Ja ihan tyypillinen sellainen.
Nouseva merkkikin näytti et olisin vaaka.
Erilaisuus on rikkaus. Tunteista puhumisen olen itse oppinut vanhemmiten. Ennen ne vaan näkyi ja kuului.
Samaa mieltä!Erilaisuus on todella rikkaus. Omalla kohdalla se on todella tärkeä asia, vaikka ei liene tulevan suoraan horoskoopista! Arvostan kaikkea erilaisuutta ja yksilällisyyttä ylitse kaiken!
Se piirre on ollut jo syntymästä saakka ja itselle olisi järkkyä yrittää matkia muita!
Eilen illalla lueskelin DHEA-hormoonista. Onko kenelläkään tämä käytössä? Lääkäriltä saa reseptillä ilmeisesti. Onko tästä kenelläkään kokemusta/tietoa enempää?
Tsemppiä kaikille!