Laitanpa tännekkin palstalle, kun olen asiasta vähän viestittänyt, että töissä on edelleen ihan hullu meno yhden työkollegan takia.
"
Heissan!
Kukaan ei varmaan usko, mutta töissä on ollut pakko ottaa jo muutama matsi, koska tämä puolihullu tuotepäällikkö on jatkuvasti kimpussa
Syyttelee joka kahvitunti ties mistä ja viikonloppuisinkin lähettelee muka kiireellisiä sähköposteja!
Osa on itsetekaistuja juttuja.
Tänään hyökkäsi suullisesti kahvitunnilla kimppuun, koska olin kotona sairaan lapsen kanssa yhden päivän, enkä töissä. Hän sanoi, että pitää kantaa tietokone kotiin, jos lapsi on sairas.....hahh, nauroin kerrankin hänelle PÄIN NAAMAA!!
Nyt tuntuu, etten enää pelkää koko tyyppiä, sillä maku on jo mennyt!
Kaikki pelkää häntä, eikä kukaan uskalla sanoa koskaan mitään vastaan. Hän saa käyttäytyä ketä vastaan miten lystää ja kuvittelee tällä kertaa potkivansa nyt mut ulos firmasta. Joitakin on jo lentänyt vajaan kolmen vuoden sisällä.
Hän on koko ajan äänessä joka kerta kahvihuoneessa haukkuen mua ja lisäksi lähettelemässä väheksyviä sähköposteja tekemästäni työstä suoraan tj:lle...samalla vaatii niihin vastausta.
Lisäksi seuraa menemiset ja tulemiset ja raportoi niistä eteenpäin..., jos käytän lasta esim. lääkärissä tai lähden hakemaan hoidosta puolituntia aiemmin.
Hänen käytös töissä on jokapäivä pelkkää naurettavaa p*skaa
"