----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aina pitää olla tavotteita. Mihin tulokseen olette tulleet? Ei ole varaa tuhlata ei. Mulla niin tylsää tämä junnausvaihe.

Vastavirran akka :) Päätöstä ei tehdä yhdessä illassa....ollaan aika hitaita ja asia pitää keskustella klinikan kanssa ensin.

Laitanpa tännekkin palstalle, kun olen asiasta vähän viestittänyt, että töissä on edelleen ihan hullu meno yhden työkollegan takia.

"
Heissan!:greet025

Kukaan ei varmaan usko, mutta töissä on ollut pakko ottaa jo muutama matsi, koska tämä puolihullu tuotepäällikkö on jatkuvasti kimpussa:pale

Syyttelee joka kahvitunti ties mistä ja viikonloppuisinkin lähettelee muka kiireellisiä sähköposteja!:dead: Osa on itsetekaistuja juttuja.

Tänään hyökkäsi suullisesti kahvitunnilla kimppuun, koska olin kotona sairaan lapsen kanssa yhden päivän, enkä töissä. Hän sanoi, että pitää kantaa tietokone kotiin, jos lapsi on sairas.....hahh, nauroin kerrankin hänelle PÄIN NAAMAA!!:yuck::joyful:

Nyt tuntuu, etten enää pelkää koko tyyppiä, sillä maku on jo mennyt!:wtf:Kaikki pelkää häntä, eikä kukaan uskalla sanoa koskaan mitään vastaan. Hän saa käyttäytyä ketä vastaan miten lystää ja kuvittelee tällä kertaa potkivansa nyt mut ulos firmasta. Joitakin on jo lentänyt vajaan kolmen vuoden sisällä.

Hän on koko ajan äänessä joka kerta kahvihuoneessa haukkuen mua ja lisäksi lähettelemässä väheksyviä sähköposteja tekemästäni työstä suoraan tj:lle...samalla vaatii niihin vastausta.

Lisäksi seuraa menemiset ja tulemiset ja raportoi niistä eteenpäin..., jos käytän lasta esim. lääkärissä tai lähden hakemaan hoidosta puolituntia aiemmin.

Hänen käytös töissä on jokapäivä pelkkää naurettavaa p*skaa:dead:
"

Last edited by a moderator:
En tiedä, mutta paskaa ei tarvitse sietää. Ensin katsoisin peiliin, että onko tullut mokattua. Jos ei ole, niin veisin asian eteenpäin. Pomolle, liittoon ja kelle vaan kuka jaksaa kuunnella. Selvittäisin asian juurta jaksaen, koska paskaa ei tarvitse sietää.

Vastavirran akka :) Ihan Tj:lle on mennyt jo automaattisesti ja sinne tulee menemään.

Tyyppi on ilmoitettu olevan epäasillinen käytökseltään ja koko toimisto kärsii hänestä, jokainen työntekijä vuorotellen. En ole tehnyt mitään asian eteen, koska aiemmin ennen raskautta hän ei tehnyt mitään tämän suuntaista mulle, joten ajattelin tyypin olevan edes vähän fiksu.

Mutta eipä ole:dead:!

Teillä on huono johto, jos ei asialle tehdä mitään. Sairausloma on myös vaihtoehto, jos oma elämää hankaloittaa liikaa. Näitä tyyppejä taitaa olla melkein joka firmassa.

Vastavirran akka :) Näin tuo tuppaa olemaan... Omistaja seilaa Atlantilla omalla purjeveneellä, kilpaa... Tj on hyvä tyyppi, muttei istu samalla konttorilla, ja lisäksi menee myös ympäriinsä pitkin asiakkaita ja nyt taitaa olla Munchenissä.

Aion selvitä tilanteesta viimekädessä ihan omin nyrkein, ellei muu auta!:singing::p

Liitoista ei apua, eikä sairaslomasta, koska olen kuitenkin pidetty työntekijä.
Tätä on keväästä saakka kestetty ja pahenee vaan, vaikka firman budjetti oli kesään mennessä ylitetty jo lähes 300% koko vuoden budjetista. Henkilöitä on palkattu sitten Äitiyslonan ajoilta ainakin 70uutta hlöä.... ollaan yksityisfirma ja omistajan mielestä pieni. Meitä on kohta 150hlöä.

Apuja mulle ei kuulemma ole varaa hankkia, vaikka jään vuoden vaihteessa osittaiselle hoitovapaalle, eli 6t/pv. :angelic:
No yksimpä olen aina selvinnyt tähänkin saakka.

Tähti noi sun letrot on mulle uus asia. Koska sait? Mitä ne tekee? Mitä parantamaan? Voiko inssissä olla kovenmatkin Lääkkeet? Jotain piikkejä? Käytetäänkö irroituspiikkejä?

Omin nyrkein voit joutua hankaluuksiin. Sairauslomasta on hyötyä, mutta jos jaksaa tuota menoa niin mikäs siinä. Lääkärit saavat pomot kiinnostumaan työmaan meiningistä. Seuraa palavereja ja asiat rupeavat etenemään. Helppo niiden pomojen on siellä purjehtia. Et ole yksin.

Vastavirran akka :) Omin nyrkein on symbolinen ilmaus:laughing002

Oma toive olisi saada apuja.... ja nyt viimeistään, kun mun osittainen hoitovapaa alkaa 1.1.2019!!!
:smiley-angry019:smiley-angelic008

Tähti noi sun letrot on mulle uus asia. Koska sait? Mitä ne tekee? Mitä parantamaan? Voiko inssissä olla kovenmatkin Lääkkeet? Jotain piikkejä? Käytetäänkö irroituspiikkejä?

Peppipupu :) Letroja täällä popsii lähes kaikki. Mulla ne ei tee mitään, vain aikaistaa ovista 2-3pv.

Purjehdus on kallis harrastus. Saattaa olla, ette saa. No toivotaan, että tilanne siellä kohenee. Ainakin ennen, kun ne nyrkit viuhuu.

Vastavirran akka :).TODELLA kallista. Ja siellä on seilattu jo kohta se 20-vuotta ympäri maapalloa. Selvennykseksi, että rahaa kyllä riittää. Rahasta tässä ei ole kyse.

Ongelma on tuotepäällilön käytös, joka muuttui noin 6kk sitten. Kaikki muut työkaverit ovat "entisellään" :)

Se käytös on täysin epäasiallista, sekä työtä on myös nykyään liikaa. Mulle tj lupasi kahdenkeskisessä kehityspalaverissa apuvoimia. Mutta koska eletään niin isoa murroskautta, niin eivät uskalla ottaa ketään taloon just nyt. Ei edes osa-aikaista vuokra heppua.

No, en odottele muutoksia, jään osittaiselle hoitovapaalle vuoden vaihteessa, koska mulla on siihen lainsuoma oikeus (lapsi alle 3v.). Täyttä hoitovapaata en ota, kun ei huvita jäädä nollatuloille:smiley-ashamed004:laughing002

En käytä, mutta voin jotain vastata. Käytetään esim ovuloimattomilla naisilla tai ovulaation kanssa tehostamaan. Voi olla kovemmatkin lääkkeet piikkejäkin pienellä annostuksella. Tarvittaessa/halutessaan voi käyttää irrotuspiikkejä. Voidaan myös käyttää ilman inssiä.

Peppipupu :) Me ei tarvita letroja, mutta klinikan mielestä inssi tehostuu niillä, eli paperiin saa kirjoittaa: ovulaation induktio.

Ollaan tehty inssi ilmankin ja munasolu on kasvanut ihan samankokoiseksi ilman letroja.

Ilman letroja ovis on n. kp 14-16 ja letroilla se on kp 11-13. Tuossa ero, ei muuta!:joyful:

Takaisin