No onneks kuitenkin leikattuja! Ei oo hurjempaa löyhkää kun iso leikkaamaton pukki!Mun vuohet on leikattuja pukkeja, eli en lypsä
Ja sellasen ihan just meille hakemassa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No onneks kuitenkin leikattuja! Ei oo hurjempaa löyhkää kun iso leikkaamaton pukki!Mun vuohet on leikattuja pukkeja, eli en lypsä
No onneks kuitenkin leikattuja! Ei oo hurjempaa löyhkää kun iso leikkaamaton pukki!
Ja sellasen ihan just meille hakemassa..
Musta on tullut kyyninen neuvolanasiakas. En täytä enää voimavarakaavakkeita-katsokoon niistä kymmenistä jo täytetyistä papereista. Mä kyllä kerron jos jokin on huonosti - ja pyydän apua silmiin katsomalla, en kaavakkeen rivien väliin asiaa upottamalla. Meidän kylän äitiyshuolto on nyt ajettu alas, voi sitä raukkaa tätiä joka musta saa(optimistisesti) asiakkaan tuolla isossa keskuksessa..
kp28/25-28.. tulisielu on herännyt.
Piilottelua tulee harrastettua. Uusissa metsissä on hauska seurata ihmisten sienten perkuujätteitä. Näin voi joskus löytää kultasuonen. Mitäs jättävät vihjeitä.
Just niin. Ja kunto kasvaa ihan huomaamatta.
No siis minähän en syö sieniä!! Mutta haperoita ei syö kukaan joille sieniä lahjoitan.Hei miksi ei ole tehnyt kauppaansa? Etkö tykkää mausta, vai joku muu ei tykkää?
Niin joo, no vaikeehan se on toisille väkisin syöttää!No siis minähän en syö sieniä!! Mutta haperoita ei syö kukaan joille sieniä lahjoitan.
.
Ei tartte, tuli kp1, karkkipäivä!Lambi :) Joko pian testaat?
.