----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En minäkään olisi pystynyt yrittämään lasta baaripanojen avulla... johan siinä pelkäisi oman terveytensä puolesta, siinä hommassa kun ei kondomia voi käyttää.

Suski75 :) En uskaltaisi myöskään...mutta Suomessa on sukupuolitaudit silti aika hallinnassa, joten riski saada esim. AiDS ei ole samaa luokkaa, kuin vaikka Thaimaassa.

Mutta tällä ko. kaverilla on kyllä sen sorttisia mielenterveysongelmia, etten usko, että jaksaisi lapsen kanssa... Onkohan yksityisklinikoilla joku kartoitus ennen kuin hoitoja aloitetaan?
On, lakisääteinen psykologin arvio. Toisaalta jos noissa vaaditaan psykologin arvio, niin sitten se pitäisi vaatia myös luomuna raskautuvilta, hekin kun voivat olla ihan yhtä sekaisin kuin hedelmöityshoidoilla raskautuvatkin.

Mun kaveri ryhtyi kerran tosi epätoivoisiin toimenpiteisiin vauvakuumeen takia. Siis paljon pahempaan kuin baaripano. Olin aika järkyttynyt, vaikka luulin jo nähneeni kaiken. Sikäli oon samaa mieltä, että hedelmöityshoidot saisi olla halvempia. Mutta tällä ko. kaverilla on kyllä sen sorttisia mielenterveysongelmia, etten usko, että jaksaisi lapsen kanssa... Onkohan yksityisklinikoilla joku kartoitus ennen kuin hoitoja aloitetaan?

Towanda :) Miksi olisi ollut pahempi, kuin baaripano?

Tunnen erään ison firman omistajan (mies) joka sortui baari panoon ja tuli lapsi....poika ihan tuntemattomalle...

Siitä on jo aikaa ja lapsi on jo aikuinen. Tosin en tiedä mitään muita yksityiskohtia asiasta.

Jos mies lähtee baariin bongaamaan naista, tuskin tulee mieleen sen hupakon mielenterveys:bored: Hame kiinnostaa enemmän:depressed::joyful:

Klinikalla omat säännöt ja siellä tuskin näitä näkee.

.

Mä oon sitten sillä lailla erikoinen etten ajatellut enää kuuna päivänä hankkivani lasta kenenkään kanssa.

Ja koska sain Vahingossa koiran 4 vuotta sitten en ajatellut kyllä uutta miestäkään. Näin se elämä heittelee! :cool05

Olin siis aloittelemassa ihan itsekästä ja omaa elämää, siksi nyt välillä pelottaakin. Tuo toinen vaan on niin ihana ja omalla tavallaan helppo. Samat elämän arvot ja kiinnostuksen kohteet. Ja koska sillä on tuo urheilu niin ehdin hemmottelemaan itseäni joka toinen päivä esim kavereilla kahvilla.

Muutama kaveri tietää että ehkä lapsi tuloillaan jossain vaiheessa ja pitävät mua aivan hulluna..

Suski75 Ihan totta puhut, että kaikkien ei pitäisi lisääntyä ollenkaan. Ihan itkettää, kuinka kamalissa oloissa niin moni lapsi joutuu elämään, eikä välttämättä kukaan edes tiedä. :confused1

Mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta enkä ole nähnyt itseäni äitinä. Silti kävin läpi jonkinlaista surutyötä, kun 40 lähestyi ja olin jäämässä perheettömäksi. Mietin, minkälainen äiti musta olisi tullut ja olinko oikeasti jäämässä jostain suuresta paitsi. En osannut ajatella että olisin ollut menettämässä mitään, koska mielestäni voi menettää vain sellaista mikä jo on, mutta välillä kirpaisi aika kovastikin, kun näki onnellisia perheitä ja söpöjä nappisilmäisiä poikia (olen hulluna pikkupoikiin). Enpä olisi ikinä uskonut, että mustakin vielä tulee pienen pojan äiti.:Heartred

Suski75 Ihan totta puhut, että kaikkien ei pitäisi lisääntyä ollenkaan. Ihan itkettää, kuinka kamalissa oloissa niin moni lapsi joutuu elämään, eikä välttämättä kukaan edes tiedä. :confused1

Towanda :) Kaikkien ei pidä lisääntyä ja tällä palstalla saa liian helposti siitä leimam otsaan, jos sanoo sanan ongelna/vaikeus.

Pahimmat tuskin tulevat ongelmistaan kertomaan.

Mutta tuo oikeasti kuullostaa pahalle :sad001
Tuliko hän raskaaksi?

Pernilla jokainen tyylillään ja tavallaan. Mulla on nyt omanapa niin edellä että jopa taas surettaa hieman jos jo kerran siirtynyt Thaimaan matka taas siirtyy vaikkakin raskauden takia. Nyt siis luvattu meille yhteinen loma pääsiäiseksi. Jos testi plussaa niin la olis kesäkuun alussa eli matkan voi unohtaa.

Älkää lynkatko mua...

Tähti Ei tullut, mikä johti masennukseen. Hän oli niin varma, että tulee raskaaksi tuolla menetelmällä. Siitä on vuosia aikaa enkä usko, että on yrittänyt samaa uudestaan.

Hei musta on vaan mageeta että meillä kaikilla on omat valinnat ja olette rohkeita kun avaatte niiden taustoja! Tää on värikäs porukka ja jos oltaisiin kaikki samanlaisia olis tylsät keskustelut! Ihanaa! Kaikille tsemppiä!

Hei musta on vaan mageeta että meillä kaikilla on omat valinnat ja olette rohkeita kun avaatte niiden taustoja! Tää on värikäs porukka ja jos oltaisiin kaikki samanlaisia olis tylsät keskustelut! Ihanaa! Kaikille tsemppiä!

Peppipupu :) Se ois tarkoitus... :cheers

Ollaan aika erikoinen joukko ja siitä/ asioista saa keskustella:grin

Mun kaveri ryhtyi kerran tosi epätoivoisiin toimenpiteisiin vauvakuumeen takia. Siis paljon pahempaan kuin baaripano. Olin aika järkyttynyt, vaikka luulin jo nähneeni kaiken. Sikäli oon samaa mieltä, että hedelmöityshoidot saisi olla halvempia. Mutta tällä ko. kaverilla on kyllä sen sorttisia mielenterveysongelmia, etten usko, että jaksaisi lapsen kanssa... Onkohan yksityisklinikoilla joku kartoitus ennen kuin hoitoja aloitetaan?

Itselliset naiset joutuvat käymään psykologin kanssa juttelemassa ennen hoitojen aloitusta. Jos psykologi on sitä mieltä, ettei kyseinen nainen ole valmis saamaan lasta yksin, niin hän voi evätä hoidot.

Takaisin