----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on miehen kans 1 lapsi ja toinen tulossa. Muut meillä asuvat lapset on mun. Naimisiin menoa en ehdota ku en ikimaailmassa haluaisi. Koitan seistä aina sanojeni takana. Sanon vaan mitä tarkoitan. Enkä oo itkenyt miehen nähden enkä muutenkaan. Asiat menny tähän jamaan pikkuhiljaa. Surutyö tehty siinä samalla. Silloin edellisessä raskaudessa saatoin itkeä.

Mies kysyi onko mulla mitään ratkaisua tilanteeseen. Sanoin että yks on muuta en tiedä. Jos tunteet poissa niin miten saada takas. Huusi mulle ettei tuu sitten maksamaan elatusmaksuja että ihan turha odottaa . Tämä oli hänen vastaus. Kovin aikuismainen.

Kovasti tsemppiä teille tänne! Olkaa iloisia jos teillä on hyvä mies. Nyt vois jokunen plussakin pärähtää...

Käräjäoikeus kyllä määrittää sopivan elatusmaksun, jos mies ei neuvotellen lastenvalvojalla ole suostuvainen. Rahan takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen. Sen kyllä varmaan itsekin tiedät.

Pernilla :) !! Oot sit ehkä vähän outo lintu...:laughing002
Tosiaan :grin Nykyinen systeemi ei edes ole mitenkään erityisen pitkään harkittu - kello tikitti ja jotain piti vaan kehitellä :wacky:

Yhteishuoltajuus sopii minulle mainiosti. Jokainen omalla tavallaan. Kaikki eivät ole samasta putkesta!

Muokattu viimeksi:
Kauneudesta lumousun mut en varainaisesta bling blingistä

MariQ :) Sun logossa vaan noi suuret silmikset on niin upeat bling blingit:smiley-ashamed004:laughing002

En myös tykkää bling blingistä ja tässä kesällä vielä yksi miestyökaveri tuli ihan ehdottaan, että laittaisi mun työhuoneeseen koristeeksi bling blingiä....

Oli pakko todeta, ei saa!, tai muutan muualle...Miestyökaveri vaan ihmetteli:confused005

En mitenkään halua aiheuttaa eripuraa, mutta itse en "tekisi" lasta kun toimivaan suhteeseen..

No tässä iässä (45+++) ei onneksi enää tarvitse paljon miettiä tekisinkö lapsia nykyiseen vai seuraavaan suhteeseen vai lykkäisikö vielä tuonnemmaksi :grin

Tosiaan :grin Nykyinen systeemi ei edes ole mitenkään erityisen pitkään harkittu - kello tikitti ja jotain piti vaan kehitellä :wacky:

Yhteishuoltajuus sopii minulle mainiosti. Jokainen omalla tavallaan. Kaikki eivät ole samasta putkesta!

Pernilla :)

Niin...eikai teillä huono suhde voi ollakkaan:joyful: ?

Miksi olisi, koska et ole valittanut mistään:p

Kaikillahan elämä on ylämäkeä, alamäkeä...sekä tasaista tassuttelua:p

Niin...eikai teillä huono suhde voi ollakkaan:joyful: ?

Miksi olisi, koska et ole valittanut mistään:p

Kaikillahan elämä on ylämäkeä, alamäkeä...sekä tasaista tassuttelua:p

Joo, ei valitusta tässä foorumissa :grin Saman katon alla taitaakin asua kaksi TOSI outoa lintua!

No tässä iässä (45+++) ei onneksi enää tarvitse paljon miettiä tekisinkö lapsia nykyiseen vai seuraavaan suhteeseen vai lykkäisikö vielä tuonnemmaksi :grin

Jos en olisi suhteessa nyt 45++, niin kävelisin klinikalle ovesta sisään ja ostaisin hedelmöityshoidon, niin pitkälle mitä sitä nyt enää saa...tasan 46v., (ja puhun siis vain itsestäni).

En lähtisi jahtaamaan kiireessä epämääräisiä miehiä lapsen hankinnan vuoksi. KOSKA en halua yhtäkään turhaa suhdetta omaan elämään. Koskaan ei tiedä mimkälaisen riippakiven voisi vahingossa bongata ja sattuisi vielä tulemaan tälle raskaaksi:dead:

Tosin on eri asia löytää hyvä mies ja rakastua, lyhyessäkin ajassa.

Ajan kanssa ehtii valikoimaan parhaan/sopivimman miehen ja tutustumaan paremmin, jos haluaa suhteen miehen kanssa.

Last edited by a moderator:
Joo, ei valitusta tässä foorumissa :grin Saman katon alla taitaakin asua kaksi TOSI outoa lintua!

Palstalla kaikki ovat outoja omalla tavallaaan:grin Ja hyvä niin, sillä saadaan keskustelua ja erilaisia näkökulmia esille:happy:

Iän puolesta ollaan jo erikoisia...ehkä jopa outoja:p

:greet025 Tämä asia ei taida koskettaa ketään täällä, mutta on myös naisia, jotka eivät voi olla ollenkaan ilman miestä.

Tämä on lähes oudoin asia, jota tässä maailmassa ei oikein voi käsittää...ymmärtää:scratch

Kiireessä metsästetään seuraavaa, kun edellinen suhde on loppunut.

Ja siis puhutaan ihan Suomesta.

Tuolla jossain Arabeissa, jopa Intiassakin nainen ei tietty voi elää ilman miestä, koska naisella ei ole ihmisarvoa ilman miestä. Saa korjata, kuka paremmin tietää.

Suomessa nainen pystyy elämään ilman miestä ja joskus jopa paremmin ilman miestä! Osaisko joku hahmottaa tyhmälle, että miksi nainen ei voi olla ilman miestä edes yhtä kuukautta?:wideyed:

.

Jos en olisi suhteessa nyt 45++, niin kävelisin klinikalle ovesta sisään ja ostaisin hedelmöityshoidon, niin pitkälle mitä sitä nyt enää saa...tasan 46v., (ja puhun siis vain itsestäni).
Tuo ei ole kaikille vaihtoehto, koska siinä pitää olla aika paljon ylimääräistä rahaa olemassa, tai valmius ottaa lainaa vauvaprojektia varten. Parempi olisi, jos hedelmöityshoitojen hinnat pudotettaisiin sellaiselle tasolle, ettei kenenkään tarvitsisi turvautua vaikkapa baaripanoihin halutessaan lasta.

Tuo ei ole kaikille vaihtoehto, koska siinä pitää olla aika paljon ylimääräistä rahaa olemassa, tai valmius ottaa lainaa vauvaprojektia varten. Parempi olisi, jos hedelmöityshoitojen hinnat pudotettaisiin sellaiselle tasolle, ettei kenenkään tarvitsisi turvautua vaikkapa baaripanoihin halutessaan lasta.

Suski75 :) Hyvä pointti!

Avasi toki silmiä:wideyed:

.

:greet025 Tämä asia ei taida koskettaa ketään täällä, mutta on myös naisia, jotka eivät voi olla ollenkaan ilman miestä.

Tämä on lähes oudoin asia, jota tässä maailmassa ei oikein voi käsittää...ymmärtää:scratch

Kiireessä metsästetään seuraavaa, kun edellinen suhde on loppunut.

Ja siis puhutaan ihan Suomesta.

Tuolla jossain Arabeissa, jopa Intiassakin nainen ei tietty voi elää ilman miestä, koska naisella ei ole ihmisarvoa ilman miestä. Saa korjata, kuka paremmin tietää.

Suomessa nainen pystyy elämään ilman miestä ja joskus jopa paremmin ilman miestä! Osaisko joku hahmottaa tyhmälle, että miksi nainen ei voi olla ilman miestä edes yhtä kuukautta?:wideyed:

.
Tunsin nuorempana tuollaisen ihan suomalaisen naisen, joka ei mielestääm vain pärjännyt ilman miestä. Ei kestänyt nukkua yksin kotonaan, vaan pelkäsi, koska hänellä ei ollut miestä turvana. Mutta kyllä hänellä sitten olisi miehiä odostuslistaksi asti, muutama sellainenkin mies hänellä oli, joille hän ei ikinä luvannut minkäänlaista tulevaisuutta, mutta piti heitä sängyssään siihen asti kunnes löysi itselleen mieleisemmän. Yhtä taisi pitää yli viisi vuotta, aina hän sanoi kaikille, etteivät he seurustele, etsivät uutta... ja sitten se mies siinä vieressä oli onnettoman näköinen. Sääliksi kävi, koska oli ihan ilmiselvää, että ne paremman-puutteessa-pidetyt miehet itse kuvittelivat suhteen johtavan johonkin. Ja nämä miehet sitten tekivät hänen puolestaan kaikki hankalammat hommat, remontoinnista koulun harjoitustöihin.

Parempi olisi, jos hedelmöityshoitojen hinnat pudotettaisiin sellaiselle tasolle, ettei kenenkään tarvitsisi turvautua vaikkapa baaripanoihin halutessaan lasta.

Suski75 :) Baari pano on toki ilmaista, mutta kustannukset ovat suuremmat, koska niistä tulee elinikäisiä.

Esim. en ikimaailmassa haluaisi, että lapsellani olisi isä jota en tunne. Enkä olisi valmis kestämään niitä seurauksia, joita tämä tuntematon ihminen voisi järjestää, kun lapsi kasvaa ja kun hänestä tulee aikuinen.

Jos ei tulisi tämän panokaverin kanssa yhtään juttuun....enää koskaan...yhden yön jälkeen.... ja silti hän tunkeutuisi lapsesi kautta sinun maailmaasi...tai alkaisi seurustella lapsen kanssa, kun lapsi on aikuinen...

Tietty kaikki voisi mennä hyvin, mutta välttämättä ei mene.

Mua ainakin häiritsisi valtavasti, jos olisin tehnyt lapsen tuntemattoman kanssa. Klinikka ottaa ison summan, mutta ei näin isoa kuluerää/ epävarmuus tekijää, joka tuosta ilmaispanosta koituisi:gen045 :stop:

.

Tunsin nuorempana tuollaisen ihan suomalaisen naisen, joka ei mielestääm vain pärjännyt ilman miestä. Ei kestänyt nukkua yksin kotonaan, vaan pelkäsi, koska hänellä ei ollut miestä turvana. Mutta kyllä hänellä sitten olisi miehiä odostuslistaksi asti, muutama sellainenkin mies hänellä oli, joille hän ei ikinä luvannut minkäänlaista tulevaisuutta, mutta piti heitä sängyssään siihen asti kunnes löysi itselleen mieleisemmän. Yhtä taisi pitää yli viisi vuotta, aina hän sanoi kaikille, etteivät he seurustele, etsivät uutta... ja sitten se mies siinä vieressä oli onnettoman näköinen. Sääliksi kävi, koska oli ihan ilmiselvää, että ne paremman-puutteessa-pidetyt miehet itse kuvittelivat suhteen johtavan johonkin. Ja nämä miehet sitten tekivät hänen puolestaan kaikki hankalammat hommat, remontoinnista koulun harjoitustöihin.

Suski75 :) Kerro lisää... tätä tarkoitan:singing::cheers

Ja jos pelottaa nukkua yksin, niin koira ajaa saman asian. :grin
Hänellä oli koira, mutta se kai ei auttanut, koska se kissaakin pienempi koira oli hänelle vain asuste ja ilmeisesti iso ja turvallinen koira ei olisi sopinut kassikoiraksi. :grin

En minäkään olisi pystynyt yrittämään lasta baaripanojen avulla... johan siinä pelkäisi oman terveytensä puolesta, siinä hommassa kun ei kondomia voi käyttää.

Hänellä oli koira, mutta se kai ei auttanut, koska se kissaakin pienempi koira oli hänelle vain asuste ja ilmeisesti iso ja turvallinen koira ei olisi sopinut kassikoiraksi. :grin

Suski75 :) Mitä ihmettä?.... mutta joo, tätä samaa ihmettelen, koska olen törmännyt näihin naisiin....

Ei vaan voi käsittää...ei voi:scratch

Mun kaveri ryhtyi kerran tosi epätoivoisiin toimenpiteisiin vauvakuumeen takia. Siis paljon pahempaan kuin baaripano. Olin aika järkyttynyt, vaikka luulin jo nähneeni kaiken. Sikäli oon samaa mieltä, että hedelmöityshoidot saisi olla halvempia. Mutta tällä ko. kaverilla on kyllä sen sorttisia mielenterveysongelmia, etten usko, että jaksaisi lapsen kanssa... Onkohan yksityisklinikoilla joku kartoitus ennen kuin hoitoja aloitetaan?

Takaisin