Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muska teillä tietty nyt tilanne erikoinen raskauden takia. Mitä jos sitten ottaisitte ensi vuonna suhteen uudelleen työstettäväksi? Joku parisuhde terapeutti ja muutamat treffit? Joskus se on vielä pelastettavissa joskus ei.. Silti en jättäisi yhtään kiveä kääntämättä. Siinä ihmisessä on edelleen ne ominaisuudet jotka sua alussa kiehtoi. Joskus ne vaan pitää kaivaa esille uudelleen.
Miksi nykyään on niin kiireinen elämä, että pienet hyvät asiat jotenkin unohtuu? Me sovittiin että tää vkl ollaan vaan ja ei tehdä mitään suunnitelmia. Koitetaan taas vaan nauttia yhteisestä ajasta.
Muska77 :) Mistä tiedät, että miehesi tunteet on kadonneet, vaikka omasi ovat poissa?
Nyt jos miehen kans jutellaan juttu etenee et hän valittaa siivouksesta ja lasten kasvatuksesta ja jos mä sanon olevani jotain mieltä mies hermostuu ja yrittää saada mut oleen samaa mieltä. Mitä keskustelua se semmonen on. Oon mielummin siis hiljaa.
Kyllähän myös parisuhteessa on oikeus olla eri mieltä. Kasvatuksessa tosin on eduksi jos on suunnilleen samat tavoitteet, vaikka menetelmissä olisi eroja.Mä oon joskus käyny terapeutilla mutta en kokenut saavani mitään apua. Luotto siihen porukkaan ei näin ollen suuri. Ainoa mikä vois olla hyvä niin saisin puhua siellä. Nyt jos miehen kans jutellaan juttu etenee et hän valittaa siivouksesta ja lasten kasvatuksesta ja jos mä sanon olevani jotain mieltä mies hermostuu ja yrittää saada mut oleen samaa mieltä. Mitä keskustelua se semmonen on. Oon mielummin siis hiljaa.
Jos oikeasti välittää sitä kohtelee toista vähän eri lailla. Ja jos mun tunteet on nollassa niin onko oikeastaan väliä mitä miehen tunteet on. Enhän mä voi kääntää nappia ja tuntea yhtäkkiä samoin. Nyt kärsin kovasta väsymyksestä etten jaksa ajatella muuttoa ja muuta. Kurjaltahan tämä tilanne tuntuu mut ei kai auta ku odottaa...
Mariq täällä sama! Väfhän liikaa tunnen hyvässä ja pahassa. Monesti ihan pienet kauniit asiat vaikuttaa niin, että tulee kyyneleet silmiin.
Älä vielä luovuta! Mulla varmaan aika sama tilanne. Äsken testasin hätähousuna negan. Eilen oli kuumeinen olo ja vähän lämpöä. Tänään ei edes tissit kipeenä. Ei kyllä ole niitä menkkaoireitakaan. Mikä kp sulla siis?
Muska77 :) Kummallista hallintaa...
Mitä jos olet vaan erimieltä, älä taivu toisen mielipiteisiin...
Miehen pitää osata tehdä kompromissi...pistä seinää vasten vaan, mutta ystävällisesti :)
Mä edustan sitten sitä ääripäätä jolla tunnereaktiot on ihan ihon alla ja kaikki mun elämässä taitaa tapahtua tunteiden kautta. Olen ns empatti, joka tuntee liikaa muidenkin tunteita, ja olen jatkuvasti solmussa sen takia. Koen itse ja aiheutan hämmennystä miehessäni, joka taas ei osaa lukea minua. Onneks osataan sit puhua ääneen ja ihmetellä miten kaikki ny menikään ....
Dpo13 ei mitään tunteita puoleen eikä toiseen. Eiköhän tää ollu taas tässä
Tähti en ole naimisissa kenenkään kanssa. Ja tuo mies joka.meillä asuu on ihan supisuomalainen. Vaaleaihoinen ja persu.
Paras esimerkki miehen käytöksestä on viime raskaudessa kun pyysin että halais edes joskus. Että saisin hitusen hellyyttä. No ei halannut. Kysyin myöhemmin syytä niin ei halunnut. Siis ei halunnut halata raskaana olevaa avokkia edes pyynnöstä. Nyt tilanne on että minä en halua. Eikä ole yrittänytkään.