----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä puhun kyllä aina suoraan, mutta pyrin puhumaan asiallisesti ja kauniisti. Kyllä siitä voi loukkaantua mutta sekin kuuluu elämään. En muuta mielipidettä siksi että jollain toisella olisi parempi mieli.

Katjusha Mulle taas on käynyt niin, että kun olen ollut jostain asiasta ihan hiljaa kun olen pelännyt paljastavani tyhmyyteni, että olen kuullut jälkikäteen, kuinka fiksulta olen vaikuttanut. :hilarious: Mielipide kyllä löytyy asiaan kuin asiaan, vaikken mitään tietäisikään. Ei välttämättä hyvä ominaisuus! o_O

Sua taas saatettaisiin kuunnella, jos sulla on sellaista ns. hiljaista osaamista. Mä arvostan ihmisiä, jotka ei pidä itsestään meteliä, mutta hoitavat hommansa hyvin. Sellaiset on kaikkein luotettavimpia työkavereita.

Mun mies on sellainen "kaikki järjestyy "positiivinen mikä on ihanaa mutta välillä aika raskasta. Kun itse haluaa ottaa kaikesta selvää ja koittaa aina edesauttaa kaikkia asioita.

Tunteissa mä olen se joka miettii viihtyykö kaikki. Olen oppinut olemaan hiljaa tosin ja tajuan että ihan kaikilla ei kokoajan vaan voi olla kaikki hyvin.

Me lähinnä puhutaan positiivisista tunteista. Jos esim miehellä meni jalkapallomatsi huonosti se "märröttää" 5 min itsekseen ja sen jälkeen on taas oma hassu itsensä. Arvostan todella!

Huomenna pitäisi sitten menkkojen alkaa. Ei tiputa. Mutta en haluaisi testata aamulla ennen töihin menoa.

Voiko noi ubikinonit pidentää kiertoa? Oon nyt syönyt 2 kpl/päivä 1,5kk.

Mä edustan sitten sitä ääripäätä jolla tunnereaktiot on ihan ihon alla ja kaikki mun elämässä taitaa tapahtua tunteiden kautta. Olen ns empatti, joka tuntee liikaa muidenkin tunteita, ja olen jatkuvasti solmussa sen takia. Koen itse ja aiheutan hämmennystä miehessäni, joka taas ei osaa lukea minua. Onneks osataan sit puhua ääneen ja ihmetellä miten kaikki ny menikään ....

Dpo13 ei mitään tunteita puoleen eikä toiseen. Eiköhän tää ollu taas tässä

Mariq täällä sama! Väfhän liikaa tunnen hyvässä ja pahassa. Monesti ihan pienet kauniit asiat vaikuttaa niin, että tulee kyyneleet silmiin.

Älä vielä luovuta! Mulla varmaan aika sama tilanne. Äsken testasin hätähousuna negan. Eilen oli kuumeinen olo ja vähän lämpöä. Tänään ei edes tissit kipeenä. Ei kyllä ole niitä menkkaoireitakaan. Mikä kp sulla siis?

Muska teillä tietty nyt tilanne erikoinen raskauden takia. Mitä jos sitten ottaisitte ensi vuonna suhteen uudelleen työstettäväksi? Joku parisuhde terapeutti ja muutamat treffit? Joskus se on vielä pelastettavissa joskus ei.. Silti en jättäisi yhtään kiveä kääntämättä. Siinä ihmisessä on edelleen ne ominaisuudet jotka sua alussa kiehtoi. Joskus ne vaan pitää kaivaa esille uudelleen.

Miksi nykyään on niin kiireinen elämä, että pienet hyvät asiat jotenkin unohtuu? Me sovittiin että tää vkl ollaan vaan ja ei tehdä mitään suunnitelmia. Koitetaan taas vaan nauttia yhteisestä ajasta.

Mä oon joskus käyny terapeutilla mutta en kokenut saavani mitään apua. Luotto siihen porukkaan ei näin ollen suuri. Ainoa mikä vois olla hyvä niin saisin puhua siellä. Nyt jos miehen kans jutellaan juttu etenee et hän valittaa siivouksesta ja lasten kasvatuksesta ja jos mä sanon olevani jotain mieltä mies hermostuu ja yrittää saada mut oleen samaa mieltä. Mitä keskustelua se semmonen on. Oon mielummin siis hiljaa.

Muska77 :) Mistä tiedät, että miehesi tunteet on kadonneet, vaikka omasi ovat poissa?:rolleyes:

En mä miehen tunteista tiiä. Sanoi joku aika sitten välittövänsä. Jos oikeasti välittää sitä kohtelee toista vähän eri lailla. Ja jos mun tunteet on nollassa niin onko oikeastaan väliä mitä miehen tunteet on. Enhän mä voi kääntää nappia ja tuntea yhtäkkiä samoin. Nyt kärsin kovasta väsymyksestä etten jaksa ajatella muuttoa ja muuta. Kurjaltahan tämä tilanne tuntuu mut ei kai auta ku odottaa...

Nyt jos miehen kans jutellaan juttu etenee et hän valittaa siivouksesta ja lasten kasvatuksesta ja jos mä sanon olevani jotain mieltä mies hermostuu ja yrittää saada mut oleen samaa mieltä. Mitä keskustelua se semmonen on. Oon mielummin siis hiljaa.

Muska77 :) Kummallista hallintaa...:scratch

Mitä jos olet vaan erimieltä, älä taivu toisen mielipiteisiin...:cheers

Miehen pitää osata tehdä kompromissi...pistä seinää vasten vaan, mutta ystävällisesti :)

Mä oon joskus käyny terapeutilla mutta en kokenut saavani mitään apua. Luotto siihen porukkaan ei näin ollen suuri. Ainoa mikä vois olla hyvä niin saisin puhua siellä. Nyt jos miehen kans jutellaan juttu etenee et hän valittaa siivouksesta ja lasten kasvatuksesta ja jos mä sanon olevani jotain mieltä mies hermostuu ja yrittää saada mut oleen samaa mieltä. Mitä keskustelua se semmonen on. Oon mielummin siis hiljaa.
Kyllähän myös parisuhteessa on oikeus olla eri mieltä. Kasvatuksessa tosin on eduksi jos on suunnilleen samat tavoitteet, vaikka menetelmissä olisi eroja.

Jos oikeasti välittää sitä kohtelee toista vähän eri lailla. Ja jos mun tunteet on nollassa niin onko oikeastaan väliä mitä miehen tunteet on. Enhän mä voi kääntää nappia ja tuntea yhtäkkiä samoin. Nyt kärsin kovasta väsymyksestä etten jaksa ajatella muuttoa ja muuta. Kurjaltahan tämä tilanne tuntuu mut ei kai auta ku odottaa...

Muska77 :) Mitä jos kokeilisit painottaa miehelle, että "kumpikin on aivan yhtä oikeassa, vaikka olettekin eri mieltä asioista!"

Meillä tämä toimii joskus, kun toinen puhuu seipäästä ja toinen seipään päästä. Miehet on kyllä kasvatettu vähän turhan juroiksi ja häpeävät miehisyyttään, jos kokevat olevansa joskus väärässä...:laughing002
Joskus olen huomannut, että miehet (esim.töissäni) ovat liiankin yksioikoisia. Heidän meilestään asiat ovat joko oikein tai väärin...todellisuus lienee sieltä välimaastosta. Miesten voi olla vaikea tehdä kompromisseja ja siksi voisitkin onnistua saamaan aikaan kompromissin "ujuttamalla"...suora vänkääminen ei johda miesten kanssa mihinkään, vaan liuta asiat tiettyyn suuntaan, sillai vähitellen...ja yks'kaks...mies huomaakin, että oho..."on tää vähän näinkin, eikä ole osannut ajatella asiaa".... Tietty tuossa vaiheessa miehet ottaa kunnian itselleen, että keksimpäs jotain uutta ja ihan ekana:laughing021
:hug007

Muska77 :) Ajattele miestä miehenä....kokeile eri juttuja/tapoja...hän on vähän yksioikoinen, koska on mies...eikä luultavasti viitsi kuluttaa aikaansa "akkojen kaakatukseen", ennen kuin itse tajuaa, että on asioissa jotain tolkkua, eikä häntä edes painosteta olemaan oikeassa tai väärässä:laughing002

.

Mariq täällä sama! Väfhän liikaa tunnen hyvässä ja pahassa. Monesti ihan pienet kauniit asiat vaikuttaa niin, että tulee kyyneleet silmiin.

Älä vielä luovuta! Mulla varmaan aika sama tilanne. Äsken testasin hätähousuna negan. Eilen oli kuumeinen olo ja vähän lämpöä. Tänään ei edes tissit kipeenä. Ei kyllä ole niitä menkkaoireitakaan. Mikä kp sulla siis?

Kp 28/30 mut dpo13 et sen mukaa pitäis kai ylihuomenna alkaa?

Blah.

Muska77 :) Kummallista hallintaa...:scratch

Mitä jos olet vaan erimieltä, älä taivu toisen mielipiteisiin...:cheers

Miehen pitää osata tehdä kompromissi...pistä seinää vasten vaan, mutta ystävällisesti :)

Kompromissien tekemisen taito on ensisijaisen tärkeää! Parisuhteessa ei oikeen voi yksin päättää , se ei sit oo enää parisuhde

Mulla huomenna siis 27/26. Jatketaan jännäystä loppuun asti! Kiinnittyminen kun saattaa tapahtua 4-8 päivää oviksesta ja siitä ainakin sen 4 päivää ennenkun näkyy, kai? Vai menikö mettään? Eli mun järjen mukaan ovis plussasta (24-48 tuntia ovikseen) saattaa hyvinkin mennä sen 13-14 päivää ennenkun plussaa.

Muska77 :)
Oletko naimisissa eri uskontoa edustavan miehen kanssa?:rolleyes:
Muslimi?:rolleyes:

Uskonnoilla ei sinänsä ole väliä, mutta Suomessa vallitsee tasa-arvo miehen ja naisen välillä:Heartblue

Tiedän erään suomalaisen naisen, joka ei saa ilman miehen lupaa lähteä edes ulos, jotta voisi viedä roskapussin. Lapsia on 6 kappaletta tämän aviomiehen kanssa...

Hän on niin alistetussa asemassa, kuin kukaan suomalainen voi olla, vain koska tämä mies määrää suhteessa ihan kaiken:dead: Vankila, josta ei ole ulospääsyä, jos yrittäisi, koska pelkää seurauksia liian paljon.
.

Mä edustan sitten sitä ääripäätä jolla tunnereaktiot on ihan ihon alla ja kaikki mun elämässä taitaa tapahtua tunteiden kautta. Olen ns empatti, joka tuntee liikaa muidenkin tunteita, ja olen jatkuvasti solmussa sen takia. Koen itse ja aiheutan hämmennystä miehessäni, joka taas ei osaa lukea minua. Onneks osataan sit puhua ääneen ja ihmetellä miten kaikki ny menikään ....

Dpo13 ei mitään tunteita puoleen eikä toiseen. Eiköhän tää ollu taas tässä

MariQ :) Oot aika huikea tunteissasi ja elät aina täysillä... (oot ehkä Kalat? ..horoskoopissa,vaikka näillä ei merkitystä).

Luultavasti tunnet tunteillasi myös erilaisia ilmastollisia asioita, kuten vaikka sateen, auringon ja myrskyn...ne värittävät tunnetilojasi voimakkaasti:singing::joyful:

Pidät mahdollisesti sumusta nummien yllä ja värikkäästä - voimakkaan punaisesta auringonlaskusta!:p

Pidät myös vauhdista ja nopeudesta, et jaksa jaaritella asioita. Myös "bling bling" kiinnostaa ja JetSet elämä :)

Jos kaikki meni metsään...unohda:joyful:

Last edited by a moderator:
Tähti en ole naimisissa kenenkään kanssa. Ja tuo mies joka.meillä asuu on ihan supisuomalainen. Vaaleaihoinen ja persu.

Paras esimerkki miehen käytöksestä on viime raskaudessa kun pyysin että halais edes joskus. Että saisin hitusen hellyyttä. No ei halannut. Kysyin myöhemmin syytä niin ei halunnut. Siis ei halunnut halata raskaana olevaa avokkia edes pyynnöstä. Nyt tilanne on että minä en halua. Eikä ole yrittänytkään.

Tähti en ole naimisissa kenenkään kanssa. Ja tuo mies joka.meillä asuu on ihan supisuomalainen. Vaaleaihoinen ja persu.

Paras esimerkki miehen käytöksestä on viime raskaudessa kun pyysin että halais edes joskus. Että saisin hitusen hellyyttä. No ei halannut. Kysyin myöhemmin syytä niin ei halunnut. Siis ei halunnut halata raskaana olevaa avokkia edes pyynnöstä. Nyt tilanne on että minä en halua. Eikä ole yrittänytkään.

Muska77 :) Onko halannut aiemmin vai jäänyt pois käytöksestä?

Takaisin