Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se vaan kiva nähä tollaisia testejä :D !!
Mulla kans alkoi tänään Ubiqinoni, kun BioQinonin laadukas tuote oli Avainapteekin tarjouksena. Muuta menin ostamaan, mutta tilaisuuteen piti tarttua. Tiedän, kannattaisi vetää 600 mg, hard core -munasolunparannus, mutta taidan raaskia vain 200 mg, ovat hitoksiin kalliita. Ihan hirveet rahat käytin ennen tytön syntymään johtanutta raskautta ja raskauden aikana kaikenmaailman juttuihin.
Hmm minä olen syönyt vain 150 mg päivässä. Kuinka kauan pitäisi syödä tuota 600 mg annosta?
Mitä, en ole tiennyt että ubiqinon piristää. Ja minä kun olen ottanut sitä illalla. Ja kärsin pahoista univaikeuksista, tosin olen aina kärsinyt..
Vähän on pulssi ollut kiihtynyt, mutta ei erityisiä oireita. Olen luullut että kilppariarvot on menneet liikatoiminnan puolelle. Välillä ottanut beetasalpaajan yöksi että helpompi nukua. Onkohan macatableteilla sama vaikutus, olen ottanut yhtäaikaa ubiqinon, macan ja gelee royalen.
Tähti eli oireiden perusteella voi tehdä diagnoosin että on tai oli raskaana siihen asti kun menkat alkaa?
Tuo 50% olikin mielenkiintoinen tieto. Siinä syy haamun saaneisiin joilla muuttuukin negaksi.
Tähti jos r-testissä ei näy mitään niin ei kai silloin voi olla raskaana. Kyllähän niitä oireita ja "oireita" voi olla vaikka on tai ei raskaana. Mutta väittelemään en sentään ala :) Tunnet kroppasi parhaiten.
Täällä vissiin dpo 8.
syyskuu ei muutenkaan ole paras mahdollinen kuukausi lasketulle ajalle (vaikka tuntuu typerältä yrittää vielä kahden vuoden jälkeen laskelmoida noiden ajankohtien suhteen)... En taida ainakaan tässä kierrossa kokeilla moista. Sitä paitsi minun ongelma tuntuu olevan toistuvat keskenmenot eikä kiinnittyminen.
Mutta punaviiniä aion hakea alkosta tänään! Ovulaation pitäisi olla tänään, mutta vatsakivut oli eilen joten liekö irronnut jo eilen.
Harkitsin jonkin aikaa että söisin ihan ominpäin ja omalla riskillä kortisonia (kaapissa on käyttämättä jääneitä) auttaakseni alkiota kiinnittymään, mutta nyt olen alkanut miettiä että luultavasti minulla ei ole vieläkään kilpirauhasarvot kunnossa ja syyskuu ei muutenkaan ole paras mahdollinen kuukausi lasketulle ajalle (vaikka tuntuu typerältä yrittää vielä kahden vuoden jälkeen laskelmoida noiden ajankohtien suhteen)... En taida ainakaan tässä kierrossa kokeilla moista. Sitä paitsi minun ongelma tuntuu olevan toistuvat keskenmenot eikä kiinnittyminen.
Mutta punaviiniä aion hakea alkosta tänään! Ovulaation pitäisi olla tänään, mutta vatsakivut oli eilen joten liekö irronnut jo eilen.
Kortisonia ajattelin siksi kun olen niin epätoivoinen jo, ja joskus kuulemma määrätään hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja pillereitä on niin helppo popsia. Tyhmä idea varmaan. En ainakaan tässä kierrossa kokeile kun en tiedä tsh-arvostakaan.