----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti eli oireiden perusteella voi tehdä diagnoosin että on tai oli raskaana siihen asti kun menkat alkaa?

Tuo 50% olikin mielenkiintoinen tieto. Siinä syy haamun saaneisiin joilla muuttuukin negaksi.
 
On se vaan kiva nähä tollaisia testejä :D !!
Mulla kans alkoi tänään Ubiqinoni, kun BioQinonin laadukas tuote oli Avainapteekin tarjouksena. Muuta menin ostamaan, mutta tilaisuuteen piti tarttua. Tiedän, kannattaisi vetää 600 mg, hard core -munasolunparannus, mutta taidan raaskia vain 200 mg, ovat hitoksiin kalliita. Ihan hirveet rahat käytin ennen tytön syntymään johtanutta raskautta ja raskauden aikana kaikenmaailman juttuihin.

Katjusha :) Ubiqinon järkevä, mutta kaikki ei kestä sitä. Miten koet sen vaikuttavan? On samansuuntaista, kuin monta kuppia kahvia, jossa paljon kofeiinia..
Yöksi ainakin erittäin huono...
 
Mitä, en ole tiennyt että ubiqinon piristää. Ja minä kun olen ottanut sitä illalla. Ja kärsin pahoista univaikeuksista, tosin olen aina kärsinyt..
 
Hmm minä olen syönyt vain 150 mg päivässä. Kuinka kauan pitäisi syödä tuota 600 mg annosta?

Hirvi :) Miten kestit sen määrän? Otinkoķ 50-100mg pv ja sekin oli liian kiihdyttävää, joten lopetin.

Hyvää ainetta on kyllä ::)
 
Vähän on pulssi ollut kiihtynyt, mutta ei erityisiä oireita. Olen luullut että kilppariarvot on menneet liikatoiminnan puolelle. Välillä ottanut beetasalpaajan yöksi että helpompi nukua. Onkohan macatableteilla sama vaikutus, olen ottanut yhtäaikaa ubiqinon, macan ja gelee royalen.
 
Vähän on pulssi ollut kiihtynyt, mutta ei erityisiä oireita. Olen luullut että kilppariarvot on menneet liikatoiminnan puolelle. Välillä ottanut beetasalpaajan yöksi että helpompi nukua. Onkohan macatableteilla sama vaikutus, olen ottanut yhtäaikaa ubiqinon, macan ja gelee royalen.

Hirvi :) Kiihdyttäviä. Kokemusta vain ubiqinonista.
Älä ihmeessä ota, ellei sovi, niin jätä pois. Sama kofeiinin suhteen. Jätä kahvi kokonaan pois, onnistuu helposti :)

Kiihtyneisyys ei edistä onnistumista.
 
Tässä alla linkki, jossa juttua vehnän alkioöljystä.

Lienee kaikille vauvakuumeisille ennestään tuttua. Mutta siis, tämä vehnis nyt ostettu ja käytössä kapseleina. Otan, niin pitkään, että plussa pärähtää:p

Hauska, että aine unohtui synnytyksen jälkeen ja vasta nyt se muistui mieleen. Toivottavasti ei liian myöhään tätä kiertoa ajatellen.

Kp9 / 29(30)

www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/
 
Tähti eli oireiden perusteella voi tehdä diagnoosin että on tai oli raskaana siihen asti kun menkat alkaa?

Tuo 50% olikin mielenkiintoinen tieto. Siinä syy haamun saaneisiin joilla muuttuukin negaksi.

Muska77 :) Virallista diagnoosia ei voi tehdä, mutta onhan se selviö...mistä oireet muutoin ilmaantuisi:eek: Eli kyllä, raskaana, heti dpo1 alkaen.

Mutta koska prosessi on monimutkainen, jokin voi mennä vinkkuraan, niin raskaus ei aina jatku. Siitä haamut...tai kaksi viivaa, ennen, kuin todella verikokeilla raskaus todettu alkaneeksi ja sitten tietenkin eka ultra, jolloin on tiedossa, että kaikki kunnossa, eikä kyseessä esim. tuulimuna.

Haamuja kokeneena ja kerran ennen esikoista aika vahvan viivankin, joka sitten meni poikki alussa...oli kemiallinen raskaus.

Muska, jopa nuorilla luku on 50% luokkaa, menee kesken ennenkuin tietoa raskaudesta ja menkat vaan alkaa.
 
Tähti jos r-testissä ei näy mitään niin ei kai silloin voi olla raskaana. Kyllähän niitä oireita ja "oireita" voi olla vaikka on tai ei raskaana. Mutta väittelemään en sentään ala :) Tunnet kroppasi parhaiten.

Täällä vissiin dpo 8.

Muska :) Voi siis olla raskaana oli oireita tai ei. Oireettomuus on ainakin hyvä merkki :)

Koska aiot testata? Huomenna? Täällä jännitetään peukut pystyssä :)
 
Siis minähän en ole ollenkaan semmoinen etukäteen testailija. Tai en ole ainakaan ennen ollut. Kolmessa Ekassa testannu vasta kun menkat myöhässä :-) Neljännessä menkkojen piti vkl alkaa joko la tai su testasin maanantaina. Nyt tässä kkm taisin testata sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, jos en väärin muista.

Tilasin pinon ovistesteja ennen viim plussaa mutta en kyllä muista oliko siinä raskaustestejä. Ainakin kaupan päälle tais tulla. Mietin myös odotanko menkkoja vai mitä teen. Illalla voisin tarkistaa ne testit onko niitä...
 
:cheers Huomenna alan testata, kp10.

Ovis on yleensä kp 14-16 välillä :)

Ompas taas jännää aikaa...
:smiley-angelic002

Näin yöllä unta pienistä kaksosista:smiley-angelic003

Heräsin yöllä klo 04 pojan itkuun, kun hampaisiin sattui.. sitten otettiin buranaa ja juotiin lämmintä maitoa. Hän nukkui hetken ja ennen klo 07 oltiin jo pukemassa ulkopukua hoitoonlähdön vuoksi. Äiti nukkui vain 3tuntia...Voi taivas mikä yö...jotta kyllä aamulla väsytti töissä:depressed:, mutta näimpä kuitenkin hetken niin ihanaa unta:Heartpink

Plussia kehiin:violent5:wav
 
Harkitsin jonkin aikaa että söisin ihan ominpäin ja omalla riskillä kortisonia (kaapissa on käyttämättä jääneitä) auttaakseni alkiota kiinnittymään, mutta nyt olen alkanut miettiä että luultavasti minulla ei ole vieläkään kilpirauhasarvot kunnossa ja syyskuu ei muutenkaan ole paras mahdollinen kuukausi lasketulle ajalle (vaikka tuntuu typerältä yrittää vielä kahden vuoden jälkeen laskelmoida noiden ajankohtien suhteen)... En taida ainakaan tässä kierrossa kokeilla moista. Sitä paitsi minun ongelma tuntuu olevan toistuvat keskenmenot eikä kiinnittyminen.

Mutta punaviiniä aion hakea alkosta tänään! Ovulaation pitäisi olla tänään, mutta vatsakivut oli eilen joten liekö irronnut jo eilen.
 
syyskuu ei muutenkaan ole paras mahdollinen kuukausi lasketulle ajalle (vaikka tuntuu typerältä yrittää vielä kahden vuoden jälkeen laskelmoida noiden ajankohtien suhteen)... En taida ainakaan tässä kierrossa kokeilla moista. Sitä paitsi minun ongelma tuntuu olevan toistuvat keskenmenot eikä kiinnittyminen.

Mutta punaviiniä aion hakea alkosta tänään! Ovulaation pitäisi olla tänään, mutta vatsakivut oli eilen joten liekö irronnut jo eilen.

Hirvi :) Uskotko horoskooppeihin:rolleyes:

Itsekin laskelmoin tulevan mahdollisen lapsen horoskooppimerkkiä. Uskon niihin osittain, sillä tietyllä merkillä on aina tietyt ominaisuudet, mutta ihmiset voivat olla hyvin erilaisia, vaikka olisi tasan sama syntymäpäivä :)

Joskus nuorena sanoin, että en jaksa Härkiä, niitä on todella paljon suvussa ja kaiken kukkuraksi 1,5v. poikakin on Härlkä! :) Hänen piti syntyä kaksosena, mutta syntyi 2vk., ennen laskettua aikaa.

OMG:grin No, Härkä hyvä merkki!. Mutta koska olen Oinas, niin on usein ihmeteltävä sitä hitautta...

.
 
Harkitsin jonkin aikaa että söisin ihan ominpäin ja omalla riskillä kortisonia (kaapissa on käyttämättä jääneitä) auttaakseni alkiota kiinnittymään, mutta nyt olen alkanut miettiä että luultavasti minulla ei ole vieläkään kilpirauhasarvot kunnossa ja syyskuu ei muutenkaan ole paras mahdollinen kuukausi lasketulle ajalle (vaikka tuntuu typerältä yrittää vielä kahden vuoden jälkeen laskelmoida noiden ajankohtien suhteen)... En taida ainakaan tässä kierrossa kokeilla moista. Sitä paitsi minun ongelma tuntuu olevan toistuvat keskenmenot eikä kiinnittyminen.

Mutta punaviiniä aion hakea alkosta tänään! Ovulaation pitäisi olla tänään, mutta vatsakivut oli eilen joten liekö irronnut jo eilen.

Hirvi :) Älä ota ominpäin kortisonia. Se on huono aine. Miksi ottaisit kortisonia?:rolleyes:

.
 
Ei kun mietin loma-aikoja, kesälomaa ja mitä jos haen ja pääsen takaisin opiskelemaan jne jne jne... pohdin liikaa kaikkea. Uskon minä pikkiriikkisen horoskooppien luonnekuvauksiinkin.

Kortisonia ajattelin siksi kun olen niin epätoivoinen jo, ja joskus kuulemma määrätään hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja pillereitä on niin helppo popsia. Tyhmä idea varmaan. En ainakaan tässä kierrossa kokeile kun en tiedä tsh-arvostakaan.
 
Kortisonia ajattelin siksi kun olen niin epätoivoinen jo, ja joskus kuulemma määrätään hedelmöityshoitojen yhteydessä. Ja pillereitä on niin helppo popsia. Tyhmä idea varmaan. En ainakaan tässä kierrossa kokeile kun en tiedä tsh-arvostakaan.

Hirvi :) Kortisonia ei normaalisti tarvita raskautumiseen....

.
 
Takaisin
Top