----45+++++ kuumeiset

Pahoittelut Katjushalle ja tsemppiä jatkoon!

Tähdelle kovasti peukkuja!

Kettutytöt kuulumiset kiinnostaisi myös..

Tähdelle kiitos kysymästä, täällä mennään uutta kiertoa kp 4. Helpotti edellisen kierron loppua, kun kävin dpo8 kontrollilabrassa, niin pyysin samalla ottamaan raskaustestin. Säästyi mielenterveys viikon piinalta.

Tää kierto mennään vielä luomusti, seuraavasta katsotaan, löytyisikö jotain apuja käyttöön.

Voimia jokaiselle omaan tilanteeseen! :Heartred
 
Tähti, veritesti kun on nega, niin lopetetaan päällä olevat estrogeeni ja keltarauhashormoni. Menkat alkaa 2-3 päivä sisällä. Sitte uuteen yrityskiertoon kp 2 alkaa asteittain.
Yks alkio siellä vielä on.
Tää on ollut erikoinen yrityskierto. 3 päivää alkionsiirrosta oli hyvä tunne ja sitten yhtäkkiä vaisto sanoi, että peli oli siinä. Viime viikon maanantai-iltapäivästä tämä on ollut piinaa, että hyvä kun loppu.

Katjusha :) Sulla on ihmeellinen vaisto...

Teillä on vielä toinen pakkasessa, muistanko oikein?

Sanaton....
 
Tähdelle kiitos kysymästä, täällä mennään uutta kiertoa kp 4. Helpotti edellisen kierron loppua, kun kävin dpo8 kontrollilabrassa, niin pyysin samalla ottamaan raskaustestin. Säästyi mielenterveys viikon piinalta.

Tää kierto mennään vielä luomusti, seuraavasta katsotaan, löytyisikö jotain apuja käyttöön.

Voimia jokaiselle omaan tilanteeseen! :Heartred

Hippunen77 :)

Kiitokset tsempistä!

Toimit siis etevästi:joyful: Peukku!

Kaikki tsempit ja plussat tähän kiertoon!!:smiley-bounce016
 
Last edited by a moderator:
Katjusha,
voi ei. Kurja kuulla, ettei tärpännyt. Nämä kuluneet päivät ovat olleet varmasti rasittavia ja kuluttavia. Voimia ja iso peukku uuteen yritykseen. :notworthy:Heartred

Tähti,
hyvä, että testejä on tarpeeksi. Parempi niin kuin vain yksi hassu. Toivottavasti vointisi on hyvä. :bounce

Minä kävin tänään taas tarkistuksessa.
Alkio on kehittynyt kuten kuuluu, ja sain äitiyspassin mukaani. Verenpaineeni oli super-alhainen (88/56) ja etusivulle tuli myös merkintä riskiraskaudesta (iästäni johtuen).

Sain mukaani myös esitelapun mahdollisista extra-tutkimuksista, jotka niin halutessaan on kuitenkin maksettava itse. Mietin veriseulan teetättämistä, mutta en tiedä onko siinäkään järkeä. Neljän viikon kuluttua taas uusi käynti, jolloin luvassa niskapoimun mittaus.

Nyt vain pitää pitää pää kylmänä ja uskoa pelkkään hyvään.:love2
 
Miola minkä ikäinen olet, kun ikä on riski ?
Synnytin 45-vuotiaana ja sitä ei pidetty riskinä. Siis ei ollut riskiraskaus, ei erityistä seurantaa, ainoastaan luvattiin ettei päästetä yliaikaiseksi. Sekin todennäköisesti vauvan koon vuoksi.
 
Tähti,
hyvä, että testejä on tarpeeksi. Parempi niin kuin vain yksi hassu. Toivottavasti vointisi on hyvä. :bounce

Minä kävin tänään taas tarkistuksessa.
Alkio on kehittynyt kuten kuuluu, ja sain äitiyspassin mukaani. Verenpaineeni oli super-alhainen (88/56) ja etusivulle tuli myös merkintä riskiraskaudesta (iästäni johtuen).

Sain mukaani myös esitelapun mahdollisista extra-tutkimuksista, jotka niin halutessaan on kuitenkin maksettava itse. Mietin veriseulan teetättämistä, mutta en tiedä onko siinäkään järkeä. Neljän viikon kuluttua taas uusi käynti, jolloin luvassa niskapoimun mittaus.

Nyt vain pitää pitää pää kylmänä ja uskoa pelkkään hyvään.:love2

Miola :) Kiitos! On rahantarkka luonne, no nyt niitä on ostettuna. Vointi loistava, vain nälkä edelleen riivaa.

Hyvältä sulla näyttää tutkimuksissa, voit olla rauhallinen! Voit käydä veriseulassa, kävin itsekin, mutta tuskin vauvassa on mitään. Riskit on vaan ikä. Mulla verenpaine myös superalhaalla 85/52...liiankin alhaalla. Siitä ei silti kannata huolestua :)

Tosi ihanaa odotuksen jatkoa!:Heartred Ja terveisiä sinne täältä Suomesta!!:love2 Kaikki tsempit!!:cheers


.
 
Yhdyn edelliseen :)
Meillä on tainnut mennä vaan niin, että papereissa lukee ”vanha synnyttäjä” eikä siinä sen kummempaa.
Muistan ne kätilöt synnytyssalissa mietti, kun kesti ja kesti, että voiks mulle antaa ruokaa. Päivystävä lääkäri vaan totesi, ettei tässä ole mitään poikkeavaa (erityistä riskiä joutua sektioon tmv). Että keittoa vaan huuleen!
 
Yhdyn edelliseen :)
Meillä on tainnut mennä vaan niin, että papereissa lukee ”vanha synnyttäjä” eikä siinä sen kummempaa.
Muistan ne kätilöt synnytyssalissa mietti, kun kesti ja kesti, että voiks mulle antaa ruokaa. Päivystävä lääkäri vaan totesi, ettei tässä ole mitään poikkeavaa (erityistä riskiä joutua sektioon tmv). Että keittoa vaan huuleen!

Katjusha :) Hauskaa tuo iän määritys...

Mulle ei sanottu mitään iästä siellä synnytyssalissa, mutta sairaalassa seurattiin iän takia tarkemmin ja enemmän.
 
Last edited by a moderator:
Synnytin 45-vuotiaana ja sitä ei pidetty riskinä. Siis ei ollut riskiraskaus, ei erityistä seurantaa, ainoastaan luvattiin ettei päästetä yliaikaiseksi. Sekin todennäköisesti vauvan koon vuoksi.

Yölento :) Mulle kyllä sanottiin, että on riskiraskaus, koska on ensisynnyttäjä 43-vuotiaana. Muutoin kaikkien arvojen puolesta, ei ollut riskiä.
 
Tähti, minulle moneen kertaan korostettiin, että iän perusteella ei tule mitään erityistä seurantaa. Toki sain ar-ultran kunnallisesti, mutta se oli epäsäännöllisen kierron vuoksi. Keskiraskaudessa oli ylimääräisiä lääkärikäyntejä supistusten vuoksi ja lopussa seurattiin tiiviisti, kun ensin vauva oli perätilassa ja oletettiin isoksi
 
Tähti, minulle moneen kertaan korostettiin, että iän perusteella ei tule mitään erityistä seurantaa. Toki sain ar-ultran kunnallisesti, mutta se oli epäsäännöllisen kierron vuoksi. Keskiraskaudessa oli ylimääräisiä lääkärikäyntejä supistusten vuoksi ja lopussa seurattiin tiiviisti, kun ensin vauva oli perätilassa ja oletettiin isoksi

Yölento :) Onneksi kaikki meni lopulta hyvin :)

Meilläkin vauva pyöri, välillä oli jalat alhaalla, mutta onneksi itse kääntyi sitten pää alaspäin rv 34-35.

Raskaus oli ihanaa aikaa:Heartpink
Haaveiletko siitä vielä?
 
:greet025
Nyt alavatsaa puristelee lujaakin ja jotenkin "kuumottaa":wideyed:

... onkohan tämä kiinnittymistä?:rolleyes:

Ei menkkamaista, vaan ihan muuta.

Olo myös outo :wtf:

10 päivää inssistä.

Tähti -
DP IUI 10
 
Täältä sen verran omia kuulumisia että toissapäivänä vessareissulla löysin verta housuista. Sen jälkeen sitä tuli ihan kunnolla, muutama klimppikin. Hakeuduin täällä ulkomailla sairaalaan ja ultrassa yllätykseksi näkyi sikiö ja syke. Olin jo ihan varma keskenmenosta. Olin yön tarkkailussa ja vuoto loppui. Eilen eikä tähän mennessä oo tullut enää. Viikko vuodelevossa, hankalaa täällä reissussa mutta pakko koittaa olla niin paljon ku mahdollista. Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa tullut minkäänlaisia vuotoja.
 
Muska77; hui!! Toivotaan, että tämä oli pieni ohimenevä häiriö ja kaikki menee jatkossa hyvin. Onneksi pääsit tarkistukseen. No, vuodelepo/loma, liikaa rasitusta ei sitten kertyne sulla siellä.
 
Muska77, vuoto varmasti pelästytti! Onneksi kaikki kuitenkin hyvin. Monennellako viikolla olet?

Ja kiitos niin Yölennolle kuin kaikille muillekin ikätsempistä ja nuorittelusta. :smiley-bounce012
Eikö se niin ole, että ikä on vain numeroita?! Todellinen ikä löytyy korvien välistä ja asenteesta. :cool05
 
Takaisin
Top