Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, pakko ei ole kuin kuolla ja sekin vain kerran. Elämä on valintoja..
Tähti, en ole sossupummi ja eläkettä on ehtinyt kertyä jo vuosikymmeniä ja vielä yli 20 vuotta kertyy. Mutta lapset ovat vain hetken pieniä. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, mutta jos tahtoo olla lapsen kanssa niin se on Suomessa mahdollista.
Tähti, se on valinta. Haluat mahdollisimman ison eläkkeen, et olla kotona lapsen kanssa. Ja jos nyt olet 45-vuotias, 20 vuoden päästä olet 65v, et 75v. Minulla tavoite-eläkeikä on 68 vuotta, siihen on yli 20 vuotta, vaikka olen sinua vanhempi .
Yölento, sama mulla - liikaa olen itsestäni antanut työnantajalle. Mieheni on kokenut työuupumuksen kohdallaan. Onneksi nykyinen työni on inhimillinen mittasuhteissaan. Nykyisessä työssä minun ei tarvitse pitää puoliani, olen siinä huono :)
Minä olen aina uinut vastavirtaan. Siksi tulistun täälläkin, kun sinä tai joku muu sietää huonoa käytöstä. Pidän omia puoliani, mutta myös muiden. Oikeudenmukaisuus on tärkeimpiä arvoja. Ehkä siksi uuvuinkin. Nykyisin osaan paremmin valita taisteluni.Katjusha :) Tätä en myöskään halua kokea uudelleen. Samaa mieltä! Myös oon huono pitämään puolia...ehkä meidän ikäpolvi on kasvatettu vaatimattomuuteen... ainakin tyttöjen kohdalla.
Minä olen aina uinut vastavirtaan. Siksi tulistun täälläkin, kun sinä tai joku muu sietää huonoa käytöstä. Pidän omia puoliani, mutta myös muiden. Oikeudenmukaisuus on tärkeimpiä arvoja. Ehkä siksi uuvuinkin. Nykyisin osaan paremmin valita taisteluni.