----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi, Siittiöt elää 2-6 pva, niiden matka kestää 6 tuntia munasolun luo. Eiliset ovat siis siellä odottelemassa :) eli juuri hyvin ajoitettu. Varmistaa kannattaa tietty!

Hyvä juttu! Illan työ jäi minun osalta vähän laimeaksi koska minulla on välillä outoja kipuja ja himotkin olivat ehtineet haihtua päivän aikana. Sanotaan että jos nainen saa orgasmin niin se edesauttaa raskautumista... Mies kyllä toimitti oman osuutensa.

Hyvä juttu! Illan työ jäi minun osalta vähän laimeaksi koska minulla on välillä outoja kipuja ja himotkin olivat ehtineet haihtua päivän aikana. Sanotaan että jos nainen saa orgasmin niin se edesauttaa raskautumista... Mies kyllä toimitti oman osuutensa.

Hirvi :) Siitä ei ole todisteita, joten älä huoli :)

Kai elävät 2-6pv, että hyvä ajoitus! :)

Täällä dpo13 ja tuhruttaa. Oikeastaan olen tiputellut muutaman päivän taukoa lukuunottamatta oviksesta asti. Mietinkin voiko letrot vaikuttaa jopa heikentävästi raskautumiseen? Ennen letroja tiputtelin vain muutaman päivän ennen menkkoja. Kuitenkin silloinkin olin bongailevani ovulaation. Jos mun kroppa lyö letroista jotenkin yli.? En tiedä, vituttaa :( . Pitäisi varmaan käydä taas gynellä, mutta suoraan sanoen mulla ei olis pistää ylimääräistä 200€... ehkä mä pidän luomukierron välissä, vedän greippimehua ja macaa, ja katson mihin se johtaa.

Tsemppiä muille talletteluihin ja piinailuun! :)

Eikö tiputtelu ole oire heikosta keltarauhasesta? En muista mihin noi letrot vaikuttaa.

Jaan tuon tunteen siitä ettei ole varaa mennä lääkäriin. Tässä on kohta vuoden ollut niin kireä taloustilanne ettei saa hoidettua mitään ongelmia. Pitäisi päästä sekä gynelle että endolle tutkimuksiin.

Hirvi ja kaikki muut! :)
Tsemppiä ensinnäkin!!:talk017

Mulla ei ole todettu mitään, mutta nämä kellontarkat menkat on yhä kadoksissa..

Isot tsempit nyt kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

:greet025 osaako joku sanoa, että miksi vatsaan voi sattua vasemmalle ihan kylkiluiden alle?

Voi olla lihaskaskrammppi.

Menkkoja ei siis vaan näy...
Dpo nyt laskematoin...:crybaby2

Kylläpä ahdistaa. Eikä pelkästään siksi että on äitienpäivä. Miten voikin elämä olla näin solmussa. Missä on se ikkuna jonka pitäisi aueta kun ovet sulkeutuu? Missä on se valo tunnelin päässä?

Siis iikk:wideyed:....pari lasia shampanjaa isän tarjoamana ja heti on taas huono vointi:hungover:

Uusi raskausverikoe?:eek:
Mistä voi johtua.

Hei:greet025
Siis dpo 32...eikä menkkoja..
Ei siemeniä myöhemmin, vain kp11:excited001

Last edited by a moderator:
Tähti, käy uudelleen verikokeessa! Tai gynellä ultrassa!

M-M :)
Gyne haluaa ultran, ellei parissa päivässä menkkoja kuulu.

Nyt ei ole edes tunnetta, että alkaisivat...:hungover::eek:
R-testit negaa, samoin ovistestit.

En ylipäänsä tiedä muuta syytä menkkojen katoamiselle, kuin raskaus, koska menkkojen kanssa ei ole ollut koskaan mitään hämminkiä, saati häiriötä.

Enkä tosiaan imetäkkään enää:laughing002

Last edited by a moderator:
Takaisin