----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, ei todellakaan! Ei ole koskaan ollut säännöllistä kiertoa, nyt vanhemmiten vähän siedettävämpi. Kaikkein epäsäännöllisin oli 35-vuotiaaksi asti ja 40ikävuoden tienoilla oli yhtenä vuonna vain neljät menkat. Sen jälkeen on ollut ihan ok.

Yölento :) Kiitos tiedosta.
Nyt tunnen oloni oudoksi, kun huolestuu helposti ihan pienestä:smiley-ashamed008

Mulla nuorena ihan vähän päivät heitteli (29-36pv.), mutta tarkimmat on olleet just 35-45v., nyt eli aika tasan 29pv.. Koskaan ikinä ei ole jäänyt kk-väliin. Ja etenkin nyt ovat kellontarkat.

Paitsi nyt...:wideyed:

Onko näissä ovistesteissä näin suuri laatuero, vai onko se ihan todellista että aamulla (ylempi, Onestep) on täysin nega ja illalla (alempi, rfsu) jo hyvin lähellä plussaa? Vai nouseeko LH aina kaikilla noin jyrkästi?

View attachment 68705

Hirvi :)
Rfsu:lla näyttää parhaiten :)

Sulla on nyt ovis! :hello2

Samaa mieltä Tähti! Mene lääkärille hakemaan terolut kuuri.

Kettutyttö :) En usko, että annetaan:sad001

Olin sata varma tänään, että vihdoin ne menkat kurvaa...mutta...koko päivän kärvistelyn jälkeen buranan voimin se meni ohi.

On niin outoo...:arghh:

Mullakin nousee jyrkästi sitten kun nousee. Just noin että aamulla nega, iltapäivällä plussa.
Nykyään testaan aina ip just siksi että ikin ei oo aamupäivällä ku ihan himmeä. Mutta myös testeissä eroja. Mulla one stepit ei oo plussaa vaikka muu testi oiskin. Parhaiten on toiminut minulla sofi-merkkiset!

Kettutyttö :) Ei pitäisi olla merkittävää eroa aamulla ja illalla, ihan oviksen aikaan

Pitäisköhän sinun käydä jo gynellä Tähti, tarttet ehkä jonkun menkkojen houkutuslääkkeen katkaisemaan tuon kierron. Ensi kierto menee varmasti paremmin, koska kaikki epäonni tuli jo käytettyä, uskon niin.

Hirvi :) En usko, että edes tutkittais..sillä aika pieni juttu kuitenkin, vaikka oma pää pian sekoo :angelic:

Raskautta haluaisin ajatella, mutta mieskin sen mahdollisuuden poissulkee, verikokeen vuoksi.

No siitä verikokeesta on kulunut noin 7pv. aikaa, eikä menkat silti näytä alkavan:hungover:
Voi ei:sad010

Onko mahdollista olla siltikin raskaana??:anyone

Last edited by a moderator:
:greet025 nyt varattu Pregcheck raskaustesti aamuksi, ellei yöllä menkkoja kuulu.

Luultavasti turhaa, mutta teempä sen kuitenkin:hello

Olo outo, etova...luultavasti johtuu aivan muusta.

Tähti, ei ole mahdollista olla raskaana, kun talletteluja on ollut niukasti ja oviksen ajankohta on tiedossa. Terolut ei ole mikään huvittelulääke. Kyllä sitä saa, jos menee hakemaan.

Hyvähän se on varmuuden vuoksi testata. Voihan labrakin tehdä jonkun virheen joskus.

Ovistesti oli taas nega aamulla. En tiedä menikö ovis jo vai mitä.

Täällä heikottaa ja yrjösin pari kertaa aamusta.. :hungover:

Testi nega !

Ei menkkoja... mahaa repii

Olo heikko ja töissä yritän olla:banghead:

Eikö jo tuon huonon olonkin takia voisi kipaista lääkäriin. Vähän huolettaa.

Hirvi :) Kiitos huolesta.

Siis alavatsaa polttelee ja vellova olo tulee aaltomaisena. Sitä ei ole koko aikaa, mutta sitten on aika voimakastakin, että lähes pyörryttää. Sitten menee ohi.

Nyt alan olla jo lähes tolpillani, kun vaan istun toimistossa. Aamu ennen töihin pääsyä oli kyllä rankka, poissakaan ei voi olla...tuntui, että aamu teekään ei pysynyt sisällä ja pyörrytti:hungover:

Otin vähän vitamiineja ja voimat tuntuvat alkavan palata.

En tiedä minne lääkäriin menisin ja onko todella syytä?!:rolleyes: Lähetin klinilalle viestiä, että voiko menkat olla tulematta pieleen menneen letron vuoksi, kun oli raju vatsatauti....

Ootellaan.

Olo on kuin raskaana olevalla, mutta en ole raskaana testien mukaan:shy::eek:

Tähti, minä menisin yksityiselle gynelle. Siellä tutkisivat ja saisit tarvittaessa lääkkeet katkaisemaan kierron. Hulluksihan ainakin minä tulisin tuollaisella vatvomisella, varsinkin kun sulla on noin voimakkaita oireita.

Tähti, minä menisin yksityiselle gynelle. Siellä tutkisivat ja saisit tarvittaessa lääkkeet katkaisemaan kierron. Hulluksihan ainakin minä tulisin tuollaisella vatvomisella, varsinkin kun sulla on noin voimakkaita oireita.

Hannuli77 :)

Saan klinikalta kohta tietoa ja ohjeita. Ensi ohjeeksi ainakin heti tuli odottaa menkkoja vielä viikko.

Onhan raskauden yrittämisessä haastetta!:sad010

:greet025 täällä vaan odotellaan menkkoja.

Joskus tulee pitkä kierto, on normaalia kerrottiin. Mulle hyvin epätavallista.

Mitään teroja tms. ei tässä vaiheessa, kun kysyin.

Ohjeena raskaustestejä varuiksi tehdä:chicken:

:smiley-angry017

Heippa kaikki! :)

Syytän tilanteesta vahvoja (päällekkäisiä) antibioottikuureja.

Vatsa ei toimi kunnolla vieläkään:sad001
täytyy nyt hakea esim. Gefilus-bakteereita. Luin, että vatsan oma bakteerikanta voi lähes täysin tuhoutua ja että palautuminen kestäisi jopa 3vuotta:scared001

Nythän nämä antibiootit on tappaneet muutakin, esim. emättimen normaalin bakteerikannan. Voi miten rumia sanoja:sad002

Lähden apteekkiin etsimään, onko tähän olemassa jotain apua..

Iiikkk.., ainakin itse oletan, että menkat on myöhässä monen sairastelu hässäkän takia, sekä monen liiallisen tressin takia.

Klinikka ei poissulje raskautta, koska menkkoja ei ole tullut. Joten kuuluukin vielä testata :)

.

Siitä tulikin mieleeni etten ole taaskaan muistanut syödä maitohappobakteereja. Hirveän hankalaa kun nuo minun tabletit pitää säilyttää jääkaapissa niin en muista ottaa niitä ollenkaan, kun eivät ole dosetissa.

Ainakin Vagisan-niminen maitohappoemätinpuikko on olemassa. Tehosta en osaa sanoa, en ole pitkään aikaan muistanut käyttää sitäkään. Onko sinulla jotain oireita vai varmuuden vuoksiko haet jotain?

Muuten varoituksen sana, että jotkut maitohappobakteerivalmisteet ovat niin voimakkaita, että ensimmäisellä kerralla saattaa mennä vatsa aivan ruikulille. Eli varovainen aloitus jos ei ole ennen käyttänyt.

Ylin testi tehti eilen illalla, keskimmäinen tänä aamuna ja alin äsken. Ilmeisesti vuorokauden aika aiheuttaa noin valtavan eron tulokseen. Alin ei mielestäni ole ihan vielä plussa, mutta jos vuorokausivaihtelu on noin suurta niin en tiedä pitäisikö kellonaika jotenkin huomioida tulosta tulkitessa.

20180509_183727.jpg

Takaisin