Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, ei todellakaan! Ei ole koskaan ollut säännöllistä kiertoa, nyt vanhemmiten vähän siedettävämpi. Kaikkein epäsäännöllisin oli 35-vuotiaaksi asti ja 40ikävuoden tienoilla oli yhtenä vuonna vain neljät menkat. Sen jälkeen on ollut ihan ok.
Onko näissä ovistesteissä näin suuri laatuero, vai onko se ihan todellista että aamulla (ylempi, Onestep) on täysin nega ja illalla (alempi, rfsu) jo hyvin lähellä plussaa? Vai nouseeko LH aina kaikilla noin jyrkästi?
View attachment 68705
Samaa mieltä Tähti! Mene lääkärille hakemaan terolut kuuri.
Mullakin nousee jyrkästi sitten kun nousee. Just noin että aamulla nega, iltapäivällä plussa.
Nykyään testaan aina ip just siksi että ikin ei oo aamupäivällä ku ihan himmeä. Mutta myös testeissä eroja. Mulla one stepit ei oo plussaa vaikka muu testi oiskin. Parhaiten on toiminut minulla sofi-merkkiset!
Pitäisköhän sinun käydä jo gynellä Tähti, tarttet ehkä jonkun menkkojen houkutuslääkkeen katkaisemaan tuon kierron. Ensi kierto menee varmasti paremmin, koska kaikki epäonni tuli jo käytettyä, uskon niin.
Kettutyttö :) Ei pitäisi olla merkittävää eroa aamulla ja illalla, ihan oviksen aikaan
Voi todellakin olla. Se voi nimittäin mennä 2 tunnissa lh huippu ohi.
Täällä heikottaa ja yrjösin pari kertaa aamusta..
Testi nega !
Ei menkkoja... mahaa repii
Olo heikko ja töissä yritän olla:banghead:
Eikö jo tuon huonon olonkin takia voisi kipaista lääkäriin. Vähän huolettaa.
Tähti, minä menisin yksityiselle gynelle. Siellä tutkisivat ja saisit tarvittaessa lääkkeet katkaisemaan kierron. Hulluksihan ainakin minä tulisin tuollaisella vatvomisella, varsinkin kun sulla on noin voimakkaita oireita.