----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä tänne kaikille!!:talk017

Itse elän vähän outoo vaihetta. Ei menkkoja.

Tutkin kalenterista, että inssi meni pilalle ihan sen rajun vatsataudin takia ja lääkitys (letro) jäi kesken.Mikään ei pysynyt sisällä. Sitä aiemmin oli raju ab kuuri 3viikkkoa kesti. Mun kierto meni ilmeisesti tyysti sekaisin:sad010
En usko vaihdevuosiin, salama kirkkaalta taivaalta!

Siitä pääasiassa tilanne johtuu, vaikka onhan saiirasteluja ollut nyt ihan koko ajan, ja lapsi valvottanut yöt. Töissä uusia vastuita ja lisää töitä.

Enkä nyt viimeisimmästä räkätaudista ole terve vieläkään.

Ööööö...dpo...27?!
Mitä väliä:sad010
Menkat, kiitos.

Last edited by a moderator:
Pitäisköhän sinun käydä jo gynellä Tähti, tarttet ehkä jonkun menkkojen houkutuslääkkeen katkaisemaan tuon kierron. Ensi kierto menee varmasti paremmin, koska kaikki epäonni tuli jo käytettyä, uskon niin.

Pitäisköhän sinun käydä jo gynellä Tähti, tarttet ehkä jonkun menkkojen houkutuslääkkeen katkaisemaan tuon kierron. Ensi kierto menee varmasti paremmin, koska kaikki epäonni tuli jo käytettyä, uskon niin.

Samaa mieltä Tähti! Mene lääkärille hakemaan terolut kuuri.

Kettutyttö :) Mikä terolut?! Luotan, että luonto hoitaa tilanteen lopulta normaaliksi... :)

Kiitos huolesta :)

Terolut on keltarauhashormonia millä saa kierron normalisoitua. Katki ja pääset uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Samaa hormonia erittää keho itsekin ovulaation jälkeen. Jostain syystä sulla nyt jäänyt kierto ”päälle”.

Tähti, olen nuorempana hakenut Teroluteja pitkän kierron vuoksi, vaikka ei ollut raskauspyrkimyksiä. Ennätys kierron pituudelle on 96. Kyllähän ne sieltä luomustikin ehkä joskus tulee, mutta nopeammin pääset uuteen yritykseen, jos käyt lääkärissä

Dpo 10 ja aamulla testattu puhdas nega. Samalla reissulla huomattu taas "ystäväni" Tuhru. Alkaa vahvasti tuntua, että ei tää oo tän arvoista... :(

:greet025 Heissan!

Ei uutta. Dpo vaikka mitä....:scratch

Alavatsaa polttanut koko päivän ja buranalla selvitty työpäivä! Satavarma olin menkoista, koska poltto samanlainen... MUTTA ei... ei näy!:dontknow

Mitä tää on?:BangHead
Tietääkö joku mikä on se piiloraskaus?

Niin ja nega ovistesti, täysi blanco.

Siis ei ole vieläkään mekkoja!?!:woot::rolleyes:
Kovat poltot oli koko päivän. Buranalla selvisi. Nyt kova poltto on hävinnyt.

Ennen vanhaan piti menkat olla pitkään poissa, että edes mitään epäiltiin.

Joku on tässä vaivana. Tosi outoa.
Ellei kyseessä ole raskaus:woot: ??

Vahvasti epäilen raskautta, koska kaikki ruokakin yrjöttää. Missä on menkat??

:singing:

En tiedä mikä vaivaa

.

Onko sinulla aiemmin ollut kovia kipuja kuukautisten/raskauden/ovulaation yhteydessä? Gyne taitaa kyllä olla ainoa joka tuohon osaa vastata.

Minulla näyttää ovistestit edelleen täysin negaa, eli ovis on nyt myöhässä. Täytyy vissiin laittaa kuteet takaisin niskaan ja painua ostamaan ovisliuskoja, koska käytin viimeisen tänä aamuna.

Onko sinulla aiemmin ollut kovia kipuja kuukautisten/raskauden/ovulaation yhteydessä? Gyne taitaa kyllä olla ainoa joka tuohon osaa vastata.

Minulla näyttää ovistestit edelleen täysin negaa, eli ovis on nyt myöhässä. Täytyy vissiin laittaa kuteet takaisin niskaan ja painua ostamaan ovisliuskoja, koska käytin viimeisen tänä aamuna.

Hirvi :) Ei!
Nyt on jotain epätavallista
(itsekään en usko asiaan):singing:

Ihan pihalla.

Minä hain silloin terolutit, kun kierron 45-50 päivien jälkeen olo alkoi olla sietämätön. Jos mitään oireita ei olisi ollut, niin ihan autuaana olisin ilman menkkoja pitkänkin aikaa.

Minä hain silloin terolutit, kun kierron 45-50 päivien jälkeen olo alkoi olla sietämätön. Jos mitään oireita ei olisi ollut, niin ihan autuaana olisin ilman menkkoja pitkänkin aikaa.

Yölento :)
Onko sinulla säännöllinen kierto?

Nyt katsoin kalenteria ja laskin, että on dpo 27 ja kp 38 ...

En tiedä voiko olla raskaana veritestin jälkeen!?

Menkat on säännöllisesti kp29-31.

Tässä kierrossa ovulaatio oli kp11, seksiä vain ja ainoastaan yhden 1/2 kerran silloin.

Tähti, ei todellakaan! Ei ole koskaan ollut säännöllistä kiertoa, nyt vanhemmiten vähän siedettävämpi. Kaikkein epäsäännöllisin oli 35-vuotiaaksi asti ja 40ikävuoden tienoilla oli yhtenä vuonna vain neljät menkat. Sen jälkeen on ollut ihan ok.

Onko näissä ovistesteissä näin suuri laatuero, vai onko se ihan todellista että aamulla (ylempi, Onestep) on täysin nega ja illalla (alempi, rfsu) jo hyvin lähellä plussaa? Vai nouseeko LH aina kaikilla noin jyrkästi?

20180508_221602.jpg

Liitteet

• 20180508_221602.jpg
    20180508_221602.jpg
    456.6 KB · Katsottu: 170
Onko näissä ovistesteissä näin suuri laatuero, vai onko se ihan todellista että aamulla (ylempi, Onestep) on täysin nega ja illalla (alempi, rfsu) jo hyvin lähellä plussaa? Vai nouseeko LH aina kaikilla noin jyrkästi?

View attachment 68705

Mullakin nousee jyrkästi sitten kun nousee. Just noin että aamulla nega, iltapäivällä plussa.
Nykyään testaan aina ip just siksi että ikin ei oo aamupäivällä ku ihan himmeä. Mutta myös testeissä eroja. Mulla one stepit ei oo plussaa vaikka muu testi oiskin. Parhaiten on toiminut minulla sofi-merkkiset!

Takaisin