----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis uskomatonta mutta totta. Äippäpolin lääkäri löysi pikkusen ja sykekin näkyi. Näytti pienemmältä viikkoihin nähden. Täällä aletaan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä. Eihän tässä vielä selvillä vesillä olla mutta nyt just kaikki ok.

Oi, miten super hienoa!! :Heartpink
ONNITTELUT!!:Heartbigred:love7

:greet025 Heissan!

Oon lähes pihalla laskelmista! Oisko dpo 24...:gen113

Ei menkkoja - mutta ovisplussa!:wtf:
Järkkyä, mistä kyse:confused004

Ovuloimaton kierto? Piiloraskaus? Vaihdevuodet salaman iskusta? Valeraskaus? Antibiotit? Liika tressi? mikä?:sad010

Ostin Pregcheck testejä ja ajattelin aamulla testata. Verikokeesta olisi siten kulut aikaa 3päivää...
Usko on tosin jo hävinnyt:sleep011

Last edited by a moderator:
Tähti, vaihdevuodet voi alkaa oireilla jo jopa viisi vuotta ennen kuin varsinaisesti alkavat.. Koitahan rentoutua. Eiköhän seuraava kierto ole teidän :)

Yhdyn edelliseen, Tähti, mulla on myös vakaa usko, että teillä tärppää ja pian.
Tää nyt oli vähän tämmöinen kierto, mutta uusi kierto on uusi mahdollisuus!

Kiitokset Yölento ja Katjusha:Heartred

Siitäköhän on kyse?!...olo on silti, kuin 20-vuotiaalla, mutta väsynyt ja voimaton:sad001

Koskaan en olisi uskonut, että on vielä 1-vuotias(esikois) lapsi 45-vuotiaana. Se tahtoo verottaa voimia työn ohessa.

Mutta silti toinen olisi niin tervetullut, ennen vaihdevuosia....

Ja on positiivistakin, että pian on juhlat ja tasan Äitienpäivänä täyttää 2-v. :Heartred:Heartbigred

Ei kai yhden kierron perusteella voi vielä vaihdevuosia diagnosoida. Minä myös luulen että ensi kierto menee teillä ihan nappiin.

Ei kai yhden kierron perusteella voi vielä vaihdevuosia diagnosoida. Minä myös luulen että ensi kierto menee teillä ihan nappiin.

Kiitos Hirvi :)

Aiemmin ei ole ollut oireita, enkä tiedä liittyykö tämä tilanne edes niihin...?!

Mutta on se vaan fakta, että ne väistämättä sieltä kai lähestyy....:BangHead :sad015

Toivon, että saat plussan tässä kierrossa!:Heartpink

.

.

Kalenterin mukaan pitäisi ylihuomenna olla ovis, mutta tämä ei nyt näytä yhtään lupaavalta että ehtisi tiistaiksi muuttua positiiviseksi (alin tämänpäiväinen). Vai kuinka yhtäkkiä se voi tulla? Senhän pitäisi huomenna jo olla positiivinen jos ovis olisi ajallaan. Kaiken huipuksi loppuu TAAS ovistikutkin kesken, kaksi liuskaa enää jäljellä. Postitse on tosin tulossa lisää mutta ne tuskin ehtivät tähän hätään.

20180506_090122.jpg

Muokattu viimeksi:
Täällä n. dpo 12. Oon ihan varma, ettei oo tärpännyt, vaik tallettelutmeni nappiin. Huomenna ajattelin testata, menkat pitäis alkaa ke.

Ei tällä hetkellä mitään oireita. Pe paleli hulluna ja to-la pisteli kohtua. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Keskenmenneessä raskaudessa rintojen kipeytyminen oli ensimmäinen oire.

Tsemppiä itsekullekin omiin tilanteisiin!

Kettutyttö :/... huomenna paremmin.
Tähti ei oo raportoinut kuulumisia?
Täällä vissiin kp 6, ja lääkityksillä mennään. Huomenna akupunktio tiedossa. Tuli vähä semmoinen party-viikonloppu, että sit vois alottaa sellasten parin vuoden tipattoman - parhaasta syystä.

Voi Kettutyttö, jaksamisia! :Heartred

Mulla sama varmaan edessä huomenna, paitsi et on jo tänään ollu paskat fiilikset..

Kuulostaa siltä, että Katjushalla on ollu kiva viikonloppu. :)

Takaisin