----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, kovasti tsemppiä ja halauksia, ja kuten Mutter tuossa sanoikin, koita vähän huoahtaa ja unohtaa hetkeksi raskaustoiveet :heart: Ehkä ne menkatkin sieltä sitten vihdoin tulisi. Vaikeaa, tiedän. Ihmismieli on niin taitava huijaamaan ja kehittelemään omia skenaarioita.

Mä olen myös ulalla kehoni kanssa :? Dpo6 ja taas muuttui tuhruttelu vaaleanpunaiseksi. Sitä tulee ihan pikkuhousunsuojaan asti. Vähän menkkamaisesti juilii. Mitä hittoa? Juuri tässä kierrossa, jossa iloitsin että kerrankin meni ajoitukset ihan nappiin :( Nyt näyttää että en pääse edes piinailemaan...

Muska77, ei voi olla totta...! Olen pahoillani :( Toivon tietenkin, että tämä on virhetulkinta. Toivottavasti asia selviää ja mahdollisimman pian. Omakohtainen kokemus nousi tässä nyt pintaan, kovasti voimia sinne!!!

Katjusha :) Onko sinulla kokemusta Clearbluen testistä?

Yksi on vielä kaapissa ja jos sen käytän, uskon vain vahvaan viivaan, koska nuo haamut on feikkiä...ja niitä tulla tupsahtelee tosi helposti.

Olen tehnyt joskus sen Cb plus-testin johon muodostuu ristikkäiset viivat. Silloin olin raskaana ja verestä hcg oli sen 109, ja pissasta se saattaa olla vähän laimeampi tulos.
Vääriä plussia en oo saanut, yleisesti en ole päässyt paljon testailemaan, koska vuoto on alkanut aina aikaisin, ennen kuin testille on edes käyttöä.

Hannuli, harmi!
On se kumma, miten tuo hormonitoiminta tekee ihan omiaan välillä ja varmasti ikä lisää sekoilua. Vastahan mullakin viime kuussa oli 17 päivän kierto, että enpä oo elämässä tuommoista kokenut.
Tsemppiä sinnekin!!

Lääkäri soitti töihin et saisin tulla heti käymään ä.polilla. hcg arvo niin korkea. Täällä asiantuntevampi lääkäri vielä ultraa. Toivon niin että löytyis pieni, mutta järki sanoo että olis se edellinenkin lääkäri sen löytänyt.

Siis uskomatonta mutta totta. Äippäpolin lääkäri löysi pikkusen ja sykekin näkyi. Näytti pienemmältä viikkoihin nähden. Täällä aletaan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä. Eihän tässä vielä selvillä vesillä olla mutta nyt just kaikki ok.

Muska77 :)
Jess!! Upeeta!! Onnittelut!! <3 <3 <3 !!
WAU!!
:hug007

Täällä oviplussa!!!:banghead::hungover:

Ei menkkoja...

Oon kohta "v:tun" kyllästynyt epäselvään tilanteeseen:smiley-angry017

Ekaa kertaa elämässä on näin kumma tilanne:scratch:scratch:scratch

Missä on mun menkat?:wideyed:

(Kohta dpo 23)

APUA!!!!:dontknow

.

Hannuli niinhän ne sanoo että kun syke näkyy keskenmenoriski pienenee. Viime syksynä kuuluttiin siihen pienempään sakkiin. Jospa nyt toisin.

Tsemppiä teille kaikille! Seuraan teitä jännityksellä ja odotan että kuulen ilouutisia!

Täällä oviplussa!!!:banghead::hungover:

Ei menkkoja...

Oon kohta "v:tun" kyllästynyt epäselvään tilanteeseen:smiley-angry017

Ekaa kertaa elämässä on näin kumma tilanne:scratch:scratch:scratch

Missä on mun menkat?:wideyed:

(Kohta dpo 23)

APUA!!!!:dontknow

.

Jos jätät nyt kokonaan testaamatta kaikilla testeillä. Joskus se auttaa ja menkatkin alkaa. Tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty. Tsemppiä <3

Takaisin