----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Verikoetta tarkempaa ei olekaan.
Tuo clearbluen siniväri antaa monelle vääriä plussia kuten joku jo mainitsikin.

Verikoetta tarkempaa ei olekaan.
Tuo clearbluen siniväri antaa monelle vääriä plussia kuten joku jo mainitsikin.

Kettutyttö :)
Clearblue on siis aika "p:ska"!:eek:

Eikö verikoe voi koskaan erehtyä?:rolleyes:
Entä jos kiinnittyminen ei ole kunnolla tapahtunut, niin hormonia ei vielä erity riittävästi..?:rolleyes:

Eikös kropassa ole aina "vähän" istukkahormoonia ilman raskautta, vai onko sitä?:rolleyes: Mistä lie tv:stä olen nähnyt, että sitäkin aina olisi vähän ilman raskautta.
Jos lukema jää "normaalin" alle, niin ei ole "tilastollisesti" vielä raskaana? :rolleyes:

Kettutyttö, olitkos sinä sairaanhoitaja? Sittten tiedät näistä...pliis, valaise!!:bounce:salut

Anteeksi, kun tuli liian monta kysymystä.

.

Ja Kettutyttö onko verikokeita eri tarkkuus tasoisia?:rolleyes:

Täytyy soittaa huomenna ja kysyä, että minkälainen testi minusta oikein on otettu!!:eek: Mitkä on raja-arvot?

Kellontarkkoja menkkoja ei näy...kohta dpo 22...

En usko, salama kirkkaalta tulleisiin vaihdevuosiinkaan, koska niitä ei ole suvussa.

Tähti, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, verikoe kyllä näyttäisi, jos olisit raskaana.

Tähti, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, verikoe kyllä näyttäisi, jos olisit raskaana.

Yölento :) Totta, mutta olen eri mieltä.

Haluan selvyyden verikokeesta, koska mitään ei selitetty ja tulos annettiin kirjekuoressa.

Tottakai tuloksesta veriarvolukuja on kuitenkin olemassa?! :happy:

Yksityisasiakkaana ison hinnan tuosta testistä maksaneena, kuuluu minun nämä tiedot saada.

Yölento :) Totta, mutta olen eri mieltä.

Haluan selvyyden verikokeesta, koska mitään ei selitetty ja tulos annettiin kirjekuoressa.

Tottakai tuloksesta veriarvolukuja on kuitenkin olemassa?! :happy:

Yksityisasiakkaana ison hinnan tuosta testistä maksaneena, kuuluu minun nämä tiedot saada.

Huutelen ryhmän ulkopuolelta, mutta verikoe on 100% varma, mikäli kuukautiset olisi myöhässä. Alle 5 mlu hcg pitoisuudet ovat normaaleja ilman raskautta. Tässä linkki jossa asiaa selitetty selkeästi; https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/raskaustestin_tulkinta

Entä jos kiinnittyminen ei ole kunnolla tapahtunut, niin hormonia ei vielä erity riittävästi..?:rolleyes:

Eikös kropassa ole aina "vähän" istukkahormoonia ilman raskautta, vai onko sitä?:rolleyes: Mistä lie tv:stä olen nähnyt, että sitäkin aina olisi vähän ilman raskautta.
Jos lukema jää "normaalin" alle, niin ei ole "tilastollisesti" vielä raskaana? :rolleyes:

Kettutyttö, olitkos sinä sairaanhoitaja? Sittten tiedät näistä...pliis, valaise!!:bounce:salut

.

Verikoe on aina tarkempi kuin mitkään kaupasta ostetut testit ovat eli verikoe kyllä olisi ollit positiivinen, mikäli testi olisi oikein näyttänyt.

Siniset pohjat ovat kaikista epäluotettavimpia testejä. Varmin on digi missä lukee viikot.

.

Mutter laittoikin linkin missä tietoa. En nyt lukenut sitä ja tämä voi siellä lukeakin. Mutta verikoe voi antaa väärän positiivisen jos on sellainen sairaus mikä erittää sitä, oisko ollu joku syöpä esim. Mutta ei väärää negatiivista kuin siinä tapauksessa, että se otetaan ennen kiinnittymistä. Mutta jos sulla ei olisi kiinnittynyt vielä niin menkkasi oisi alkanut, koska ovat olleet tarkat ja niin monta päivää yli. Ainoa vaihtoehto olisi että ovis olisi ollut alle 9 päivää sitten. Silloin kiinnittymistä ei välttämättä olisi tapahtunut. Mutta taisit sania että se olisi ollut jo kp 11. Ja vielä tuosta siniväristä, moni on sanonut saaneensa vääriä plussia niillä eli sanoisin huonoksi. Itse en käyttäisi niitä.

Hello kaikki!:greet025
Ja kiitoksia ulkopuolelta!! :happy119

Nyt odottelen lääkärin soittoa! On ruuhkaa ja ovet kiinni kohta. Mikäli ehtii soittaa tänään, niin saisi selvennystä tilanteeseen :smiley-angelic003

Peukut Tähti!!
Jospa saat tarkemman selvyyden :) Mun on niin vaikea käsittää, jos arvoa ei kerrota, kun itse oon siihen tottunut. Tosin negatuloksista en ole tarkemmin kysellytkään eikä asiassa ole ollut epäselvää. IVF:ssä hedelmöittymiset yms tiedetään tunnilleen ja testipäivä 18 dpo. Plussat ovat ilmoittaneet lukemina, omalla kohdalla 109-225 iu/ml kesken menneissä ja 1250 iu/ml 19 dpo tytön syntymään johtaneessa. Aikamoinen ero.

Tähti soittiko jo?

Kyllä! Lääkäri ihan itse soitti.

(Yritän saada tähän jotain järkevää, kun syötän samalla villille taaperolle iltapuuroa)....

Siis on ihan mahdollista, että olen raskaana. Verikoe on kyllä 100% varma..

Menkat on jokatapauksessa jo myöhässä, laskee mistä lähtien tahansa:alien

Jatkuu..
No siis, jos olen raskaana, hedelmöitys on tapahtunut PAAAALJON myöhemmin, eikä heti kp11, kun oli ovisplussa!
Vain kyseisenä päivänä oltiin tosi kiireessä "sillai" ja homma jäi puolitiehen.

Niin siis ei tiedö koska se munis sit irtosi ja kauanko siittiöt olivat hedelmöittymiskykyisiä...

Clearbluella/ raskaustesteillä saatuihin haamuviivoihin ei ottanut kantaa, mutta sanoi, että niitä voi aina tulla.

Mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut paljon paljon myöhemmin, siten tulos ei vielä näy! Nyt pitää odottaa viikko, ellei menkat ala, niin pitäisi saada tieto raskaudesta.

Ei niin kovin ihmeellistä, mutta aikataulut heittää rutkasti!:singing::joyful:

Peukut Tähti!!
Jospa saat tarkemman selvyyden :) Mun on niin vaikea käsittää, jos arvoa ei kerrota, kun itse oon siihen tottunut. Tosin negatuloksista en ole tarkemmin kysellytkään eikä asiassa ole ollut epäselvää. IVF:ssä hedelmöittymiset yms tiedetään tunnilleen ja testipäivä 18 dpo. Plussat ovat ilmoittaneet lukemina, omalla kohdalla 109-225 iu/ml kesken menneissä ja 1250 iu/ml 19 dpo tytön syntymään johtaneessa. Aikamoinen ero.

Katjusha :) Niin totta! Aina täytyy saada tieto omlsta testiarvoista...

:happy090
Hihh...tulee Hirven koeporaukset mieleen:laughing002

On raskaana ja ei...ja taas on...

Yritän uskoa siihen, että meidän sukusolut kohtasi viikko kp11:n jälkeen:laughing014

Ja raskaus näkyy ensiviikolla:grin

.

:greet025
Dpo 23 (tikutettu)

Ei menkkoja - veritesti nega

Syy toistaiseksi epäselvä:schoked025

Plussapuhuria!!:cheers

vielä tuosta siniväristä, moni on sanonut saaneensa vääriä plussia niillä eli sanoisin huonoksi. Itse en käyttäisi niitä.

Kettutyttö :) Älä vaan käytä. Vääriä plussia antaa todella ja monia peräkkäin. Jää vaan kurja mieli, jos ehtii toiveita herätellä:sad010

Ihme, että kyseisiä testejä saa myydä, eikä ole edes halvimmasta päästä. Pettnyt:schocked028 :sleep011

:greet025
...en saanut ollenkaan unta, kun mietin tätä niin kummaa tilannetta:sad015 !!

Yöllä vilkkui silmissä sinisiä vääriä positiivisia....masentaa, harmittaa:sad010

Onko edes mahdollista olla raskaana, tosin ellei alkio ollut vielä kiinnittynyt eilisen verikokeen aikana.

Tietääkö vaikka joku ulkopuolinen, voiko verikoe havaita hedelmöittyneen munasolun, joka ei ole kiinnittynyt?
Ei kai??:stop?? Vai onko silloin hcg arvo vasta samaa luokkaa, kuin normaalisti 5miu, joka ei tarkoita vielä raskautta?:eek:

Mitä syitä tilanteeseen voi olla? Sairastelut viimeaikoina? Työtressi? Kierto sekaisin? Se on sitä niin super harvoin, etten edes muista. Lähestyvät vaihdevuodet ilman varoitusta? Ei pitäisi alkaa, kun 52vuotiaana, silloin äidilläni alkoi ja on pitkälti perinnöllistä.

Typeränä hankin jo uuden raskaistestin ja teen sen, ellei menkat ala viikonlopun aikana. Clearblueen olen pettynyt, kokemuksen mukaan tosi huono testi.

Voi kun nyt taas väsyttää töissä:sad001

Sanokaa jotain...:hug013:sad010

.

Last edited by a moderator:
Takaisin