Verikoetta tarkempaa ei olekaan.
Tuo clearbluen siniväri antaa monelle vääriä plussia kuten joku jo mainitsikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verikoetta tarkempaa ei olekaan.
Tähti, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, verikoe kyllä näyttäisi, jos olisit raskaana.
Yölento :) Totta, mutta olen eri mieltä.
Haluan selvyyden verikokeesta, koska mitään ei selitetty ja tulos annettiin kirjekuoressa.
Tottakai tuloksesta veriarvolukuja on kuitenkin olemassa?!
Yksityisasiakkaana ison hinnan tuosta testistä maksaneena, kuuluu minun nämä tiedot saada.
Kettutyttö :)
Clearblue on siis aika "p:ska"!
Eikö verikoe voi koskaan erehtyä?
Entä jos kiinnittyminen ei ole kunnolla tapahtunut, niin hormonia ei vielä erity riittävästi..?
Eikös kropassa ole aina "vähän" istukkahormoonia ilman raskautta, vai onko sitä? Mistä lie tv:stä olen nähnyt, että sitäkin aina olisi vähän ilman raskautta.
Jos lukema jää "normaalin" alle, niin ei ole "tilastollisesti" vielä raskaana?
Kettutyttö, olitkos sinä sairaanhoitaja? Sittten tiedät näistä...pliis, valaise!!
Anteeksi, kun tuli liian monta kysymystä.
.
Kettutyttö :)
Clearblue on siis aika "p:ska"!
Eikö verikoe voi koskaan erehtyä?
Entä jos kiinnittyminen ei ole kunnolla tapahtunut, niin hormonia ei vielä erity riittävästi..?
Eikös kropassa ole aina "vähän" istukkahormoonia ilman raskautta, vai onko sitä? Mistä lie tv:stä olen nähnyt, että sitäkin aina olisi vähän ilman raskautta.
Jos lukema jää "normaalin" alle, niin ei ole "tilastollisesti" vielä raskaana?
Kettutyttö, olitkos sinä sairaanhoitaja? Sittten tiedät näistä...pliis, valaise!!
Anteeksi, kun tuli liian monta kysymystä.
.
Tähti soittiko jo?
Peukut Tähti!!
Jospa saat tarkemman selvyyden :) Mun on niin vaikea käsittää, jos arvoa ei kerrota, kun itse oon siihen tottunut. Tosin negatuloksista en ole tarkemmin kysellytkään eikä asiassa ole ollut epäselvää. IVF:ssä hedelmöittymiset yms tiedetään tunnilleen ja testipäivä 18 dpo. Plussat ovat ilmoittaneet lukemina, omalla kohdalla 109-225 iu/ml kesken menneissä ja 1250 iu/ml 19 dpo tytön syntymään johtaneessa. Aikamoinen ero.
Tähti, onko teillä ollut talletuksia myöhemminkin?
vielä tuosta siniväristä, moni on sanonut saaneensa vääriä plussia niillä eli sanoisin huonoksi. Itse en käyttäisi niitä.