----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liian pitkä pidätys voi saada aikaa dna-muutoksia siittiöihin, joten kovin monta päivää ei kannata pantata :)

Katjusha :) Jostain syystä tää kommentti on hauska, huvittava!:laughing005

Siis funny! Toi ohje on varmaan sitä varten, että vähän pidättäis. Harvemmin miehet pidättää liikaa tai päivääkään, ellei joku määrää:laughing021

:greet025 hei kaikki!

Dpo 6....kaikki ruoka etoo ja maistuu tosi pahalle:meh:

Ompas outoo:hungover:

Raskaana en voi olla:singing:

Olen erottavinani roskishaamun aiemmin tänään tehdyssä testissä (alempi liuska), mutta eihän se mitään tarkoita.
IMG_20180417_225235.jpg

Sama testi. Rakkoaika ei kylläkään ollut kovin pitkä, koska aluksi yritin vain käydä nopeasti pissalla ja painua takaisin nukkumaan, mutta kello olikin sitten jo aika paljon enkä saanut uudestaan unta.

:greet025
Voi kun olisikin jo raskaana! Moni asia helpottuisi ja voisi alkaa suunnitella Äitiyslomaa...!

Varmaan moni ajattelee samoin:singing::joyful:

Voi, kun nämä piinapäivät kestää...ikuisuuden... Nyt siis dpo 6 ja aikaisin kiinnittymisajankohta käsillä:smiley-ashamed004
Tuntemuksia vatsalla seuraa lähes haukkana:arghh:

Iso plussapuhallus palstalaisille!!:smiley-bounce016

Onpa täällä jännät päivät käsillä! Hirvi ja Tähti, peukut pystyssä :)

Itsellä kp4 ja menkat loppu :? Letrotko tän tekee, vai ikä, mutta tosi niukat menkat nykyisin. Yhtenä päivänä vähän runsaampaa, muuten ei paljoa tarvi sidettä vaihtaa. Kolmas letrottelu aloitettu eilen, jospa kolmas kerta toden sanoisi :) Näihin aikoihin sai esikoinenkin alkunsa 14v sitten.

Onpa täällä jännät päivät käsillä! Hirvi ja Tähti, peukut pystyssä :)

Itsellä kp4 ja menkat loppu :? Letrotko tän tekee, vai ikä, mutta tosi niukat menkat nykyisin. Yhtenä päivänä vähän runsaampaa, muuten ei paljoa tarvi sidettä vaihtaa. Kolmas letrottelu aloitettu eilen, jospa kolmas kerta toden sanoisi :) Näihin aikoihin sai esikoinenkin alkunsa 14v sitten.

Hannuli77 :)

Tsempit!! Ja kiitti myötäelämisestä.

Nyt pientä kipristelyä kohdun suulla, tai sitten mielikuvitus laukkaa näin dpo6 kunniaksi:dance011

Mitähän kikka kolmosia ottaisi käyttöön, ehkä baby disperin, oisko punkku tms tässä kierrossa!? Vehnis menee, samoin kalaöljy, kookosöljy, sekä mama vitskut...
Mitähän teen väärin /oikein?:rolleyes:

Mä muuten söin d-vitamiinia siis vielä mammavitskujen lisäksi. En tiedä oliko mitään apua ja mä söin niitä muistaakseni alkuvuodesta kunnes loppuivat olikohan alkukierrosta. Joku kirjoitteli jossain kuumeiluklubissa et vois olla hyvä.

Tähti eipä täällä vielä uskalla suunnitella ä.lomia eikä mitään. Ehkä monta monta viikkoa myöhemmin. Toivoa vain kovasti. Pääsen kunnalliseen varhaisistaan reilun parin viikon päästä.

Mä muuten söin d-vitamiinia siis vielä mammavitskujen lisäksi. En tiedä oliko mitään apua ja mä söin niitä muistaakseni alkuvuodesta kunnes loppuivat olikohan alkukierrosta. Joku kirjoitteli jossain kuumeiluklubissa et vois olla hyvä.

Tähti eipä täällä vielä uskalla suunnitella ä.lomia eikä mitään. Ehkä monta monta viikkoa myöhemmin. Toivoa vain kovasti. Pääsen kunnalliseen varhaisistaan reilun parin viikon päästä.

Muska :) Söitkö lisäksi kalaöljyä?Siinä on d-vitamiinia.

Ei se roskishaamu varmaan tosiaan merkannut mitään, koska iltapäivän testissäkään ei näkynyt mitään. Jatkan testailuja kuitenkin.

Ei se roskishaamu varmaan tosiaan merkannut mitään, koska iltapäivän testissäkään ei näkynyt mitään. Jatkan testailuja kuitenkin.

Hirvi :) Mun silmiin oli parempi, kuin roskishaamu. Toivotaan parasta, että se viiva sieltä vielä pongahtaisi esille! :cheers

Tähti en

Muska77 :) Mistä kaikesta saat d-vitamiinia?

Siis ihan iiikk...niin typerä kysymys; mutta tiedän, että kaikki raskautuneet syövät paljon d-vitamiinia. Enemmän, kuin on normiannos! (jopa syöpävaarasta peloitellaan Suomessa).

Eli ei riitä siis noi mama vitskut+kalaöljy tai vastaava... ihan yliannos on suotava??

Kerro heti!!:singing::angry9

Last edited by a moderator:
Takaisin