Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liian pitkä pidätys voi saada aikaa dna-muutoksia siittiöihin, joten kovin monta päivää ei kannata pantata :)
Olen erottavinani roskishaamun aiemmin tänään tehdyssä testissä (alempi liuska), mutta eihän se mitään tarkoita.
View attachment 67900
Ei näkynyt mitään aamun testissä... ~dpo 10.
Onpa täällä jännät päivät käsillä! Hirvi ja Tähti, peukut pystyssä :)
Itsellä kp4 ja menkat loppu :? Letrotko tän tekee, vai ikä, mutta tosi niukat menkat nykyisin. Yhtenä päivänä vähän runsaampaa, muuten ei paljoa tarvi sidettä vaihtaa. Kolmas letrottelu aloitettu eilen, jospa kolmas kerta toden sanoisi :) Näihin aikoihin sai esikoinenkin alkunsa 14v sitten.
Mä muuten söin d-vitamiinia siis vielä mammavitskujen lisäksi. En tiedä oliko mitään apua ja mä söin niitä muistaakseni alkuvuodesta kunnes loppuivat olikohan alkukierrosta. Joku kirjoitteli jossain kuumeiluklubissa et vois olla hyvä.
Tähti eipä täällä vielä uskalla suunnitella ä.lomia eikä mitään. Ehkä monta monta viikkoa myöhemmin. Toivoa vain kovasti. Pääsen kunnalliseen varhaisistaan reilun parin viikon päästä.
Ei se roskishaamu varmaan tosiaan merkannut mitään, koska iltapäivän testissäkään ei näkynyt mitään. Jatkan testailuja kuitenkin.
Tähti en