----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
46+ v. Ivf:llä lapset 40 v. ja 42 v. Seuraavaa onkin sitten jo yritetty useita vuosia välillä enemmän ja vähemmän.

Pernilla :) Ollaan sis ihan saman ikäiset. Tämän kyllä jo tiesinkin, mutta joo....plussa molemmille, keinolla millä tahansa:cheers:smiley-angelic003

Ikä selvästi hankaloittaa ja kyllähän tuo tilasto käppyräkin siltä näyttää. Se vaan, että tota käppyrää on vaikea uskoa todeksi:laughing001 vaikkakin ois ihan pakko avata silmät:smiley-angry017
:stop

Sen verran tuun huhuilemaan tännekin välillä, että kp on tänään 56, eikä mitään tuntemuksia mistään. Ei kystaa, vauvaa tai kuukautisia.
Että hei vaan, heilun ja liesun taustalla vaikka mitään sanottavaa ei olekkaan.

Meillä yritys alkoi 31v, tulosta tuli ja eka syntyi kun olin 37 ja nyt 39 iässä kuumeillaan toista.

Sen verran tuun huhuilemaan tännekin välillä, että kp on tänään 56, eikä mitään tuntemuksia mistään. Ei kystaa, vauvaa tai kuukautisia.

Meillä yritys alkoi 31v, tulosta tuli ja eka syntyi kun olin 37 ja nyt 39 iässä kuumeillaan toista.
Minulla pitkissä kierrossa oli aina tuskainen olo viimeistään kp50 alkaen. Muutenhan pitkä kierto olisi ollut ihan mukava, kun ei ollut raskaustoiveita siihen aikaan.

Minulla pitkissä kierrossa oli aina tuskainen olo viimeistään kp50 alkaen. Muutenhan pitkä kierto olisi ollut ihan mukava, kun ei ollut raskaustoiveita siihen aikaan.
Se tästä mielenkiintoisen tekeekin, että mitään kystatuntemuksia ei ole. Eroaa siitä viimekesäisestä 80 päivän kierrosta kuin yö päivästä. Siinä oli tosi tukala olo välillä ja johtui kystasta. Synnytyksen jälkeen oli pari 40päivän kiertoa, mutta muutoin viimekesäinen ja tämä on ainoat laatuaan. Aikaisemmin ei oo tullut tämmöisiä vaikka on ollut kystia.

Tää johtuu nyt saletisti siitä imetyksen lopettamisesta. Jotain meni sekaisin hormonitoiminnassa. En kyllä keksi että mitä, mutta ajallisesti sopisi.

Rauha80 :) Sinulla on voittajan tausta!:grin

Olet todella kärsivällinen, esimerkiksi kaikille:cheers

Toivon sinulle pikaista plussaa!!:hello2:cheers

Se tästä mielenkiintoisen tekeekin, että mitään kystatuntemuksia ei ole. Eroaa siitä viimekesäisestä 80 päivän kierrosta kuin yö päivästä. Siinä oli tosi tukala olo välillä ja johtui kystasta. Synnytyksen jälkeen oli pari 40päivän kiertoa, mutta muutoin viimekesäinen ja tämä on ainoat laatuaan. Aikaisemmin ei oo tullut tämmöisiä vaikka on ollut kystia.

Tää johtuu nyt saletisti siitä imetyksen lopettamisesta. Jotain meni sekaisin hormonitoiminnassa. En kyllä keksi että mitä, mutta ajallisesti sopisi.
Ei minullakaan ollut kystaa eikä mitään muutakaan vikaa koskaan löytynyt.

Olikohan se tukaluus sitten ihan vaan paksu limakalvo, vai mikä lie? Oliko kipuja, nippailuita, kramppeja?
Turpea olo. Ei nippailuja eikä kramppeja. Ei tullut koskaan selvyyttä niihin. Aika monta kertaa vuosien saatossa kävin gynellä.

Tuun huutelemaan täältä taustalta. 36 v eka raskaus, joka päätyi keskenmenoon. Yritystä 4 vuotta. Luovutin ajatuksen koko raskaudesta, kunnes täytin tammikuussa 40v ja helmikuussa kun menkat piti alkaa ostin siteitä ja raskaustestin, joka olikin positiivinen. Yllätyin suuresti tavallaan taas en kun ostin sen testinkin. Raskaus sujui ongelmitta ja nyt tuossa vieressä tuhisee vähän yli pari viikkonen poika. Uskon todellakin kun lopetin stressaamisen ja en ajatellut raskaaksi tulemista enää niin varmaan auttoi. Keskenmeno oli mulle todella kova pala ja mulle tuli vauvasta pakkomielle. Monta riitaakin miehen kanssa saatiin aikaiseksi.

Tämä toisi ”toivoa” mulle, että jospa mun nää sekokierrot ei olis pelkästään ikää (yeah you wish :sorry:) mulla oli viimeks se 40päiväinen ja nyt taitaa tulla kans pitkä. Olisko kp26 tai jotain meneillä eikä oikeesti mitään ovisoloja oo ollu. Tikku aika tumma ja tumma koko ajan. Mit siis mulla kai kans tää imetys vähän sotkee vaikka kakkosen jälkeen en muista et olis sotkenut.

nyt ärsyttää sekin et oli ne pari olevinaan hyvää kiertoa tossa alkuun, oli ne reiluhkot limat ja sain sen O+kin. No kai me hommailtiin oikeaan aikaankin mut ei niin usein ku nyt ku kierto on ihan pska:sorry: No eipä se mitään olis taannu. Tuskin minuun mikään alkio kiinnittyykään. Fuck it. Toki ihana että mies on enemmän kotona ja halukaskin kun ei väsynyt jne :hilarious: mennään jokatoinen pv linjalla.

Tuun huutelemaan täältä taustalta. 36 v eka raskaus, joka päätyi keskenmenoon. Yritystä 4 vuotta. Luovutin ajatuksen koko raskaudesta, kunnes täytin tammikuussa 40v ja helmikuussa kun menkat piti alkaa ostin siteitä ja raskaustestin, joka olikin positiivinen. Yllätyin suuresti tavallaan taas en kun ostin sen testinkin. Raskaus sujui ongelmitta ja nyt tuossa vieressä tuhisee vähän yli pari viikkonen poika. Uskon todellakin kun lopetin stressaamisen ja en ajatellut raskaaksi tulemista enää niin varmaan auttoi. Keskenmeno oli mulle todella kova pala ja mulle tuli vauvasta pakkomielle. Monta riitaakin miehen kanssa saatiin aikaiseksi.
Ihana että näin kävi! Tarinasi kuulostaa tavallaan tutulle :Heartred vaikka rehellisesti mä itse en ”tykkää” siitä hokemasta että lopetin stressauksen ja onnistui. Vaikka varmasti siinä on aina totuuden siemen:smiley-angelic003

Ihana minusta, että tännekin ryhmään löytää uusia kuumeilijoita :-)
Kaikille toivon pikaista plussaa.

Tänään on puoliväli. Välillä tuntuu, että aika matelee ja välillä tuntuu, että menee nopeasti.

Eilen myös selvisi, että mun käyttämä kipulääke ei estä imettämistä. Tämä oli itselleni todella tärkeä tieto.
Vaikka mun imetykset on olleet lyhyitä kun maito loppuu niin silti haluan yrittää.

Odotin myös, että raskauden aikaiseen kipulääketilanteeseen olisi otettu selkeästi kantaa.
Kun plussasin niin äitiyspoliita kysyttiin voinko käyttää edelleen Norspan laastaria. Sanottiin, että voit. Ja rakenneultrassa mietitään.
No eilen kysyin, että mitäs nyt tämä mun kipulääkitys.
No kun kerta olet syönyt tähänkin asti niin ei enää kannata lopettaa.
Tämä saattaa aiheuttaa vauvalle vieroitusoireita. On epätodennäköistä mun annoksella, mutta mahdollista.
No laitto ne kipupolille lähetteen ja sieltä kysytään myös mielipide.
Mutta itse odotin, että olisi ollut jo jokin suunnitelma.
Ja lääkärin kommentti, että me täällä hoidamme äitiä särähti korvaan.
Kyllä minä itse ainakin ajattelen myös lasta.
Viime raskaudessa käytin kipuihin panacodia. Siitä ei ainakaan tullut vauvalle mitään sivuoireita.
No otan taas 4.12. asian puheeksi.

38v :) Esikoinen syntyi 3v yrityksen ja viiden ivf-hoidon jälkeen, nyt toista yritetty puolisen vuotta kotikonstein. Vielä olis yks alkio pakkasessa, mutta nyt on ollut niin härdelliä syksy ja kierto sekoilee, että menee luultavasti helmi-maaliskuuhun siirto.

Varhais ultran kuulumisia: Kaikki mallillaan, syke ja ruskusispussi löytyi ja kaverilla mittaa 10.6 mm viikkoja 7+1 vastaavasti. LA 7.7 mitan mukaan. Olen niin onnellinen ja huojentunut tiedosta, että tähän mennessä kaikki ok.
IMG-20191120-WA0006.jpg

Liitteet

• IMG-20191120-WA0004.jpg
    IMG-20191120-WA0004.jpg
    55.2 KB · Katsottu: 250
Takaisin