"aikani kuluksi" ei varmaankaan tarkoita, että on juuri sinun tekstejäsi vartavasten etsinyt, vaan surffaillut päämäärättömästi ja löytänyt tuon, minkä lainasi tänne.Twisted :)
Oho...johan olen sitten sinusta kiinnostavaHaha
Ja ihan ekasta inssistä sai raskaus alkunsa. Kyllä
Mutta se on muuten aika jännä, että eikös sinuakin kiinnosta ememmän teidän omat vauvatoiveet(??), kuin se, että kohdistat täällä kiinnostuksesi vain minuun
Olen täällä vauvaa yrittämässä, kuten monet muutkin, vaikka taiidankin olla vanhin palstalla (Pernillan kanssa ollaan vanhimmat 46v).
Alunperin olin varma että tämä palsta ei kiinnosta riittävästi ketään, ihan iän vuoksi ja alkuunsa kirjoittajia ei ollutkaan kovin montaa. Oon yllättynyt siitä, että kiinnostus palstaani kohtaan onkin täällä nykyään niin valtaisiaa
Kaikki eivät toki kuuneile, kirjoittelevat ihan muuten vaan. Ja osa on sitten jo onnellisesti raskaana
Mä lopetan yrittämisen vasta 52-v. Sitä ennen toiveena on pienokainen syliin, joko inssillä tai IVF-hoidolla
Plussaa kaikille
Ja viitaten tuohon aiempaan vastaukseesi minulle, että 46v on aika samat prosentit onnistumisessa kaikilla keinoilla, niin sinulta on kyllä moneen kertaan suoraan kysytty, miksi inssejä tahkotaan kuukaudesta toiseen ja olet vastannut, että klinikka ei suosittele ivf:n siirtymistä. Kuitenkin ivf on ollut teille ensisijainen suositus juuri ikään perustuen.
Ja nyt kun taas olet epäsuorasti ajamassa pois kaikkia, jotka eivät kuumeile, niin väännän rautalangasta. Minä kuumeilen teille vauvoja. Toivon siis plussia ihan mahdottoman paljon,vaikka en itselleni.
Vääristä tiedoista ei ole hyötyä kenellekään. Eli Dekstrasta voi saada sinun kirjoitusten perusteella virheellisen kuvan.
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä on motiivisi muunnella totuutta!