----45+++++ kuumeiset

Minä en ole koskaan tunnistanutkaan ovista. Se talletus joka toinen päivä oli taktiikkana ja tässä onnistuneessa plussassa sekin meni pieleen, kun mies oli työmatkalla. Ja kierto on ollut aina ihan mitä sattuu. Hiljaisimpana vuonna oli neljä kertaa menkat koko vuoden aikana ja vilkkaana vuonna noin 20 kertaa. Turhauduin, niin en jaksanut edes kirjata ylös.
 
No virkistäähän se vaihtelu tuloksissa noinkin :hilarious:!

Toivotaan että tämä höpökierto oliskin nyt jotain ihan muuta..:rolleyes:. Se kun ei maksa mitään(toivominen), paitsi sen tikun verran.
Mitäs sun ukkeli meinaa näistä? Jaksaako se miettiä asiaa vai onko passiivinen aiheessa?
En mä näistä tikuista miehelle kerro :schoked025:laughing001 Ei se oo koskaan ymmärtäny miks hinkata mitään ovistesteja kun periaatteessa ja käytännössä lapset piti hoidoilla asti aikanaan tehdä tätä kuopusta lukuunottamatta. Eikä se kuumeile enää. Sen mielestä lapsia on tarpeeks ellei liikaa. Tokikin hyväksyy ehkäisyttömyyden
 
Rakenneultra käyty ja kaikki ok. Tytöltä hän näytti :Heartred
Seuraava kontrolli jo 4.12. Lugestron aloitetaan alakautta.
Oi Onnea :Heartred! Onko tää teille toinen tyttö?

Hei, minkä ikäisiä te kuumeilijat ja odottajat tässä ryhmässä olette? Harmillista kun ei ole sellaista esittelyä missään.
41v :hello, tulin raskaaksi aikalailla 41v syntymäpäivänäni..
Kuinkas itse?

Siis aikalailla tätä junioriosastoa edustamassa tässä ketjussa.
 
Hei, minkä ikäisiä te kuumeilijat ja odottajat tässä ryhmässä olette? Harmillista kun ei ole sellaista esittelyä missään.
43 jo pitkän matkaa. 42 sain yllärivauvan vaikka jo nuorempana tarvittiin hoitoja ja monta menetettiinkin matkan varrella.

mä joskus mietin et tommonen lista vois olla kivakin. Missä näkys ehkä ikä ja vähän taustaa..monettako kuumeilee jne
 
Oi Onnea :Heartred! Onko tää teille toinen tyttö?


41v :hello, tulin raskaaksi aikalailla 41v syntymäpäivänäni..
Kuinkas itse?

Siis aikalailla tätä junioriosastoa edustamassa tässä ketjussa.
44:arghh:
Mutta 40 ja 42 veenä vauvat saaneena . Toive vaan jäi vielä elämään....
Tulivat runsaan puolen vuoden yrityksellä. Nyt yritetty jo vuosi (paria välikuukautta lukuunottamatta )eikä tulosta joten luulen että mun juna ajoi jo aseman ohi.... just nyt syli huutaa vauvaa kipeästi mutta kyllä se taas tästä!
 
Joo. Eihän niitä tikkuja käytännössä tarvi ainakaan jos seksielämä on esim joka toinen pv- tahtia ja jos on selkeet ovisolot. En mäkään aikanaan semmosia käyttäny ja sit varmaan ekat vuodet käytin väärin kun lopetin kp14-15 kohdalla kun plussaa ei tullu. Ja ja.. sitten turhauduin kun meristä riippuen ne näytti mitä sattuu. Mut joo lähinnä mä en Koskaan tunnista oloista ovista, limoja voi tulla kp12 ja plus vasta kp21 :confused005 kipuja tuntuu pitkin kiertoo. Ehkä mä oon tehny lähinnä että seurailen miten pska luteaali mulla on

Eikä näistä sinänsä oo iloa, ei oo tainnu koskaa mun onnistumiseen tikut auttaa :laughing001

nytkin elämä yrittää sanoa että lopeta hyvä ihminen. Tein huvikseen PCn ja se värjäyty silleen et tuli vain kaks VALKEAA palkkia, molemmat niihin viivan kohtiin ja tikku jäi itse pinkiksi :laughing021
Että tikutkin käy jo ryttyilemään. Kyllä sitten pitää.
 
44:arghh:
Mutta 40 ja 42 veenä vauvat saaneena . Toive vaan jäi vielä elämään....
Tulivat runsaan puolen vuoden yrityksellä. Nyt yritetty jo vuosi (paria välikuukautta lukuunottamatta )eikä tulosta joten luulen että mun juna ajoi jo aseman ohi.... just nyt syli huutaa vauvaa kipeästi mutta kyllä se taas tästä!
Tsemppiä teillekin, lupaavaa kuitenkin jos vielä yli 40 syntynyt 2! Valetaan uskoa ja toivoa että vielä voisi onnistua :happy:!
 
44:arghh:
Mutta 40 ja 42 veenä vauvat saaneena . Toive vaan jäi vielä elämään....
Tulivat runsaan puolen vuoden yrityksellä. Nyt yritetty jo vuosi (paria välikuukautta lukuunottamatta )eikä tulosta joten luulen että mun juna ajoi jo aseman ohi.... just nyt syli huutaa vauvaa kipeästi mutta kyllä se taas tästä!

JMee :) Liekö 44 ikä, että alkaa vaikeutua...samaa havaitsen, kun ryhdyin toista yrittämään 44-vuotiaana, eikä vieläkään tulosta näy, (kaikkihan tietää, että olen jo 46-v.).

Ja tosiaan 42-vuotiaana kyllä tärppäsi tosi helposti (kerrasta), jos näin tää asia muotoillaan :)

Ikä tuo selvästi meille haasteita! Sitä en usko, että juna meiltä kuumeilijoilta silti olisi vielä ajanut ohitse....ei ei ei:happy118!!

Ois upeeta saada tälle palstalle vauvakuumeilijoita ja odottajia ikäryhmässä 45----55v...:cheers :cheers :cheers :cheers

Plussaa sinnekkin ja kaikille tällä palstalla, sekä palstan ulkopuolelle tasapuolisesti:smiley-angelic003
 
Last edited by a moderator:
:greet025 kyllä tänne palstalle mahtuu minkä ikäiset vaan:cheers

.....mutta .....

koska palstalla pitää olla myös jokin nimi, niin siksi rajaus...

:smiley-angelic003 :smiley-angelic003:smiley-angelic003
 
Takaisin
Top