Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
No niin mahtavaa. Ei muuta kun isänpäivän viettoon sielläkin.Sain ovisplussan äsken. Alla näkyy plussa alimmassa tikussa ja digi mukana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No niin mahtavaa. Ei muuta kun isänpäivän viettoon sielläkin.Sain ovisplussan äsken. Alla näkyy plussa alimmassa tikussa ja digi mukana
Tähti mulla vasta kp 22 ja kierto varmaan venyy letroilla 29-30 eli en ihan hetkeen testaile.
Ihanan nuorekas tähtönen !paperit -paperit
Ostin kaupasta pullon Cabernet Sauvignon 5.5% punkkua....eikä sitä myyty ilman papereita.
Onko näillä kaupan kassoilla mitään silmää, että 46-vuotias ei voi olla alaikäinen (??)
Huhh-hah-hei!
Joskus sattuu tätä, onneksi ei ihan aina
Jej !!Sain ovisplussan äsken. Alla näkyy plussa alimmassa tikussa ja digi mukana
Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.Ja surullisintahan tossa on et nykysin paperit kysytään kaikklta ketkä näyttää alle 30v et sekin menetetty jo
Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.
Mä ostin perjantaina ruokakaupasta pienen pullon 0,5% valkkaria. Ja paperit kysyttiin ymmärrän kyllä, epäilyttävää kun ostaa noin alhaisella prossalla. Ehkä joku 10-vuotias sais kännit vedettyä sillä. Tai ehkä se kysyy kaikilta. Olen siis 33v.
Meillä on kyllä kaapissa, jos alkaa tehdä mieli. Varmaan jouluna ehkä avataan joku pullo. Ainakin vieraita varten.Osta miehelle...kokeile miten käy
Meillä on kyllä kaapissa, jos alkaa tehdä mieli. Varmaan jouluna ehkä avataan joku pullo. Ainakin vieraita varten.