----45+++++ kuumeiset

Eclipse :)
Eikös meillä ole jopa 1kk tarkkuudella saman ikäiset :) Pituutta täällä pojalla on kertynyt 98cm ja painoa n.14kg....hoikka ja pitkä....

Miten painoa siellä?:rolleyes:

Täällä kengänkoko 23 on mennyt jo aikoja sitten ohi....koko 28 alkaa olla pieni mikäli pitää laittaa villasukkaa kenkään, eli vähän reilummalla koolla, ettei tee tiukkaa... :)
Saappaat on kokoa 32.
Painoa taitaa olla saman verran eli 14 kg. Ihan normipainoinen mukula jolle ruoka maistuu :grin
 
Eclipse :) Joko teillä tekee itse kuperkeikkaa lattialla?

Täällä se on nyt uutta ja uskaltaa itsekin sen mennä:p
Öö.. En nyt muista sisällä nähneeni. Tekee kyllä kuperkeikkoja trampoliinilla. Aloitti jo kesällä. Tramppa on nyt purettu talveksi pois ja en nyt muista että olisi kuperkeikkoja tehnyt. Mitä nyt sitten hyppii sohvalla kielloista huolimatta. Täällä intohimona on nyt piirtäminen, tarrat ja muovailuvaha. Ja hyvä apukokki myös. Saa iltaisin itse mättää iltasmoothien aineet blenderiin jne.
 
Öö.. En nyt muista sisällä nähneeni. Tekee kyllä kuperkeikkoja trampoliinilla. Aloitti jo kesällä. Tramppa on nyt purettu talveksi pois ja en nyt muista että olisi kuperkeikkoja tehnyt. Mitä nyt sitten hyppii sohvalla kielloista huolimatta. Täällä intohimona on nyt piirtäminen, tarrat ja muovailuvaha. Ja hyvä apukokki myös. Saa iltaisin itse mättää iltasmoothien aineet blenderiin jne.

Eclipse :) Täällä tramppa ollut kanssa jo 2-vuotiaasta saakka.

Eilen tehtiin lettuja, ja pikkuapulainen vatkaa aina takinat ja koristelee yleensä kaikki leipomukset:laughing002

Onko teillä leivottu isänpäiväksi huomiselle?:rolleyes:

Ihania nämä taaperot:Heartpink :drunken_smilie
(Jospa sisaruskin tulis:))
 
Eclipse :) Täällä tramppa ollut kanssa jo 2-vuotiaasta saakka.

Eilen tehtiin lettuja, ja pikkuapulainen vatkaa aina takinat ja koristelee yleensä kaikki leipomukset:laughing002

Onko teillä leivottu isänpäiväksi huomiselle?:rolleyes:

Ihania nämä taaperot:Heartpink :drunken_smilie
(Jospa sisaruskin tulis:))
Meillä tehtiin lohivoileipäkakkua huomiseksi kun isä sitä pyysi. Tyttö saa auttaa huomenna koristelussa. Makeaa leipomista ei tällä kertaa tehty. On vaan suklaata kahvin kanssa.
 
Meillä tuo helmikuinen 2016 (eli nyt 3 v 9 kk) oli 3,5-vuotiaana mittauksessa 97 cm (sen jälkeen ei ole pituutta mitattu), ja painoa on nyt 14,4 kg. Jalan koko 26-27.

Kuperkeikan oppi 2 v 9 kk ikäisenä, eli aika tasan vuosi sitten. Otin silloin vastaopitusta tempusta videon ja siinä onneksi näkyy aikaleima, muuten ei olisi aavistustakaan, milloin se tapahtui. En ole ajatellut tuota mitenkään aikaiseksi ajankohdaksi kuperkeikan oppimiselle, koska olen nähnyt yksivuotiaidenkin tekevän kuperkeikkoja itsekseen.

Trampalla esikoinen oppi hyppimään vasta 3-vuotiaana, hänen samanikäiset kaverinsa olivat oppineet saman jo noin vuotta aikaisemmin.
 
Jannn :) Testasitko tänään?:cheers

Entäs Peppipupu, joko sinä ajattelet testata pian?:cheers


Dpo8, alavatsaa kramppaa hitusen...baby aspirin käytössä..
 
Jannn :) Testasitko tänään?:cheers

Entäs Peppipupu, joko sinä ajattelet testata pian?:cheers


Dpo8, alavatsaa kramppaa hitusen...baby aspirin käytössä..

Olikos tuolla aspiriinilla jotain hyötyjä kiinnittymiseen?

Täällä negaa, aamulämmöt suotuisat. Mutta ei luottoa enää :sad001 jatkan kyllä testailua vielä 2-4pvää..
 
Olikos tuolla aspiriinilla jotain hyötyjä kiinnittymiseen?

Täällä negaa, aamulämmöt suotuisat. Mutta ei luottoa enää :sad001 jatkan kyllä testailua vielä 2-4pvää..

Jannn :) Pitäisi olla....mä otin sitä esikon kohdalla about dpo 5- 14....ja vain siis pienen murusen 125mg/vrk...koko tabletin koko on se 500mg....

Lopetin plussaan.

Mä uskon, että auttoi kiinnittymisessä. Mutta otin myöskin punkkua. Nyt käytän samoja metodeja..aamulla aspirin ja illalla punkku:laughing001
 
Jannn :) Pitäisi olla....mä otin sitä esikon kohdalla about dpo 5- 14....ja vain siis pienen murusen 125mg/vrk...koko tabletin koko on se 500mg....

Lopetin plussaan.

Mä uskon, että auttoi kiinnittymisessä. Mutta otin myöskin punkkua. Nyt käytän samoja metodeja..aamulla aspirin ja illalla punkku:laughing001

Tässähän kerkee tulla dokuksi kun lasta yrittää vuosia :wacky:
 
Eilen 2,5 lasia punkkua ja villasukat olleet jo kk aina kotona jalassa. Oon myös lämmittänyt mahaa kauratyynyllä. En kyllä muista miksi piti lämmittää..
 
No ilmankos mulla on plussat tiukassa, kun punkku on niin pahaa. Luotan vaan villasukkiin. Tosin johtuu vaan siitä, että varpaat aina kylmät.

Jos plussaan tässä kierrossa, oisko punkun teho todistettu:p :laughing002 (??)

Sitä tuli nyt otettua vähän enemmänkin, siellä pakollisella työmaan teatteri reissulla...

Pahaa maultaan on, samaa mieltä.
 
Sain ovisplussan äsken. Alla näkyy plussa alimmassa tikussa ja digi mukana :happy:
 

Liitteet

  • 20191110_135550.jpg
    20191110_135550.jpg
    48.6 KB · Katsottu: 136
Takaisin
Top