----45+++++ kuumeiset

Mä en tiedä...

Hetki sitten oli vielä 37c....mutta tuli vilutus ja mittari näyttää nyt 36.2c..... mikäli tämä on se kiinnittymis dip", niin nehän nousee kohta takaisin ylös:p
Eikait niitä päivälämpöjä lasketa.

ah shampanjaa. Ostin pullon kun oli tarkoitus yllättää isä kahden kesken mutta tauti vei ja mummokin oli estynyt. Ehkä sitten eon vuonna yritetään kahdenkeskistä aikaa :hilarious:

muok. En oo muuten koskaan mitää dippejä saanu plussissa. Ja toiSaalta nega kierroissa on joku ”dippi” aina siinä dpo5-6 kohdalla. Mie en tuollaisiin usko ellei oo ihan aukoton mittaustapa ja hetki ja validoidut olosuhteet :bookworm:
 
Eikait niitä päivälämpöjä lasketa.

ah shampanjaa. Ostin pullon kun oli tarkoitus yllättää isä kahden kesken mutta tauti vei ja mummokin oli estynyt. Ehkä sitten eon vuonna yritetään kahdenkeskistä aikaa :hilarious:

muok. En oo muuten koskaan mitää dippejä saanu plussissa. Ja toiSaalta nega kierroissa on joku ”dippi” aina siinä dpo5-6 kohdalla. Mie en tuollaisiin usko ellei oo ihan aukoton mittaustapa ja hetki ja validoidut olosuhteet :bookworm:

Mä kans googlailin yks päivä tota et onko pakko olla dippi. ei onneks oo. Mul yleensä aika siksakkia mut nyt näyttänyt hyvältä, toki aina ei samat olosuhteet; kellonaika ja levätty aika ennen mittausta.. Mut kyl harmittaa jos tää hieno taulukko menee hukkaan :oops: (en muista laitoinko jo tänne kuvan) vaikka tuossakin vois olla dippi 3 pvää sitten. Jolloin huomenna "pitäis" viimeistään näkyä haamua :arghh: tuskimpa näkyy.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191110-100251_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20191110-100251_FF Mobile.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 100
Mikähän siinä muute on et joskus kun on sika matala lämpö niin viluttaa samalla lailla ku kuumeessa.
Siihen dippiin on käsittääkseni ihan tietellinen selityskin. Estrogeeni vaikuttaa kehon lämpöihin vähän eri tavalla ku progesteroni. Estro käy korkeella ja sit tosi matalalla ennen kun munasolu pullahtaa. Siinä lämpö käy matalalla. Toinen pieni mut lievempi dippi estrossa käy siellä luteaalin puolen välin tienoilla (ja lämpö saattaa kyykätä) ja taas estro nousee vähän yläs kunnes romahtaa alas ennen menkoja ja lämmöt laskee lopullisesti koska myös proge romahtaa. Siks nää ns moniportaiset lämpöhommat saattaa saada kiinni jos mittailee aina samalla tavalla. Muuten päivän touhut ja muut sotkee
 
D9743DBE-7BB7-4DBB-9E74-D3BF98469557.jpeg 0B11A6B6-5365-473C-A0DE-BE27B6BA6620.png Tässä on mun viime kierron ”hieno” taulukko ja toinen ed kierron. Tosin mä en mittaa kovin oikeaoppisesti ennen heräämistä mut saan aika hyvin suunnan kiinni. 0B11A6B6-5365-473C-A0DE-BE27B6BA6620.png
 
Muokattu viimeksi:
Mä kans googlailin yks päivä tota et onko pakko olla dippi. ei onneks oo. Mul yleensä aika siksakkia mut nyt näyttänyt hyvältä, toki aina ei samat olosuhteet; kellonaika ja levätty aika ennen mittausta.. Mut kyl harmittaa jos tää hieno taulukko menee hukkaan :oops: (en muista laitoinko jo tänne kuvan) vaikka tuossakin vois olla dippi 3 pvää sitten. Jolloin huomenna "pitäis" viimeistään näkyä haamua :arghh: tuskimpa näkyy.
No joo. Mullakin ne on ihan siksakkia. Sillon ku plussasin aikanaan (missä ei ollu lääkkeitä ja mittailin) mulla oli 36,4 lämmöt dpo1-2 asti. Sit ne nousi 36,6 ja dpo8-9 36,9. Eli ei ollu mitään dippejä eikä heittoja mutta toisaalta ei myöskään sahanneet eestaas niinku näissä ”höpökierroissa”
 
No sekin on jo jotain :smiley-bounce013 peukut aamuun!

Kiitos :)
Saa nähdä mittaanko vielä... koska nyt lämmöt laski, että ois arviolta kiinnittymässä, niin ei näy ihan viielä huomenna.

Esikosta huomasin lämmön laskun myös illalla ja silloin oli dpo6...siitä meni se 2-3vrk, kun näkyi testissä.
 
No joo. Mullakin ne on ihan siksakkia. Sillon ku plussasin aikanaan (missä ei ollu lääkkeitä ja mittailin) mulla oli 36,4 lämmöt dpo1-2 asti. Sit ne nousi 36,6 ja dpo8-9 36,9. Eli ei ollu mitään dippejä eikä heittoja mutta toisaalta ei myöskään sahanneet eestaas niinku näissä ”höpökierroissa”

Sharmsnder :) Dip voi olla nopea.... selkeä, mutta nopea...jos osuu yölle, ei sitä välttis huomaa....

Nyt seuraan mielenkiinnolla, että nouseeko lämmöt vielä yöksi, vaiko vasta huomiseksi.
Alavatsaa polttelee ainakin lupaavasti...:happy: :cheers
 
Sharmsnder :) Dip voi olla nopea.... selkeä, mutta nopea...jos osuu yölle, ei sitä välttis huomaa....

Nyt seuraan mielenkiinnolla, että nouseeko lämmöt vielä yöksi, vaiko vasta huomiseksi.
Alavatsaa polttelee ainakin lupaavasti...:happy: :cheers
Okei? Mistäs tällainen tieto on :confused004
No enivei! Eikös se testi olis selkeempi ku lämpöjen kyttäily. Vaikka ovistikku :dance008
 
On non-pregnancy charts that detected ovulation, 11 percent had an implantation dip. On the other hand, 23 percent of pregnancy-positive charts had an implantation dip. Looking at their statistics, twice as many of the pregnancy charts showed an implantation dip.

Approximately 75 percent of pregnancy BBT charts did nothave the dip. Most women who were pregnant didn't get a dip
 
Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.
Nyt kun aloin miettiä, niin olen ostanut konjakkia sellaisen yhden annoksen pullon joskus yli kymmenen vuotta sitten. Ostin lasten isomummulle joululahjaksi joka joulu. Ilmeisesti Alkossa yhden annospullon ostajan ikä ei jouluruuhkassa ollut kovin kiinnostava tieto. En ainakaan muista, että olisi silloinkaan kysytty papereita.
 
Takaisin
Top