Huii...lämmöt tipsahti yhtäkkiä alas
MITÄ - mitähh (??)
Ööö...implantation dip....oisko?
Nyt alkio...kiinnitty, kiinnity, kiinnity
DpIUI 8
Aamulla? Eikös vain aamulämmöt lasketa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huii...lämmöt tipsahti yhtäkkiä alas
MITÄ - mitähh (??)
Ööö...implantation dip....oisko?
Nyt alkio...kiinnitty, kiinnity, kiinnity
DpIUI 8
Aamulla? Eikös vain aamulämmöt lasketa.
Eikait niitä päivälämpöjä lasketa.Mä en tiedä...
Hetki sitten oli vielä 37c....mutta tuli vilutus ja mittari näyttää nyt 36.2c..... mikäli tämä on se kiinnittymis dip", niin nehän nousee kohta takaisin ylös
Eikait niitä päivälämpöjä lasketa.
ah shampanjaa. Ostin pullon kun oli tarkoitus yllättää isä kahden kesken mutta tauti vei ja mummokin oli estynyt. Ehkä sitten eon vuonna yritetään kahdenkeskistä aikaa
muok. En oo muuten koskaan mitää dippejä saanu plussissa. Ja toiSaalta nega kierroissa on joku ”dippi” aina siinä dpo5-6 kohdalla. Mie en tuollaisiin usko ellei oo ihan aukoton mittaustapa ja hetki ja validoidut olosuhteet
Etkö sä @Tähti ★ testaa? Eiks se ekakin näkyny aikaisin eli tänään/huomen!?
No sekin on jo jotain peukut aamuun!Sharmander :) No juu...näkyi....ei velä dpo8 - roskis haamu.
No joo. Mullakin ne on ihan siksakkia. Sillon ku plussasin aikanaan (missä ei ollu lääkkeitä ja mittailin) mulla oli 36,4 lämmöt dpo1-2 asti. Sit ne nousi 36,6 ja dpo8-9 36,9. Eli ei ollu mitään dippejä eikä heittoja mutta toisaalta ei myöskään sahanneet eestaas niinku näissä ”höpökierroissa”Mä kans googlailin yks päivä tota et onko pakko olla dippi. ei onneks oo. Mul yleensä aika siksakkia mut nyt näyttänyt hyvältä, toki aina ei samat olosuhteet; kellonaika ja levätty aika ennen mittausta.. Mut kyl harmittaa jos tää hieno taulukko menee hukkaan (en muista laitoinko jo tänne kuvan) vaikka tuossakin vois olla dippi 3 pvää sitten. Jolloin huomenna "pitäis" viimeistään näkyä haamua :arghh: tuskimpa näkyy.
No sekin on jo jotain peukut aamuun!
No joo. Mullakin ne on ihan siksakkia. Sillon ku plussasin aikanaan (missä ei ollu lääkkeitä ja mittailin) mulla oli 36,4 lämmöt dpo1-2 asti. Sit ne nousi 36,6 ja dpo8-9 36,9. Eli ei ollu mitään dippejä eikä heittoja mutta toisaalta ei myöskään sahanneet eestaas niinku näissä ”höpökierroissa”
Okei? Mistäs tällainen tieto onSharmsnder :) Dip voi olla nopea.... selkeä, mutta nopea...jos osuu yölle, ei sitä välttis huomaa....
Nyt seuraan mielenkiinnolla, että nouseeko lämmöt vielä yöksi, vaiko vasta huomiseksi.
Alavatsaa polttelee ainakin lupaavasti...
Eikös se testi olis selkeempi ku lämpöjen kyttäily. Vaikka ovistikku
Ai okei. Mites/millos sä viime kierros testasit?Sharmander :) Testaan toki aiemmin, kuin klinikan antama testipäivä, joka on vasta viikonpäästä sunnuntaina
Vielä pitäis malttaa hiukan.
Ai okei. Mites/millos sä viime kierros testasit?
Nyt kun aloin miettiä, niin olen ostanut konjakkia sellaisen yhden annoksen pullon joskus yli kymmenen vuotta sitten. Ostin lasten isomummulle joululahjaksi joka joulu. Ilmeisesti Alkossa yhden annospullon ostajan ikä ei jouluruuhkassa ollut kovin kiinnostava tieto. En ainakaan muista, että olisi silloinkaan kysytty papereita.Juuri oli asiasta puhe miehen kanssa, kun oltiin kaupassa. Sanoin, että ei ole kyllä aikoihin kysytty papereita. Mies siihen vastasi, että minä vuonna olen viimeksi ostanut alkoholia. Niin. En ole ostanut. Voisi nyt vaikka suklaata ostaessa ihan huvin vuoksi kysyä.
Eihän siinä mittää menetä!Viimekierrossa taisi olla dpo12...nyt kyllä houkuttaid testata aiemmin :)