----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä mies käytti ainakin sinkkiä ja foolihappoa yritysaikana. En tarkkaan muista oliko jotain muuta. Tietenkin tupakka pois ja alkoholia vain vähän ja harvoin, mutta niin se on vieläkin.

Sinkkiä täälläkin syö lisänä ja seleeniä, mutta foolihaposta en tiedä. Tuskin osaa sitä erikseen ottaa, ellei sitä ole muissa vitamiinilisissä.
Beroccaa usein ottaa, onko siinä foolihappoa?:rolleyes:

.

Last edited by a moderator:
Sinkkiä täälläkin syö lisänä ja seleeniä, mutta foolihaposta en tiedä. Tuskin osaa sitä erikseen ottaa, ellei sitä ole muissa vitamiinilisissä.
Beroccaa usein ottaa, onko siinä foolihappoa?:rolleyes:

.

On Berocassa foolihappoa :)

Mä oon kans Berocalla, koska en halunnut pöydälleni mama-vitamiinia ”paineeksi”. Lisäksi menee vitaepro, q10, D-vit ja rauta.
Mieheni käytti beroccaa, magnesiumia ja sinkkiä. Nythän sillä ei niin väliä ole, kun rojut on kerran purkkiin laitettu, mutta miljardi siittiötä per lasti oli hällä.

Mä oon kans Berocalla, koska en halunnut pöydälleni mama-vitamiinia ”paineeksi”. Lisäksi menee vitaepro, q10, D-vit ja rauta.
Mieheni käytti beroccaa, magnesiumia ja sinkkiä. Nythän sillä ei niin väliä ole, kun rojut on kerran purkkiin laitettu, mutta miljardi siittiötä per lasti oli hällä.

Katjusha :) Onko Berocca turvallinen, koska siinä on makeutusaineita?

Enpä malttanut olla nappaamatta apteekista Predictor early-testiä.. Koskahan sitä uskaltais (=ois mitään järkeä :p) testata..

Just mietin että kohta pääsee jännäämään mukana mitä testit näyttää! Peukut on pystyssä! Mulla tuli se haalee plussa just predictor earlyllä!

Just mietin että kohta pääsee jännäämään mukana mitä testit näyttää! Peukut on pystyssä! Mulla tuli se haalee plussa just predictor earlyllä!

Luin predictor earlystä, että moni saanut virheellisiä plussia, mutta toisaalta moni oli saanut myös aikaisin oikean plussan. Katsotaan, mitä tuleman pitää..

Ai Predictoreita on vielä? En ole nähnyt omissa apteekeissa ja ajattelin, että niiden myynti on lopetettu. Ne oli vähän huonossa maineessa silloin reilu 10v sitten, kun viimeksi kuumeilin :p

Dpo6 ja oiretutka päällä :)) Eilen hieman menkkamaista juilintaa, tänään tuntuu vatsa "ontolta". Vaihdoin aamukahvin nyt kuitenkin teehen, jos se jotenkin vaikuttaisi johonkin. Lauantaina on tulossa kaveriporukan laivareissu, jota on kyllä liki mahdoton tehdä kuivin suin... toivotaan että olisi viimeiset viinit moneen vuoteen.

Luin predictor earlystä, että moni saanut virheellisiä plussia, mutta toisaalta moni oli saanut myös aikaisin oikean plussan. Katsotaan, mitä tuleman pitää..

Minäkin törmäsin keskusteluihin virheellisistä plussista ja mietin että olikohan se minunkin tekemä hailakka plussa virheellinen.. Tosin pregcheck haamuili myös.. Ja ei oo vieläkään menkat alkanu. Jurppii!

Voi että tämä on tylsää aikaa. En tiedä yhtään kierron pituutta niin ei osaa sanoa ollenkaan milloin testais. Keskimmäisestä tein plussan jo viikolla 3+2. Tänään olisi tuo päivä. Nyt pitäis varmaan malttaa ainakin ens viikkoon.
Ei muuten helpota yhtään tätä kuumetta tuo tänään aloittanut vajaan vuoden ikäinen hoitolapsi:happy:

M-M kylläpä sulla kierto venyy. Onpa ärsyttävää.

Siis tosi ärsyttävää! Nyt on kyllä ilmassa lievää ärsyyntymistä mikä vois enteillä menkkoja alkavaksi. Toivotaan että alkais niin pääsis ukonkaatotalkoisiin taas kunnolla mukaan :)

Oisko kenelläkään mitään jännittävää tai kivaa kerrottavaa?

Mulla on NIIIIIIIIIIN tylsä vaihe itsellä päällä ettei oo tosikaan. Taidan korkata kuoharin kun menkat suvaitsee alkaa ja pidän pienimuotoiset kekkerit. Nyt on kp 51 menossa.

Täällä vissiin hiiva tulossa. Vv oli korkkareista. Kutinaa odotellessa. Oliko M-M tarpeeks jännää? :hilarious:
Miehen kans menee huonosti. En enää jaksa, juuri siedän nähdä häntä kotona. Onneks vietti eilisillan tallikämpässä.

:greet025Täällä toivutaan mahataudista. Molemmista päistä lentänyt, 38c kuumeen kera:hungover:

Oiskin kivaa kerrottavaa:banghead:

No siis kolmas Letro päivä, mutta mahtaako ees imeytyä taudin vuoksi...syön silti, ettei jää toka inssi väliin:singing::joyful:

Hyvää viikonloppua kaikille!!:happy:

Takaisin