Hippusen ja "macgyverin " kuulumisia täällä kans kaivataan, ei saa pitää liian pitkään meitä pimennossa! Onko jo rakenneultra suoriuduttuna? Tuntuuko jo liikettä?
Vajaa kaksi viikkoa vielä rakenneultraan, tuntuu ihan tuskaisen pitkältä ajalta.
Ei tunnu vielä minkäänlaista liikehdintää. Mulla taaksepäin kallistunut kohtu ja äänistä päätellen istukka edessä. Onneks on kotidoppleri! Muuten oisin vielä vauhkompi. Nyt oon kuunnellut päivittäin, aina kun iskee ahdistus, onko pieni vielä hengissä. Hetken sitte pystyy oleen positiivisin mielin, kun saa junpsutuksen kuuluviin.
Neuvolassa saan käydä myös extraa sykkeitten kuuntelussa. Viimeks meinas vaan iskeä paniikki, kun ei sykettä saatu oikein kuulumaan. Hirveetä molskintaa vaan kuului ja istukka viuhui kovaa edessä. Neuvolan täti kovasti vakuutteli, että kyllä hän siellä on ja kaikki hyvin. Ei vakuuttanut, mutta onneksi sain illalla kotona kuulumaan kunnolla.
Maha on varsinkin iltaisin jo valtava. Nyt siis 17+5. Oon siirtynyt vallan käyttämään teltta-mallin tunikoita ja siihen villatakkia ja huivia päälle. Ajattelin ”tulla kaapista” vasta ru:n jälkeen.
Hirveesti tsemppiä teille kaikille sitkeille sisseille, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee vielä siihen parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen!