Huh huijaa mikä meininki siellä
! Irti vaan!
Pidetään peukkuja inssillekin
!
Lambi :) Kiitokset kovasti. Ovistesti lähes plussa, osuu täydellinen ajoitus huomiselle :)
Ja juu...tapahtuu...ei uutta, sillä kaikki mun 10 työkaveria saivait kokea saman kohttelun tässä keväällä, lappuja saivat ties mikälaisia...varoituksia ja toimenkuvan muutoslappuja. Sanoisinko, että tapahtumat oli todella täysin perusteettomia, kun vierestä tilanteita seurasi. Ketään ei siis enää ole meillä töissä.
Yksi näistä työkavereista oli siis todellinen alan konkari, takana 30-vuoden ura ja alansa expertti. Hänet tunnetaan melkein joka teollisuuden alan firmassa täällä Suomessa. Tekee myös koulutuksia.
Hän oli siis alunperin meillä esimiestehtävissä, mutta hänet syrjäytettiin ja alennettiin varastotöihin, lähettämöön! Hän ehti saada lappuja jos minkälaisia, menettää terveytensä ja lopulta työnsä.
Mutta hämpä ei suostunut mihinkään ja vaihtoi kilpailijalle, suoraan esimiestehtäviin....siellä hän on nyt onnellisena, kun eilen juteltiin...
Sitä vaan, että vallan väärinkäyttöä on ja paljon, eikä sitä katsota edes pahalla, vaikka yksi ja sama pomo saa vaikka romuuttaa koko firman.
Nythän on siis mun vuoro saada näitä lappuja, mutta ainoa tenkkapoo tässä on se, että haluaisivat silti pitää mut talossa, koska olen hyvä, ahkera, täsmällinen ja etenkin järjestelmällinen työntekijä, sekä kehittynyt rutkasti työtehtävissäni mm. projektien hallinnassa. Lisäksi tulen kaikkien kanssa toimeen, jopa tämän pomon..
Lambi, nyt ei kannata lukea mitään liian tarkkaan, mutta olen todellakin päättänyt, että lähden, koska maailmalla on varmasti parempaakin työtä olemassa
(?
)