Sharmander
Asioista perillä oleva
Niin näimpä. Ja mä luulen että elimistön vanheneminen itsessään vaikeuttaa asioita, lisää keskenmenojen tai komplikaatioiden määrää. Ei yksistään se ettei munat oo kultaisia Jostain luin jopa semmosta että kohtun limakalvo jne alkaa muuttua ominaisuuksiltaan sellaisekSi että siinä on lievää poikkeamaa puolustuskyvyissä, eli normistihan oviksen ja luteaalin aikana puolustus laskee ja siten vierasesine (simpat ja hedelmöittyny munasolu) hyväksytään huudeille. Mutta kun tää järjestelmä häiriintyy niin simpatkaan ei pääse normaalisti pelipaikoille.Niin ne väittävät, että jos ei lapsia halua vanhana, niin ehkäisyä pitäisi käyttää vielä vuoden menkkojen loppumisen jälkeen. Kun vaihtarit iskee on munia jäljellä vielä 1000kpl. Alentunut hedelmällisyys meillä kaikilla iäkkäillä on, sehän on selvä. Jollekin se voittoarpa silti joskus osuu. Kyllä minä vauvan tahdon tosissani, mutta mitä pidemmälle tämä projekti venyy, niin aika loppuu. Ja tulee jonkinlainen iän suoma hyväksyntä lopettaa yrittäminen. Onhan 45v pienen vauvan äitinä vanha, mutta 50v on vielä vanhempi, joten sinne ei kyllä rahkeet riitä mulla.
nii en tiiä, luulen et tää mun kohdun vamma (mikä adenomyoosi se sit onkaan) tekee tämän kivuliaisuuden mikäli lääkäriä on uskominen. Mulla oli kans nuorena kipeet ja runsaat, sit ”normaalissa lisääntymisiässä” en tunnistanu mitään kierron vaiheita, vuoto vaan aina alkoi. Ja lasten jälkeen ovis on jotenkin ”selkeempi” (noot )... ainakin joskus.