----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
.
Tein positiivisen testin parin viikon päästä tuosta vuotopäivästä. Johtuen kylläkin siitä että olimme matkoilla eikä testejä ollut saatavilla. Kaikki meni normaslisti loppuun saakka. Poika syntyi 39+0 viiden päivän käynnistyksen jälkeen kiireellisellä sektiolla.

Kiitos vastauksesta! :) Hienoa, että meni noin hyvin:Heartpink

Kuinka paljon vuotoa oli ja montako päivää? Tiesitkö olevasi raskaana?

Hannuli samassa mennään täällä dpo2 myös. Tässä kierrossa tosi vähäiset tallettelut.

Sais kyllä plussia tulla tähänkin ryhmään...

Täällä ei oo menkat alkanu, buuuuuu! Kp47 menossa. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa..

Oletko tehnyt uutta raskaustestiä vielä?

Aamulla tein. Oli niin vitivalkoinen että silmiä ihan häikäsi! Varmaan ressi viivyttää menkkoja, viime viikot ollu yhtä hulinaa. Nyt on esikoinen kuumeessa niin saa olla kotona. Ikävää että pieni sairastaa mutta äippä tykkää kun ei tarvi kiirehtiä mihinkään.

Joko Tähti testasit?:)

Tulis nyt plussia kehiin..!

Täällä dpo 6, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.

Tsempit Hippunen77 :)

En testannut, hanat aukes yöllä...

Menkkakivut on tavallista kovemmat.

Last edited by a moderator:
Hannuli samassa mennään täällä dpo2 myös. Tässä kierrossa tosi vähäiset tallettelut.

Sais kyllä plussia tulla tähänkin ryhmään...

Meidän tallettelut oli tasan yks kerta 2 päivää ennen ovista :p

Nyt on sellainen olo, että sen tärpin on tultava tästä kierrosta, tai sitten sitä ei tule. Mies myönsi että ei uskaltanut olla silleen, sillä laskeskeli että olisi ovulaatioaika (sanoin kyllä että jos sen varaan laskee, niin silloin uskaltaisi ikinä harrastaa seksiä, sillä kierrot harvoin on tarkkoja 28 päivää ja tärppi voi tulla noin viikon haarukalla ennen ja jälkeen ovulaation). Lisäksi miestä hävettää, ettei sillä seiso aina, ja ahdistaa kun mä painostan. Sovittiin sitten, tai minä sanoin, että tästä lähtien hän saa tehdä kaikki aloitteet, silloin kun häntä haluttaa. Lastahan sillä taktiikalla(kaan) ei tule, mutta en mäkään jaksa tätä jokakuista stressiä että saisi riivittyä seksiä just oikeaan aikaan.

Sen verran pakko tästä kierrosta sanoa, että eroaa kyllä aikaisemmista. Liekö hyvä vai huono merkki..? Ovulaatiokivut olivat nyt potenssiin 10 aiempiin verrattuna. 2-3 tuntia sattui ihan kuin synnytyksessä, toki lievemmin, mutta kuitenkin tosi napakasti. Oviksen jälkeen mulla ei kipeytyny nännit eikä mulla ole läheskään yhtä etova olo, kuin yleensä oviksen jälkeen on muutaman päivän. Olo on ihan oireeton.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Sen verran pakko tästä kierrosta sanoa, että eroaa kyllä aikaisemmista. Liekö hyvä vai huono merkki..? Ovulaatiokivut olivat nyt potenssiin 10 aiempiin verrattuna. 2-3 tuntia sattui ihan kuin synnytyksessä, toki lievemmin, mutta kuitenkin tosi napakasti. Oviksen jälkeen mulla ei kipeytyny nännit eikä mulla ole läheskään yhtä etova olo, kuin yleensä oviksen jälkeen on muutaman päivän. Olo on ihan oireeton.

Mulla oli kuopuksen tärppikierrosta ihan järkyttävä oviskipu, särkylääkettä oisin ottanu jos ei ois yritys ollu päällä. Tuntu niinku keilapallon kokoinen munis ois irronnu.. Toivotaan että nuo sun kipuilut enteilis hyvää! Peukut on pystyssä!

Hannuli auts kuulostaa pahalta jos miehesi jo laskee oviksen aikaan ja pihtaa silloin. Pidän peukkuja todella et nyt tärppäis teillä!! :nailbiting:

Pahoittelut Tähdelle menkoista! Koirat teko uutta inssiä vai luomuna?

Pahoittelut Tähdelle menkoista! Koirat teko uutta inssiä vai luomuna?

Muska77 :) Eipä mitään.

Parempi, ettei onnistunutkaan ison leikkauksen ja kuurien keskellä! Nyt hampaassa vasta väliaikainen paikka, joten korjaus kesken ja röntgenit edessä. Leiklausalue on enää suun sisäpuolelta turvoksissa, silti kasvoissa yhä käsin kosketeltaessa arkuutta alueella.

Lääkekuureja ei tietääkseni tämän asian osalta enää edessä, joten kyllä - inssiin oon varaamassa uuden ajan! :)

:greet025Heissan!

Voitaisko pistää jotain listaa pystyyn, mitä apuja kullakin on käytössä? Tuntuu, että oon ehkä missannut jotain:scratch:rolleyes:

Näitä käytän ja odotan plussaa:
- venis
- kalaöljy
- kookosöljy, sekä oliiviöljy
- vihreä tee
- Mama vitskut!
- Huumori ja iloitseminen asioista
- Yritän varata itselle omaa aikaa, sillä se on niin kortilla
- tämän palstan tuki :)

Nämä ei, don't do:
- Kahvi
- Työtressi! (yritän välttää)
- huonot ihmissuhteet (yritän välttää, lähinnä yksi sukulainen ja yksi ärsyttävä työkaveri)
- Alkoholi (yritän minimoida)
- roskaruoka EI!
- negatiivinen ajattelu
- Liiallinen huoli kaikesta turhasta

Muitakin on..
ne ei vaan heti tule mieleen. Olisi kiva kuulla muiden listaa, siitä voisi löytää huomioita, sekä tehdä ehkä muutoksia omaansa.

Joukossa on voimaa:happy:
Tsemppiä itse kullekin omaan tilanteeseen!!!
:gen014 :gen014 :gen014 :gen014

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Takaisin