----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
- Vehnis (otan jos satun muistamaan, yleensä en)
- Monivitamiinit (syön näitä muutenkin)
- Greippimehu
- Seksi

Ei listalla ei mulla oo mitään niin kauan ku/jos plussaan
(Alkomahoolia en nykyään käytä eikä kahvi maistu. Ja koitan välttää buranaa)

Tähti käytätkö ruuanlaitossa noita öljyjä vai ihan juot niitä?Mihin ne auttaa?

Kirjoittelen omaa listaa myöhemmin, pitää muistella...

Tällä hetkellä apuna:
- Letrozol (2. kierto)
- mamma-vitskut
- ovistestit
- täsmäseksi

(Ilman letroja:
- greippimehu
- maca-kapselit)

Mitään en välttele ennen plussaa, juon aamukahvit ja silloin tällöin lapsivapailla otan alkoholia.

Hirvi :) Vain ruoan laiton yhteydessä.

Öljyt terveellisiä, ei teolliset kevytlevitteet

Tällä hetkellä apuna:
- Letrozol (2. kierto)
- mamma-vitskut
- ovistestit
- täsmäseksi

(Ilman letroja:
- greippimehu
- maca-kapselit)

Mitään en välttele ennen plussaa, juon aamukahvit ja silloin tällöin lapsivapailla otan alkoholia.

Hannuli 77 :) Kuullostaa selkeältä. Et kuitenkaan pelkää kahvia?

Meillä lähtee huomenna 2kierros sitä Letrozolia, inssiä varten :)

Mulla on käytössä:

Mama-vitskut
Vehnänalkioöljy
D-vitamiini öljynä
Gele Royale

Greippimehun otan seuraavaan kiertoon

Minäkään en suuremmin välttele muuta kuin buranaa

Otan näitä aika vaihtelevasti, koska en useinkaan muista ja/tai loppuvat yleensä yllättäen enkä saa ostettua uusia:

greippimehu alkukierrossa
ananasmehu loppukierrossa (en tiedä onko mitään hyötyä)
monivitamiini
foolihappo (nyt loppu)
gelee royale (nyt loppu)
macatabletit
inositol
kalaöljykapselit
D-vitamiini (muistan aika harvoin)
Q10

Käytän muista syistä, ei varmaan vaikutusta hedelmällisyyteen:

magnesium
B-vitamiinit
rauta + C (satunnaisesti)
seleeni

Yritän välttää tai en käytä muutenkaan ollenkaan / juuri ollenkaan:

ibuprofeeni
kofeiini
tupakka
alkoholi

Mitä tuo Vehnis tekee miehelle?

Meillä mies syö monivitamiinia joita hälle syötän joka ilta.

Vehnis, greippimehu ja mama-vitskut käytössä. Ovistestit ja ”täsmäseksi”, kuten Hannuli osuvasti ilmaisi.:)

Isännälle oon syöttänyt foolihappopurkin jämiä, joita en oo syöny itse enää sen jälkeen, kun aloin syömään mama-vitskua, missä foolihappo siis mukana. Luin jostain, et foolihappo tekee hyvää miehellekin, vaikuttaa positiivisesti siittiöiden laatuun tms. Tiedä sitten.. tuskin siitä haittaakaan on.

Macaa mies kieltäytyi syömästä viikon jälkeen. Meni pakki niin sekasin. Eikä makukaan saanut kehuja..:yuck: Ite en oo macaa uskaltanut kokeilla näin km jälkeen, kun luin, että voi sekoittaa kierron. Muutenkin jo kaik sekas ja normitilanne taas kun on hyvin jämpti.

Dpo 7, päivät kuluu verkalleen..

Harmi kun meidän mies ei suostu syömään vitamiinitabletteja, korkeintaan jos on sairaana saattaa ottaa jotain C-vitamiinia. On aika jäärä välillä. Tietysti tavalliset vitamiinit saisi terveellisestä ruuastakin, mutta sen suhteen minulla on pahoja ongelmia itsellänikin.

Minulla on niin sitkeää päänsärkyä ja joudun syömään paljon särkylääkkeitä, ja lisäksi muutenkin olo ei niin terve, ja mies vasta kipeänä onkin, että en usko että tässäkään kuussa tärppää. Oviksen pitäisi olla viikonlopun tienoilla.

Minulta loppuu näköjään ovistikutkin taas kesken, pitää varmaan ostaa niitä ihan kaupasta. Mikähän olisi hyvä eli halpa merkki?

Miten teidän miehet ovat trimmanneet siittiöiden kuntoa?

Yölento :)

Täällä käyttää luontaistuotteita, syö tavallisesti, mutta roskaruoka ja makeat välillä maistuu. Painostaan pitää huolta, bmi 20. Lenkkeilee suht. säännöllisesti.
Joskus suostuu ottamaan vehnistä, jos on tarjolla. Alkossa pysyy maltilla, jää pariin kaljaan. Ei tupakoi.

Inssissä todettiin laatu ja määrä oikein hyväksi :)

Monilla meidän ikäisillä noin 70-luvulla syntyneillä onkin usein laadukasta spermaa, toisin kuin myöhempinä vuosikymmeninä syntyneillä laatu heikkenee ja heikkenee nuorempiin sukupolviin tultaessa. Toki nelikymppisillä isillä alkaa vaikuttaa kromosomeihin, niinkuin naisillakin, että eipä se ikääntyminen laatua paranna sitten siinä suhteessa.
Jos saisin pojan, en tiedä millä suojelisin häntä, että pystyisi saamaan luonnollisesti lapsia aikanaan. Lapsettomuus koskettaa yhä useampaa nuorta paria.

Mä aina automaattisesti ajattelen, että vika on pelkästään mussa kun en raskaudu. Mutta ei nuo miehen elintavatkaan sitä puolla, se polttaa paljon ja kun kalja maistuu, se ei jää yhteen :( (Yksi riidan aihe) Lisäksi se syö kebabeja ja eineksiä, ei liiku, ei syö kasviksia... Tosin sillä on kaksi ns. kerrasta tärpännyttä vahinkoa, joten aika tymäkkää on ainakin joskus ollut...

Katjusha, joku voisi ehkä kuvailla minua hysteeriseksi äidiksi, kun mietin aika paljon kemikaalialtistuksia. Meillä on vähennetty kemikaalit minimiin, ruoka tehdään itse ja vältetään muoveja jne. Tosin olin samanlainen jo ennen kuin poika syntyi.

Meillä mies käytti ainakin sinkkiä ja foolihappoa yritysaikana. En tarkkaan muista oliko jotain muuta. Tietenkin tupakka pois ja alkoholia vain vähän ja harvoin, mutta niin se on vieläkin.

Multa unohtu omasta listasta yks tärkee - meilllä käytetään luomuna kahvi, banaanit, pasta, omenat, porkkanat ja muut vihannekset.

Jos mies kittaa kahvia niin kannattaa vaihtaa luomuun! Lähes samanhintainen kuin normi kahvi!

Takaisin