----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näimpä. Ja oon sitäki miettiny et entäs jos simpat(kaan) ei oo enää niin priimaa.. plus tuo sama että mekään ei hommailla yhtä paljon/usein kuin mä haluisin tai soisin. Mut nii. Näillä mennään, naapuriltakaan ei viitti pyytää lainaan :hilarious:
Näin se on. Ei se kaikki vika aina naisessa ole. Omasta mielestään ukolla on tietenkin laadukasta tavaraa. Eikä edes ole testattu. Meillä se kyllä haluaa aina, mutta etänä se on hankalaa.

Kiitos Sharmander tuosta taulukosta!:smiley-angelic003
Heti tuli sellainen olo että hedelmällisyys kohenee kohisten jo ennen seuraavia tärppipäiviä:laughing002 (kun nyt vaan uusi kierto suostuisi alkamaan..)

Kiitos Sharmander tuosta taulukosta!:smiley-angelic003
Heti tuli sellainen olo että hedelmällisyys kohenee kohisten jo ennen seuraavia tärppipäiviä:laughing002 (kun nyt vaan uusi kierto suostuisi alkamaan..)
Todellakin, kohisten kohti plussaa nyt vaan:gen014!

Tsemppiä tähän muutokseen!

Käyn huomenna mittauttamassa FSH tason. Käännän nyt veistä haavassa. Toisaalta jos se on ihan surkea niin voi myydä nuo ovistikut tarvitsevalle mutta toisaalta jos se on surkea niin masennun kyllä lopullisesti. Tavallaan en haluais edes tietää :sorry:

Käyn huomenna mittauttamassa FSH tason. Käännän nyt veistä haavassa. Toisaalta jos se on ihan surkea niin voi myydä nuo ovistikut tarvitsevalle mutta toisaalta jos se on surkea niin masennun kyllä lopullisesti. Tavallaan en haluais edes tietää :sorry:
Oho, että upporikasta ja rutiköyhää meinasit. Kauanko tuloksissa kestää?

sitäpå juuri. Olishan se kivempi olla tietämättä ja mennä positiivisella mielellä, mut jotenkin mulla on tunne että ehkä tää kantsii tsekata. Tykkään vissiin kiduttaa itseäni huonoilla kuulumisilla.
Päivään pitäs tulla.
Toivotaan toiveikasta tulosta. Olen itse myös miettinyt noita testejä, mutta on ne sitten jäänyt.

Toivotaan toiveikasta tulosta. Olen itse myös miettinyt noita testejä, mutta on ne sitten jäänyt.
Mä yritän vielä luottaa sun teoriaan että kun ovis jotenki näkyy ja tuntuu ja menkat alkaa niin ei se ihan vaihdevuotinen tulos olisi. Mut toisaalta eipä nää oo ennenkään yllättäneet vaikka valetta kaikki olisikin :hilarious: Muistelen olleeni viimeksi fsh kokeessa 2015 tai 2016, silloinkin taittiin ne ottaa reilun puolen vuoden välein. Toisessa arvo oli muistaakseen noin 15 ja toisessa vajaa 12. Eli nekin vaihtelee. Siksi kai tuollakin lukee ettei se oo kovin validi mittari. Pitääpä katsoa näkyisikö kannassa vielä. Toki jos se on selkeesti korkea, 20-40 tjsp niin tuskin se sitten enää siitä madaltuu juurikaan

Mä yritän vielä luottaa sun teoriaan että kun ovis jotenki näkyy ja tuntuu ja menkat alkaa niin ei se ihan vaihdevuotinen tulos olisi. Mut toisaalta eipä nää oo ennenkään yllättäneet vaikka valetta kaikki olisikin :hilarious: Muistelen olleeni viimeksi fsh kokeessa 2015 tai 2016, silloinkin taittiin ne ottaa reilun puolen vuoden välein. Toisessa arvo oli muistaakseen noin 15 ja toisessa vajaa 12. Eli nekin vaihtelee. Siksi kai tuollakin lukee ettei se oo kovin validi mittari. Pitääpä katsoa näkyisikö kannassa vielä. Toki jos se on selkeesti korkea, 20-40 tjsp niin tuskin se sitten enää siitä madaltuu juurikaan
Jännän äärellä siis. Minä olin aivan varma vaihdevuosista, kun tiputtelut alkoivat. Sitten kummastelin sitä muutaman kuukauden ja menin lääkäriin. Silloin km oli aikaa n. 6-7kk. Lääkärin mielestä siitä ei ollut kyse, kun kuitenkin vielä näkyi molemmin puolin muutamia folleja. Ikää oli tuolloin 42v. Aika samoin pyörii kierto nykyään, poikkeuksena tuo yksi lopun alku kierros. Sen jälkeen vielä nyt puolisen vuotta takaperin km. En sitten tiedä, että kun aina olen raskautunut huonosti, että piiskaako kroppa nyt viimeisiä munia tehokkaasti pellolle. Mutta, jos sulla tulee huono tulos, niin varmasti tulis täälläkin. Kyllä minä vielä toivoa elättelen.

Lopetin imetyksen maanantain aamuyöhön, jolloin lapsi sai vielä unitissiä. Nyt siis yli vuorokausi ilman. Pistettiin laastarit yhteistyössä taaperon kanssa nännien päälle ja taputeltiin tissit nukkumaan. Sanoin että tissi on pipi ja nyt niiden pitää nukkua. Tuntuu haikealta.

Oi voi, se on oikeasti niin haikea asia tuo imetyksen loppuminen, tapahtuipa se miten vain :sorry: Vaikka se olisikin myös helpotus, niin silti jotenkin surullista. Hyviä unia tisseille sinne teille Rauha!

Minulla on jo maansuru täällä kun poika on ruvennut itse vähentämään tissillä oloa huomattavasti, ja vastoin kaikkia minun ennakko-odotuksiani hän alkaa jättää iltamaidot ottamatta yhä useammin :wideyed: Luulin, että se olisi ollut se viimeinen jäljelle jäävä imetyskerta, mutta ei. Aamuista imetys on jäänyt pois jo tosi usein, illansuussa poika kyllä viihtyy tissillä joinakin päivinä hyvinkin pitkään sillä yhdellä kertaa, joka on jo monesti jäänyt päivän ainoaksi imetyskerraksi. Viikonloppuisin imetyskertoja voi olla päivän aikana vielä useampiakin, mutta arkisin tuo 1-2 kertaa on maksimi.

Toisaalta olen siis hyvin tyytyväinen siitä, että poika alkaa itse vieroittaa itseään tissistä, mutta silti se vaan surettaa niin älyttömästi, kun tämä on minullekin ainutkertainen kokemus kuitenkin. Olen kyllä hyvin onnellinen siitä, että olen saanut imettää näinkin pitkään, yli 2 vuotta! Ehkä on jo aikakin lopetella, mutta koitan tehdä sen lapsentahtisesti, minulla ei ole mikään kiire imetystä lopettaa vieläkään :bag:

Mulla on fsh hyvä mutta munat loppu kun amh on vaan 0.7. Tosin tämän ikäiselle ihan normi luku. Toinen munasarja jo puolet pienempi ja näkyvillä oli viimeksikin vain kaksi follia, toisessa 5-6 kun kai minimi normissa olisi n. 10 per puoli..

Niin se fsh ei ole yksin mikään hyvä indikaattori ja hedelmättömyyden tuomio. Mutta sen kai jo Sharmander tiesitkin varmasti!

Follien lukumäärä : 1-12 yhteensä on alentunut. Alle 5 on jo tosi huono. 43 vuotiaalla keskimäärin 6.
Juu näinhön se on... antraalifolleja mulla on ollu toisesssa nolla ja toisessa kaksi tai yksi. Näin ollut jo kauan. Fsh ollu semihuono mutta raskauksia silti. Lähinnä jos se on jo joku 30 niin turha varmaan enää intoilla joka kierto :sorry::sad010

Mulla on fsh hyvä mutta munat loppu kun amh on vaan 0.7. Tosin tämän ikäiselle ihan normi luku. Toinen munasarja jo puolet pienempi ja näkyvillä oli viimeksikin vain kaksi follia, toisessa 5-6 kun kai minimi normissa olisi n. 10 per puoli..
Sullahan on jopa ihan hyvä tilanne. En muista et 10vuoteen olis ollu mulla tollasta tilannetta. Silti raskaana olen ollut. :smiley-angelic003

Peruutan ennenaikaisen ilahtumisen uuden kierron alkamisesta. Ei alkanutkaan. :banghead:Pelkkää tuhrua tulee. Aamulla oli ihan jumalattomat kivut oikeassa munasarjassa, ajattelin että kysta varmaan puhkeaa. Kipu kuitenkin loppui nopeammin kuin jos olis oikeesti puhjennut. Pitäkää peukkuja ettei tää enää pitkity, vaan pääsis aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Peruutan ennenaikaisen ilahtumisen uuden kierron alkamisesta. Ei alkanutkaan. :banghead:Pelkkää tuhrua tulee. Aamulla oli ihan jumalattomat kivut oikeassa munasarjassa, ajattelin että kysta varmaan puhkeaa. Kipu kuitenkin loppui nopeammin kuin jos olis oikeesti puhjennut. Pitäkää peukkuja ettei tää enää pitkity, vaan pääsis aloittamaan puhtaalta pöydältä.
Höh. Jospa ny äkkiä tulis selvyys!!

täällä kamala vuoto ja kamala kipu

Niin ne väittävät, että jos ei lapsia halua vanhana, niin ehkäisyä pitäisi käyttää vielä vuoden menkkojen loppumisen jälkeen. Kun vaihtarit iskee on munia jäljellä vielä 1000kpl. Alentunut hedelmällisyys meillä kaikilla iäkkäillä on, sehän on selvä. Jollekin se voittoarpa silti joskus osuu. Kyllä minä vauvan tahdon tosissani, mutta mitä pidemmälle tämä projekti venyy, niin aika loppuu. Ja tulee jonkinlainen iän suoma hyväksyntä lopettaa yrittäminen. Onhan 45v pienen vauvan äitinä vanha, mutta 50v on vielä vanhempi, joten sinne ei kyllä rahkeet riitä mulla.

Ja sitten olen huomannut itsessäni oudon ilmiön nuorempia naisia kohtaan. Tekis mieli valistaa, että hop hop lapsia miettimään. Aikaa on vähemmän, kun luulet. Vaikka asia ei minulle mitenkään edes kuulu.

Inhottavaa tuo kova vuoto ja kivut. Voisko johtua vaan nyt poikkeuksellisesta kierrosta? Mulla tuli silloin normimenkat, mutta pitkä tippastelu oli alla. Menkat ei itsellä ole koskaan kivuliaat. Enemmän kipua aiheuttaa ovis. Nuorena menkat olivat todella kipeät ja sitten ne kivut vaan hävis, eikä palanneet. Menkkakivut siis sellaisia mitättömiä nykyään.

Takaisin