----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun kokemus tältä aamulta oli 20cm paksu jää/lumi kerros tuulilasissa. Eikä helpolla irronnut. Nytkö tää jo alkaa. Yleensä pidän talvella autoa katoksessa, jottei tarvitse skrapata, mutta jonkun hamsterin harrasteautot vieneet kaikki paikat. Talvi yllätti vastavirran akan tyystin.

Kaikista ruokavalioista noudatan sitä, mitä kroppa huutaa milloinkin ja mitä ukko tekee joskus. Kuha ei oo kalaa.

Jooo. Aika pitkälti tässä mennä kaikki-kahvisena. Allergiat rajottaa ylenmääräisen kasvissyönnin pois laskuista. Muuten kaikki käy ja pulla päivässä.

Ei kiesus tätä alkukiertoa en olis kaivannu yhtään. Jessus kuin tympii.

Katottiin netflixistä dokkari kasvissyönnin terveysvaikutuksista ja miehen kanssa kokeillaan nyt lihatonta marraskuuta. Kerma ja juusto on mukana samoin mun aamulaten munat. Omaa haastetta tuo mun gluteenittomuus, inho sieniä ja tofua kohtaa sekä juuresten käyttämättömyys koska tärkkelys + reuma on no go... Katellaan. Onneksi mies on loistava kokki.

Minä elättelen toiveita, että menkat alkaisi lähipäivinä. Taas ootetaan sitä ja tätä vaihetta. Kunhan ei vaan alkais nyt venymään, se on myös tympeetä, jos kp1 myös.

Minä elättelen toiveita, että menkat alkaisi lähipäivinä. Taas ootetaan sitä ja tätä vaihetta. Kunhan ei vaan alkais nyt venymään, se on myös tympeetä, jos kp1 myös.
Nii juuri näin. Se awkward moment, pari päivää kierrossa kun ehtii uskoa ja toivoa ja sit se jo kääntyy siihe et alkais ne hemmetin kuukautiset.

mites onks vielä testaajia?

pska tätä vuotoa. Turhia luget tähän. Tulis sirä caprilonia apteekkiin. Mut ei ehdi tähän kiertoon.

Nii juuri näin. Se awkward moment, pari päivää kierrossa kun ehtii uskoa ja toivoa ja sit se jo kääntyy siihe et alkais ne hemmetin kuukautiset.

mites onks vielä testaajia?

pska tätä vuotoa. Turhia luget tähän. Tulis sirä caprilonia apteekkiin. Mut ei ehdi tähän kiertoon.

Meillä on ollut Caprilonia apteekissa. Oon monta purkkia hakenut. Ja asun pienessä kunnassa itse eli pikku apteekki kysessä.
Jännä kun jostain saa ja jostain ei.

Meillä on ollut Caprilonia apteekissa. Oon monta purkkia hakenut. Ja asun pienessä kunnassa itse eli pikku apteekki kysessä.
Jännä kun jostain saa ja jostain ei.
Se on tukusta loppu. Eli jos kioskilla itsellään on varastossa jäljellä niin silloin sitä saa. Uutta tulee vk 46.

@Helena80 mietin sitä ku sanoit siitä pissatuksesta. Nyt kun asiaan kiinnitti huomiota niin kyllä se tarve näköjään tihenee jotenki myös ennen menkkoja :sour:

Mää aattelin testata viimeistään viikonloppuna ekan kerran, tai sitten kun tän selän kanssa pystyn kunnolla käymään vessassa :meh:

Mää aattelin testata viimeistään viikonloppuna ekan kerran, tai sitten kun tän selän kanssa pystyn kunnolla käymään vessassa :meh:
Mullahan oli selkä/kylkiluuvälilihas revähdys kolme kk ennenkuin aloin odottaa tätä ylläriä. Vedin koviakin lääkkeitä plus buranaa et pystyin liikkumaan sen kolme kuukautta. Silti se munasolu ponnisti matkaan ja kiinnittyikin :rolleyes: Tsemppiä kipuihin!!

Lopetin imetyksen maanantain aamuyöhön, jolloin lapsi sai vielä unitissiä. Nyt siis yli vuorokausi ilman. Pistettiin laastarit yhteistyössä taaperon kanssa nännien päälle ja taputeltiin tissit nukkumaan. Sanoin että tissi on pipi ja nyt niiden pitää nukkua. Tuntuu haikealta.

Tietääkö joku miten nopeasti prolaktiini laskee ja estrogeeni nousee lopetuksen jälkeen?

Mullahan oli selkä/kylkiluuvälilihas revähdys kolme kk ennenkuin aloin odottaa tätä ylläriä. Vedin koviakin lääkkeitä plus buranaa et pystyin liikkumaan sen kolme kuukautta. Silti se munasolu ponnisti matkaan ja kiinnittyikin :rolleyes: Tsemppiä kipuihin!!
No wau. Tämäpä taas antaa toivoa. Jos lapsi on tullakseen, se tulee esteistä huolimatta.

Lopetin imetyksen maanantain aamuyöhön, jolloin lapsi sai vielä unitissiä. Nyt siis yli vuorokausi ilman. Pistettiin laastarit yhteistyössä taaperon kanssa nännien päälle ja taputeltiin tissit nukkumaan. Sanoin että tissi on pipi ja nyt niiden pitää nukkua. Tuntuu haikealta.

Tietääkö joku miten nopeasti prolaktiini laskee ja estrogeeni nousee lopetuksen jälkeen?
Voi paljon halauksia lopettamisen suhteen! Varmasti haikeaa!
Itku mä en löydä sitä taulukkoa missä näkyy prolaktiinitasot synnytyksen jälkeen ja siitä eteenpäin. Toki osa on herkempiä imemisen vaikutukselle ja vähäisempikin imetys nostaa aina prolaktiinia. Yöimetys 24-05 on herkintä aikaa prolaktiinitasoille eli ainakin yöimetyksen lopettaminen voi riittää palauttamaan arvot. Muistelen että taaperoimettäjillä prolaktiinitasot ei enää olisi kovinkaan korkeat muutenkaan verrattuna ei-imettävään.

No wau. Tämäpä taas antaa toivoa. Jos lapsi on tullakseen, se tulee esteistä huolimatta.
No joo. Näin se vähän on :sorry: tai sitten ei tule vaikka miten ideaalisti söis ja eläis :sorry:Iburofeenista taisin lukea tutkimuksen että 10pv säännöllisen käytän jälkeen ovis voi estyä/siirtyä. Eli satunnainen käyttö tuskin vaikuttaa, ja jos pystyy sinä oviksen tuntumissa käyttämään muita lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeitä (”burana, ketorin jne”) nii varmasti parempi.

Typical baseline serum prolactin levels in women References
Not pregnant, not lactating < 25 ng/mL
Lactating, 7 days postpartum 100 ng/mL
Lactating, 3 months postpartum 100 ng/mL
Lactating, menstruation not started before 180 days 110 ng/mL
Lactating, menstruation started before 180 days 70 ng/mL
Lactating, 6 months postpartum 50 ng/mL

. If a mother does not breastfeed, prolactin levels usually reach nonpregnant levels by seven days postpartum

tässä tällanen taulukko Eli jos äiti ei imetä niin taso tippuu imettämättömälle tasolle viikossa synnytyksen jälkeen eli näin myöhemmin varmasti vielä nopeammin. Se kauanko menee että kropan muu toiminta palautuu lienee yksilöllistä

No joo. Näin se vähän on :sorry: tai sitten ei tule vaikka miten ideaalisti söis ja eläis :sorry:Iburofeenista taisin lukea tutkimuksen että 10pv säännöllisen käytän jälkeen ovis voi estyä/siirtyä. Eli satunnainen käyttö tuskin vaikuttaa, ja jos pystyy sinä oviksen tuntumissa käyttämään muita lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeitä (”burana, ketorin jne”) nii varmasti parempi.
Sepä se. Muuta ei voi, kun pitää siittiöitä torvet täynnä. Vaikka useimmiten meillä jää vajausta, kun ukolla aina niin kiirettä. Mutta juuri noin, kun sanoit.

Sepä se. Muuta ei voi, kun pitää siittiöitä torvet täynnä. Vaikka useimmiten meillä jää vajausta, kun ukolla aina niin kiirettä. Mutta juuri noin, kun sanoit.
Näimpä. Ja oon sitäki miettiny et entäs jos simpat(kaan) ei oo enää niin priimaa.. plus tuo sama että mekään ei hommailla yhtä paljon/usein kuin mä haluisin tai soisin. Mut nii. Näillä mennään, naapuriltakaan ei viitti pyytää lainaan :hilarious:

Takaisin