Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se..Kuha ei oo kalaa.
Nii juuri näin. Se awkward moment, pari päivää kierrossa kun ehtii uskoa ja toivoa ja sit se jo kääntyy siihe et alkais ne hemmetin kuukautiset.Minä elättelen toiveita, että menkat alkaisi lähipäivinä. Taas ootetaan sitä ja tätä vaihetta. Kunhan ei vaan alkais nyt venymään, se on myös tympeetä, jos kp1 myös.
Nii juuri näin. Se awkward moment, pari päivää kierrossa kun ehtii uskoa ja toivoa ja sit se jo kääntyy siihe et alkais ne hemmetin kuukautiset.
mites onks vielä testaajia?
pska tätä vuotoa. Turhia luget tähän. Tulis sirä caprilonia apteekkiin. Mut ei ehdi tähän kiertoon.
Se on tukusta loppu. Eli jos kioskilla itsellään on varastossa jäljellä niin silloin sitä saa. Uutta tulee vk 46.Meillä on ollut Caprilonia apteekissa. Oon monta purkkia hakenut. Ja asun pienessä kunnassa itse eli pikku apteekki kysessä.
Jännä kun jostain saa ja jostain ei.
Mullahan oli selkä/kylkiluuvälilihas revähdys kolme kk ennenkuin aloin odottaa tätä ylläriä. Vedin koviakin lääkkeitä plus buranaa et pystyin liikkumaan sen kolme kuukautta. Silti se munasolu ponnisti matkaan ja kiinnittyikin Tsemppiä kipuihin!!Mää aattelin testata viimeistään viikonloppuna ekan kerran, tai sitten kun tän selän kanssa pystyn kunnolla käymään vessassa
No wau. Tämäpä taas antaa toivoa. Jos lapsi on tullakseen, se tulee esteistä huolimatta.Mullahan oli selkä/kylkiluuvälilihas revähdys kolme kk ennenkuin aloin odottaa tätä ylläriä. Vedin koviakin lääkkeitä plus buranaa et pystyin liikkumaan sen kolme kuukautta. Silti se munasolu ponnisti matkaan ja kiinnittyikin Tsemppiä kipuihin!!
Voi paljon halauksia lopettamisen suhteen! Varmasti haikeaa!Lopetin imetyksen maanantain aamuyöhön, jolloin lapsi sai vielä unitissiä. Nyt siis yli vuorokausi ilman. Pistettiin laastarit yhteistyössä taaperon kanssa nännien päälle ja taputeltiin tissit nukkumaan. Sanoin että tissi on pipi ja nyt niiden pitää nukkua. Tuntuu haikealta.
Tietääkö joku miten nopeasti prolaktiini laskee ja estrogeeni nousee lopetuksen jälkeen?
No joo. Näin se vähän on tai sitten ei tule vaikka miten ideaalisti söis ja eläis Iburofeenista taisin lukea tutkimuksen että 10pv säännöllisen käytän jälkeen ovis voi estyä/siirtyä. Eli satunnainen käyttö tuskin vaikuttaa, ja jos pystyy sinä oviksen tuntumissa käyttämään muita lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeitä (”burana, ketorin jne”) nii varmasti parempi.No wau. Tämäpä taas antaa toivoa. Jos lapsi on tullakseen, se tulee esteistä huolimatta.
Sepä se. Muuta ei voi, kun pitää siittiöitä torvet täynnä. Vaikka useimmiten meillä jää vajausta, kun ukolla aina niin kiirettä. Mutta juuri noin, kun sanoit.No joo. Näin se vähän on tai sitten ei tule vaikka miten ideaalisti söis ja eläis Iburofeenista taisin lukea tutkimuksen että 10pv säännöllisen käytän jälkeen ovis voi estyä/siirtyä. Eli satunnainen käyttö tuskin vaikuttaa, ja jos pystyy sinä oviksen tuntumissa käyttämään muita lääkkeitä kuin tulehduskipulääkkeitä (”burana, ketorin jne”) nii varmasti parempi.
Näimpä. Ja oon sitäki miettiny et entäs jos simpat(kaan) ei oo enää niin priimaa.. plus tuo sama että mekään ei hommailla yhtä paljon/usein kuin mä haluisin tai soisin. Mut nii. Näillä mennään, naapuriltakaan ei viitti pyytää lainaanSepä se. Muuta ei voi, kun pitää siittiöitä torvet täynnä. Vaikka useimmiten meillä jää vajausta, kun ukolla aina niin kiirettä. Mutta juuri noin, kun sanoit.