----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun siskolla kävi ”hassusti” että menkat tuli päivälleen mutta olikin raskaana. Se selvis ku raskaus oli ehtiny jo reippaasti yli puolen välin ja hän meni vatsakipujen takia lääkäriin.

Ohhoh:wideyed:
Hän ei tiennyt testata sitten missään välissä?

Aika tilanne:wideyed:

Onpas Tähdellä menkat myöhässä paljon. Voisko johtua suutulehduksesta ja lääkkeistä tai jos nyt niin kovasti odotat hoidon vuoksi raskautumista. Tai sitten plussa tulee normia myöhemmin. Toivottavasti tuo jälkimmäinen.

Täällä dpo2. Ovis-kivut normia miedommat. En elättele toivoa. Mieli maassa miehen käytöksen vuoks.

Viime viikon lopulla aloitin pitkän sairastelun jälkeen pelailun, tänään myös menossa. Kivaa.

Toivottavasti Tähden ja M-M tilanteet selkenis parhain päin! :)

Oon tässä kans miettinyt, että on se kumma, ettei nykypäivänä oo vielä kehitetty mitään ”YourBody Online”-sovellusta. Olis vaikka joku lätkä mikä läjäytettäis alavatsaan ja sit siitä vois reaaliaikaisesti seurata, mitä sisuksissa tapahtuu. ”Siittiöitä lähestyvät munasolua ” ”Hedelmöitys tapahtunut/ tilanne ohi” :grin

Täällä dpo 5 ( jos päivät lasketaan heti siitä aamusta, kun ovitesti plussan jälkeen näytti negaa?), eikä jaksais odotella tietoa mikä on meininki.. :dead:

• Tykkään
Reaktiot: M-M
KP1 :happy093

Voiko tuosta oikeasti olla onnellinen, mutta tilanne vihdoin selvisi:smiley-ashamed004

Päällekkäiset vahvat ab kuurit varmaankin sekoitti kierron jotenkin. Mutta silti oletan, että olin raskaana ja ehkä kiinnittyminen epäonnistui, juuri mm. niiden vuoksi.

Mies raukka on tosi surullinen, eikö vieläkään vauvaa tulossa:sad010:sad010
Silitin häntä päästä, niin tilanne vähän alkoi helpottamaan. Sanoin sitten, että kyllä se toinenkin vauva meille vielä tulee...nyt oli vaan huonoa tuuria.

Pettymyksissä on vaan pidettävä itsensä koossa ja näköjään myös polttavasti vauvakuumeinen mies. Jos ei ole uskoa, ei ole toivoa:angel11Optimisti ei lopulta pety koskaan:p

Jes, päästiin uuteen kiertoon!!:p:singing:

Nyt tsempit tänne jokaiselle omaan tilanteeseen! :smiley-bounce016

Last edited by a moderator:
:hello jos jotakuta kiinnostaa, niin tein ovistestin hetki sitten. Siis heti, kun alkoi veripisaroita näkyä....tulos on nyt täysin blanco! Joku tunti sitten se oli vielä vahva plussa.

Ovistesti oli siis vahva plussa menkkojen myöhästyttyä, about 3päivän ajan:angel12

Seuraavassa kierrossa en halua sortua ovistestiin, vaikka r-testi ei näyttäisikään mitään.

KP1 :happy093

Voiko tuosta oikeasti olla onnellinen, mutta tilanne vihdoin selvisi:smiley-ashamed004

Päällekkäiset vahvat ab kuurit varmaankin sekoitti kierron jotenkin. Mutta silti oletan, että olin raskaana ja ehkä kiinnittyminen epäonnistui, juuri mm. niiden vuoksi.

Mies raukka on tosi surullinen, eikö vieläkään vauvaa tulossa:sad010:sad010
Silitin häntä päästä, niin tilanne vähän alkoi helpottamaan. Sanoin sitten, että kyllä se toinenkin vauva meille vielä tulee...nyt oli vaan huonoa tuuria.

Pettymyksissä on vaan pidettävä itsensä koossa ja näköjään myös polttavasti vauvakuumeinen mies. Jos ei ole uskoa, ei ole toivoa:angel11Optimisti ei lopulta pety koskaan:p

Jes, päästiin uuteen kiertoon!!:p:singing:

Nyt tsempit tänne jokaiselle omaan tilanteeseen! :smiley-bounce016

Harmin paikka. Mutta teillähän oli vasta ensimäinen inssi kuitenkin. Älkää nyt vielä lannistuko!

Minulla tylsä vaihe, ovistestit ovat näyttäneet jo monta päivää että ovis olisi lähellä muttei ole tullut plussas kuitenkaan.

Pahoittelut Tähti, että nyt ei tärpännyt!
Täällä odotetusti kp1, lauantaina otin viimeisen Primolutin. Huomenna soitelen klinikalle, että mitäs nyt tehdään. Olen stressannut ihan sikana koko viikonlopun, tuliko tehtyä hätiköity päätös jättää välikierto yms. Mutta yritän perustella itselleni, ettei ole mitään järkeä syödä kortisonia sairaana. Olen melko varma, että itselläni on joku bakteeritulehdus päällä, vaikka (toistaiseksi) olen säästynyt keuhkokuumeelta. Verikokeen tuloksen kuulen joka tapauksessa vasta viikon päästä näytteestä. Eli pikaratkaisua ei ole, vaikka miten kääntäis.
Joo, toivotaan, että tää lähtis meille kaikille taas rullaamaan, ja oltais porukalla paksuna!!

HERRANJUMALA!! ( anteeksi)

Tissit tuntuu kipeytyvän nyt uudelleen ja menkat näyttää loppuneen, kuin seinään!!:wideyed::eek:

Siis mitä tapahtuu??:eek:

OMG....vain niukka siteellinen on tullut tänään verta:wideyed: Nyt ei oikein enää näy mitään?!?:eek::wideyed:

Muilla vastaavaa kokemusta?:rolleyes:

Oon koko kierrosta aika out, ettei ymmärrä oikein mitään.
:schocked028

Aina hanat aukee yleensä kp1.

Ehkä teen raskaustestin huomenna....
.

Mulla oli tästä viimeisestä juurikin tuollaiset menkat. Yhtenä päivänä tuli verta ja sit loppui kuin seinään.

:cat: hätäpäissäni tein raskaustestin heti, koska verta ei tule. Yllätys, testi sekoilee! Testialueen alareuna on tulipunainen:wideyed::wideyed:
Kuvittelen näkeväni silti jotain, mutta en varma!?:hungover:

Rinnat on taas tosi kipeät, vaikka kaikki kipeys ja turvotus hävisi eilen...What??:wideyed::rolleyes:

Mulla oli tästä viimeisestä juurikin tuollaiset menkat. Yhtenä päivänä tuli verta ja sit loppui kuin seinään.

Reppana :) Kiitos kommentista!:Heartblue
Hyvä tieto :)

Miten sulla sitten kaikki meni? Missä vaiheessa sait posotiivisen testin? Vai saitko sitä ollenkaan?

Oliko helppo raskaus?:eek:

.

No onpas tosiaan outoa Tähdellä. Ei kai se enää kiinnittymisvuotoakaan voi olla? Valekuukautiset?

Pahoittelut Tähti, että nyt ei tärpännyt!
Täällä odotetusti kp1, lauantaina otin viimeisen Primolutin. Huomenna soitelen klinikalle, että mitäs nyt tehdään. Olen stressannut ihan sikana koko viikonlopun, tuliko tehtyä hätiköity päätös jättää välikierto yms. Mutta yritän perustella itselleni, ettei ole mitään järkeä syödä kortisonia sairaana. Olen melko varma, että itselläni on joku bakteeritulehdus päällä, vaikka (toistaiseksi) olen säästynyt keuhkokuumeelta. Verikokeen tuloksen kuulen joka tapauksessa vasta viikon päästä näytteestä. Eli pikaratkaisua ei ole, vaikka miten kääntäis.
Joo, toivotaan, että tää lähtis meille kaikille taas rullaamaan, ja oltais porukalla paksuna!!

En usko että oli huono päätös, jos et kerta tunne olevasi 100% terve. Paremmat mahdollisuudethan sitä terveenä on.

:smiley-angry017 anteeksi tää "oma napailu"...mutta missä mun (säännölliset) menkat on?!?:rolleyes::wideyed:

Mitään ei näy, side on täysin kuiva:woot:
Ei lopu yhteen siteeseen. Pitäisi jo olla iso niagara....

Menkat kestää normisti 5pv, ei vain 5tuntia..:eek:

Dpiu 19

.

No onpas tosiaan outoa Tähdellä. Ei kai se enää kiinnittymisvuotoakaan voi olla? Valekuukautiset?

Hirvi :) Nyt en kyllä tiedä... kiinnittymisestä ei voi vuotaa näin paljon ja kiinnittyminen olisi tilastollisesti ollut jo lähes 2vk. sitten...

On niin omituista:wideyed::wideyed::wideyed:

Reppana :) Kiitos kommentista!:Heartblue
Hyvä tieto :)

Miten sulla sitten kaikki meni? Missä vaiheessa sait posotiivisen testin? Vai saitko sitä ollenkaan?

Oliko helppo raskaus?:eek:

.
Tein positiivisen testin parin viikon päästä tuosta vuotopäivästä. Johtuen kylläkin siitä että olimme matkoilla eikä testejä ollut saatavilla. Kaikki meni normaslisti loppuun saakka. Poika syntyi 39+0 viiden päivän käynnistyksen jälkeen kiireellisellä sektiolla.

Takaisin